Gå til innhold

Til dere som har Barbour (wax) jakker

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg kjøpte nylig en slik jakke (Beadnell), og den er jo dritlekker (og steike dyr!)....MEN alt av "støv" fester seg jo til den!? Er dette helt vanlig? jeg må stadig bruke klesrulle på den og det irriterer meg litt. Elsker å gå med tykk høyhalset ullgenser inni nå som vi går mot vinter...men da kommer det sånne små dotter fra genseren over hele jakken. Noen forslag til hva jeg kan gjøre?

Anonymkode: 65910...58e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er vanlig. Den egner seg strengt tatt ikke så godt til "pen" dagligbruk. Det er mer en allværsjakke som passer til hardere fritidsbruk bruk i uforutsigbart vært. Funksjon mer enn stil.

Anonymkode: b86f9...796

• Liker 5
Skrevet

Og den tiltrekker seg mindre støv når den blir endre (mer slitt)

• Liker 1
Skrevet

Takk for svar! Jeg bruker den mest som en allværsjakke men syns den kan tones opp med rett tilbehør og da er den ganske pen faktisk. Men tar til meg alle råd 😊👍🏼

• Liker 1
Skrevet
22 timer siden, AnonymBruker skrev:

den er jo dritlekker

Nei, det er den virkelig ikke. Ingen allværsjakker er lekre.

Anonymkode: 2229a...9d0

• Liker 2
Skrevet
37 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei, det er den virkelig ikke. Ingen allværsjakker er lekre.

Vel vi er mange som mener noe helt annet enn deg. Dette er dessuten ikke det jeg vil kalle en "helt vanlig" allværsjakke i rødt, hvitt og blått....Den er lekker nok for den britiske kongefamilien, da er den lekker nok for mange av oss andre ...og JEG syns den er dritlekker, så får du mene akkurat hva du vil :) 

• Liker 2
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Vel vi er mange som mener noe helt annet enn deg. Dette er dessuten ikke det jeg vil kalle en "helt vanlig" allværsjakke i rødt, hvitt og blått....Den er lekker nok for den britiske kongefamilien, da er den lekker nok for mange av oss andre ...og JEG syns den er dritlekker, så får du mene akkurat hva du vil :) 

Ok, hvis dronningen av England er ditt stilikon er vi nok ikke helt på bølgelengde. Får bare håpe du kler skaut på hodet bedre enn henne. For meg er allværsjakke og skaut på hodet noe bare gamle damer kler seg i, og ikke noe unge(?) folk bruker. Folk flest bruker gjerne en jakke med hette, og ikke skaut. 

• Liker 2
Skrevet

Spør noen som driver med hest, de bruker ofte sånne jakker.

Anonymkode: 72b78...7bc

Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ok, hvis dronningen av England er ditt stilikon er vi nok ikke helt på bølgelengde. Får bare håpe du kler skaut på hodet bedre enn henne. For meg er allværsjakke og skaut på hodet noe bare gamle damer kler seg i, og ikke noe unge(?) folk bruker. Folk flest bruker gjerne en jakke med hette, og ikke skaut. 

Dronningen bruker Hermesskjerf, og det kan kvinner i alle aldre gå med. 

Anonymkode: ad36d...79f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...