AnonymBruker Skrevet 15. november 2020 #1 Skrevet 15. november 2020 Finnes det tannhelsesekretær som har dårlige tenner eller som har fått tannkjøttbetennelse, eller har alle tannleger og sekretærer perfekte tenner og sunt og friskt tannkjøtt? Jeg lurer, fordi jeg har pådratt meg noe av dette. Jobber ikke nå som sekretær, men gjorde det før, og har litt lyst å gå tilbake til det. Men nå føles det så flaut og jeg skammer meg, at jeg vet ikke om jeg vil eller tør. Anonymkode: c792a...68d
AnonymBruker Skrevet 15. november 2020 #2 Skrevet 15. november 2020 Ingen der du jobber trenger å få vite at du har det. Behandlingen kan du jo bare gjøre på et annet tannlegekontor. Ingen er perfekte. Det finnes overvektige leger, psykologer som går til psykolog og tannleger med tannproblemer. Anonymkode: 4165b...d1f 4
AnonymBruker Skrevet 15. november 2020 #3 Skrevet 15. november 2020 Hadde det ikke vistes, så hadde det ikke vært noe problem. Men det vises litt, og det plager meg. Anonymkode: c792a...68d
AnonymBruker Skrevet 17. november 2020 #4 Skrevet 17. november 2020 On 11/15/2020 at 11:47 PM, AnonymBruker said: Ingen der du jobber trenger å få vite at du har det. Behandlingen kan du jo bare gjøre på et annet tannlegekontor. Ingen er perfekte. Det finnes overvektige leger, psykologer som går til psykolog og tannleger med tannproblemer. Anonymkode: 4165b...d1f Yes! Reality Anonymkode: f6642...ae3
AnonymBruker Skrevet 17. november 2020 #5 Skrevet 17. november 2020 På 15.11.2020 den 23.43, AnonymBruker skrev: Finnes det tannhelsesekretær som har dårlige tenner eller som har fått tannkjøttbetennelse, eller har alle tannleger og sekretærer perfekte tenner og sunt og friskt tannkjøtt? Jeg lurer, fordi jeg har pådratt meg noe av dette. Jobber ikke nå som sekretær, men gjorde det før, og har litt lyst å gå tilbake til det. Men nå føles det så flaut og jeg skammer meg, at jeg vet ikke om jeg vil eller tør. Anonymkode: c792a...68d Partneren hadde store problemer med tennene, til tider var det vondt å spise og hun gikk på suppe. Hun er tannhelsesekretær. Hun tok behandling gjennom jobben og har nå helt normale tenner. Hun fikk hjelp og tannbehandling. Tannhelsesekretærer er som alle andre mennesker. Noen med bedre tenner enn andre. Om noen forstår seg på problmer med tennene så er det tannleger, tannpleierer og tannhelsesekretærer. Dette kommer til å gå helt greit. Anonymkode: 07574...6ea 1
AnonymBruker Skrevet 17. november 2020 #6 Skrevet 17. november 2020 På vår jobb har vi ei med odontofobi som ikke har vært til behandling på mange år,og hun trenger det virkelig! Jeg får selv noen hull innimellom,og er alt for sløv med tanntråd så du er ikke alene om å ha plager med tennene selv om du er utdannet innen yrket 🙂 Anonymkode: 05812...f05
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå