Totalya Skrevet 3. august 2005 #1 Skrevet 3. august 2005 Jeg har kremøyenskyggen til HR i fargen Magic Violet, og synes den er kjempefin, men vanskelig å legge. Noen som har tips? (Den i tube)
Gjest Gjest_Ada_* Skrevet 5. august 2005 #2 Skrevet 5. august 2005 Jeg har også en kremøyeskygge(Lancôme). Etter rensing og øyekrem venter jeg litt til det har trekt inn. Etter det legger jeg et tynt slør concealer og venter litt....så legger jeg på flere tynne lag med fingrene. Helt til slutt børster jeg over transparent løspudder for at det skal holde litt lengre. Dette funker utmerket og jeg er aldri palget av at den er vanskelig å legge eller at den striper seg ect Kanskje den ikke er så veldig bra,siden den er dårlig å legge?! Jeg har ikke prøvd andre kremøyeskygger enn Lancôme,men kan trygt annbefale deg den! Jeg har en skimrende beig farge som et super til dagsmakeupen og en litt mørkere plommefarget skygge som er kjempe fin til kveldstid!
Gjest gjest1 Skrevet 5. august 2005 #3 Skrevet 5. august 2005 Har du prøvd med en base under? Jeg har kjøpt en fra Artdeco etter tips her inne, og den fungerer bra til kremøyeskygger. Legg på et tynt lag og la det tørke. Har ikke prøvd HR, men har Lancome og er enig i at dette er en veldig bra kremskygge.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå