AnonymBruker Skrevet 16. november 2020 #1 Skrevet 16. november 2020 Kan noen av dere noe om dette? Eller har dere noen erfaring med det kanskje? Eller kjenner noen som har holdt/holder på med det.? Jeg vurderer kanskje å begynne med det men trenger å vite noe om det først😀 Positive eller negative erfaringer. På forhånd takk!😀❤️🙏 Anonymkode: 5b859...84c
AnonymBruker Skrevet 17. november 2020 #3 Skrevet 17. november 2020 Favoritt serien min fra rituals hvertfall! 😁 Anonymkode: 82f50...770 2
AnonymBruker Skrevet 17. november 2020 #4 Skrevet 17. november 2020 du finner jo mye om dette ved å google litt da Anonymkode: cdca8...430 1
AnonymBruker Skrevet 17. november 2020 #5 Skrevet 17. november 2020 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Favoritt serien min fra rituals hvertfall! 😁 Anonymkode: 82f50...770 Skulle til å si det samme 😂 Anonymkode: 14309...757 2
AnonymBruker Skrevet 20. november 2020 #6 Skrevet 20. november 2020 OK. Takk! Har googlet, men synes jeg fant så lite informasjon om dette. Rituals skal jeg undersøke.😀 Anonymkode: 5b859...84c
AnonymBruker Skrevet 21. november 2020 #7 Skrevet 21. november 2020 På 20.11.2020 den 1.18, AnonymBruker skrev: OK. Takk! Har googlet, men synes jeg fant så lite informasjon om dette. Rituals skal jeg undersøke.😀 Anonymkode: 5b859...84c Rituals har bare en serie med kremer/dusjsåper osv som lukter godt. Til TS: Det du er på jakt etter er kanskje informasjon om kosthold? Det er trist å skuffe deg, men Ayurveda bygger på et indisk prinsipp som bare er svada. Må ikke glemme at India er et fattig land hvor mange ikke har råd til å gå til lege. Derfor finnes det opp alternativer som ikke har noen effekt, og Ayurveda er en av dem. Du kan lese mye om dette på nettet, helt ærlig vil jeg anbefale deg å bruke tid/penger på noe litt mindre fjernt. Skjønner at det er gøy å gå på en diett/prøve noe nytt. Men hva er målet ditt, hva vil du få ut av det? Så kan jeg kanskje hjelpe deg med noe som virker og som ikke bare er humbug Anonymkode: 40af1...a57 2
AnonymBruker Skrevet 24. november 2020 #8 Skrevet 24. november 2020 AnonymBruker skrev (På 21.11.2020 den 21.12): Rituals har bare en serie med kremer/dusjsåper osv som lukter godt. Til TS: Det du er på jakt etter er kanskje informasjon om kosthold? Det er trist å skuffe deg, men Ayurveda bygger på et indisk prinsipp som bare er svada. Må ikke glemme at India er et fattig land hvor mange ikke har råd til å gå til lege. Derfor finnes det opp alternativer som ikke har noen effekt, og Ayurveda er en av dem. Du kan lese mye om dette på nettet, helt ærlig vil jeg anbefale deg å bruke tid/penger på noe litt mindre fjernt. Skjønner at det er gøy å gå på en diett/prøve noe nytt. Men hva er målet ditt, hva vil du få ut av det? Så kan jeg kanskje hjelpe deg med noe som virker og som ikke bare er humbug Anonymkode: 40af1...a57 Tusen takk for ærlig svar! Ja. Jeg har liksom ikke funnet noe særlig godt stoff om ayurveda på nett. Vanskelig i hvertfall. Kanskje det er grunnen som du oppgir som er årsaken til det? Jeg vet ikke, Men uansett takknemlig for at du tar deg bryet med å svare meg og at du vil hjelpe meg.😀Jeg trenger noen gode urter. Hvor kan jeg finne god info. om det? Hvordan de virker på kroppen. Jeg kunne tenkt meg noen som er rensende, som skyller ting ut. Og noen som kan balansere syre i kroppen,for jeg er allergisk mot alt med syre egentlig. Noen ganger mer enn andre ganger. Jeg hovner opp, blir trøtt , mister konsentrasjonen litt, får utslett i ansiktet. Men alt av info. om urter er for så vidt interessant😀 Ts.❤️ Anonymkode: 5b859...84c
AnonymBruker Skrevet 24. november 2020 #9 Skrevet 24. november 2020 AnonymBruker skrev (På 21.11.2020 den 21.12): Rituals har bare en serie med kremer/dusjsåper osv som lukter godt. Til TS: Det du er på jakt etter er kanskje informasjon om kosthold? Det er trist å skuffe deg, men Ayurveda bygger på et indisk prinsipp som bare er svada. Må ikke glemme at India er et fattig land hvor mange ikke har råd til å gå til lege. Derfor finnes det opp alternativer som ikke har noen effekt, og Ayurveda er en av dem. Du kan lese mye om dette på nettet, helt ærlig vil jeg anbefale deg å bruke tid/penger på noe litt mindre fjernt. Skjønner at det er gøy å gå på en diett/prøve noe nytt. Men hva er målet ditt, hva vil du få ut av det? Så kan jeg kanskje hjelpe deg med noe som virker og som ikke bare er humbug Anonymkode: 40af1...a57 Ja. Informasjon om kosthold også! Ts❤️ Anonymkode: 5b859...84c
AnonymBruker Skrevet 24. november 2020 #10 Skrevet 24. november 2020 Sjekk forskning.no. Står litt om blant annet gurkemeie og ingefær. Husk at såper, kremer, oljer, duftlys osv ofte er falsk. Skal du ha den olje av urter bør du finne gode essensielle oljer. Jeg er ikke god på det, men hørt at ikke alle estetiske oljer er like god. Men jeg vet ikke hvilke merker som er best. Jeg tenker det ikke skader å prøve urter. Det eneste som kan skje er at du ikke har effekt. Bare husk at noen få type urter/lignende ikke skal kombineres med enkelte medisiner. Jeg bruker selv mynte, gurkemeierot, ingefær og fennikkelfrø i te. Fordi det smaker godt og skader uansett ikke. Men ingefær har dokumentert effekt da. Anonymkode: fcdaa...656 1
AnonymBruker Skrevet 24. november 2020 #11 Skrevet 24. november 2020 Alternativ medisin fra Asia er bare piss. Anonymkode: c8ac9...451 2
AnonymBruker Skrevet 26. november 2020 #12 Skrevet 26. november 2020 AnonymBruker skrev (På 24.11.2020 den 2.48): Sjekk forskning.no. Står litt om blant annet gurkemeie og ingefær. Husk at såper, kremer, oljer, duftlys osv ofte er falsk. Skal du ha den olje av urter bør du finne gode essensielle oljer. Jeg er ikke god på det, men hørt at ikke alle estetiske oljer er like god. Men jeg vet ikke hvilke merker som er best. Jeg tenker det ikke skader å prøve urter. Det eneste som kan skje er at du ikke har effekt. Bare husk at noen få type urter/lignende ikke skal kombineres med enkelte medisiner. Jeg bruker selv mynte, gurkemeierot, ingefær og fennikkelfrø i te. Fordi det smaker godt og skader uansett ikke. Men ingefær har dokumentert effekt da. Anonymkode: fcdaa...656 OK! Tusen takk for svarene dine!😀🙏Og lykke til videre! Anonymkode: 5b859...84c
AnonymBruker Skrevet 26. november 2020 #13 Skrevet 26. november 2020 AnonymBruker skrev (På 24.11.2020 den 2.55): Alternativ medisin fra Asia er bare piss. Anonymkode: c8ac9...451 Ja. Mulig du har rett!👍🏽 Anonymkode: 5b859...84c
AnonymBruker Skrevet 26. november 2020 #14 Skrevet 26. november 2020 Sjekk ut Medical Medium, der finnes alt du leter etter. Anonymkode: e30fc...e08 1
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2020 #15 Skrevet 4. desember 2020 AnonymBruker skrev (På 26.11.2020 den 4.28): Ja. Mulig du har rett!👍🏽 Anonymkode: 5b859...84c Men en ting østlig medisin er bedre enn på i vesten er å tenke helhetlig om kropp og sykdom. Anonymkode: 4089c...00c 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå