AnonymBruker Skrevet 15. november 2020 #1 Skrevet 15. november 2020 - du visste at dette var ham du ville ha? - når han sa han elsker deg? - når dere flyttet sammen? - når du ble en del av hans liv og omgangskrets? - når de første diskusjonene kom og om hva? Jeg og han har vært sammen rundt en 4 mnd, vi ses noen ganger i uka og sover sammen nå og da, han har sagt rett ut at det er for tidlig å en gang tenke på å flytte sammen, og det er jeg enig i, jeg er bare redd vi sklir inn i en rutine hvor vi aldri flytter sammen. Han er glad i sin alenetid. Jeg bare lurer på hvordan deres forhold har forløpet seg, ca? Anonymkode: 3fc28...0a7
AnonymBruker Skrevet 15. november 2020 #2 Skrevet 15. november 2020 - Traff han på fest og falt pladask. Jeg visste jeg ville ha han allerede neste dag. - han sa glad i deg etter en mnd og jeg elsker deg etter 6 uker. Jeg sa det samme tilbake med engang. - etter 6.5 mnd etter vi møttes første gang - med en gang, han gledet seg til å fortelle om meg til familien, fikk møte de fort. Fikk til og med hilse på eks svigermor og svoger. Samme med min familie. -ikke kranglet enda. ( bare vært sammen i litt over et år) Anonymkode: 1a99b...4a6
AnonymBruker Skrevet 15. november 2020 #3 Skrevet 15. november 2020 Allerede første uka begynte vi å snakke om det. Det var stormende forelskelse og full kjemi fra dag 1. Men vi ventet til vi hadde vært i kjærester i to år før vi flyttet i sammen. Pga av at det var barn på begge sider å ta hensyn til. Vi ville gå rolig fram. Nå har vi vært samboere i ett år, og snakker om å gifte oss til sommeren. 💕 Anonymkode: 92c31...13c
Milky Skrevet 15. november 2020 #4 Skrevet 15. november 2020 (endret) - du visste at dette var ham du ville ha? Etter å ha vært offisielt sammen i et par mnd - når han sa han elsker deg? Dette sa han rimelig tidlig, vi hadde vel datet i ca 1 mnd og ble offisielt sammen den dagen om jeg ikke tar feil - når dere flyttet sammen? 6 mnd - når du ble en del av hans liv og omgangskrets? Ca 3 mnd etter at vi ble sammen. Var en hektisk periode så fikk ikke møtt noen før det - når de første diskusjonene kom og om hva? Første diskusjon kom vel rimelig fort, vi er litt kranglete. Husker ikke hva det handlet om, sikkert noe tull Endret 15. november 2020 av Badbunny
AnonymBruker Skrevet 16. november 2020 #5 Skrevet 16. november 2020 Visste det nesten med en gang, det var en følelse av å være familie som dukket opp veldig tidlig. "Elsker deg" er et begrep vi aldri har brukt på 15 år sammen. Vi overnattet stort sett hos hverandre. Men på grunn av studier, flytting og utvekslingsopphold gikk det egentlig nesten tre år før vi kun eide en bolig, og bodde sammen permanent. Omganskretsen delte vi fra første stund. Vi var studenter, og da er det jo stadig folk som kommer til og fra, og nye mennesker som blir med på fest. Foreldre (bodde i en annen by) ble introdusert etter ca 6 måneder. Første diskusjon var dårlig kommunikasjon og manglende forventningsavklaring i forhold til hva vi skulle gjøre en kveld. Jeg var vel klassisk jente som "mente han burde forstå at..." En egenskap jeg lærte å legge av meg, og heller si rett ut hva jeg ønsket. Anonymkode: d1661...185 1
flygefisk1 Skrevet 16. november 2020 #6 Skrevet 16. november 2020 7 timer siden, AnonymBruker skrev: - du visste at dette var ham du ville ha? - når han sa han elsker deg? - når dere flyttet sammen? - når du ble en del av hans liv og omgangskrets? - når de første diskusjonene kom og om hva? Jeg og han har vært sammen rundt en 4 mnd, vi ses noen ganger i uka og sover sammen nå og da, han har sagt rett ut at det er for tidlig å en gang tenke på å flytte sammen, og det er jeg enig i, jeg er bare redd vi sklir inn i en rutine hvor vi aldri flytter sammen. Han er glad i sin alenetid. Jeg bare lurer på hvordan deres forhold har forløpet seg, ca? Anonymkode: 3fc28...0a7 - visste det fra dag 1 (vi kjente hverandre fra før) - etter noen uker - 6 mnd - etter noen uker - vi krangla mye i starten av forholdet, og ser på det som veldig positivt - da vi er ferdig med alt det og har aldri krangla igjen. vi er forlovet og samboere nå, vært sammen i 1 1,5 år .
AnonymBruker Skrevet 16. november 2020 #7 Skrevet 16. november 2020 du visste at dette var ham du ville ha? tre måneder før vi ble sammen. Fra første dag vi møttes - når han sa han elsker deg? etter 5mnd - når dere flyttet sammen? etter 1.5 år. Vi var unge, så bodde hjemme hos foreldrene våre. Men var sammen alt vi kunne - når du ble en del av hans liv og omgangskrets? vi var sammen døgnet rundt fra dag 1 - når de første diskusjonene kom og om hva? ingen diskusjoner før vi fikk barn etter 7 år. Før det var vi enig i alt. Med barn kom slitenhet og små diskusjoner. vært sammen i 15 år nå. Og har det veldig bra Anonymkode: e1de0...efa
AnonymBruker Skrevet 16. november 2020 #8 Skrevet 16. november 2020 -Da vi ble offisielt sammen etter å ha datet en stund -Sa vi elsket hverandre etter 8 mnd på romantisk ferie -Flyttet sammen etter 2 år, avstandsforhold før det -Ble en del av hverandres liv og omgangskrets fra dag 1, men selvsagt vanskelig med avstandsforhold. Passet på å inkludere venner og familie når han var hjemme så alle ble kjent med hverandre. -Vi har alltid kommunisert godt, så hvis du mener diskusjoner som krangler, så krangler vi ikke. Men vi er heller ikke redd for å si ifra hvis det er noe, vi løser problemer raskt og effektivt, legger oss aldri sure og vil bare at den andre (og oss selv) skal ha det bra. Anonymkode: b82c9...0c6
AnonymBruker Skrevet 16. november 2020 #9 Skrevet 16. november 2020 - du visste at dette var ham du ville ha? En kollega som er fra USA og bor i USA... Vi møttes gjennom jobben. Vi gjør veldig like jobber og bruker de samme verktøyene, selv om han er i USA og jeg er i Norge. Jeg jobber turnus og han jobber alltid dagskift. Når jeg jobber kveld, så jobber vi 5 timer samtidig, og 3 timer av nattevakta overlapper også. Vi chattet masse. Det bare klikket fort mellom oss to. Først kolleger, så vennskap og så utviklet det seg fort til "noe mer". Jeg visste det var han jeg ville ha før jeg hadde møtt ham skikkelig faktisk. Vi hadde møttes en gang før dette da han var på jobbreise her. Bare sånn kjapt i forbifarten og en kort prat. Jeg reiste og besøkte ham ca 1 måned etter vi begynte å chatte intenst. - når han sa han elsker deg? Etter 6 mnd, da jeg hadde sagt det til ham - når dere flyttet sammen? Vi har ikke flyttet sammen enda. Og litt vanskelig å dra til USA akkurat nå... Men jeg har spurt om å få bytte kontor, så satser på at det går i boks i løpet av ett år eller to. - når du ble en del av hans liv og omgangskrets? Halvveis fra første gang jeg besøkte ham. Møtte broren og venner, men ikke barna. Barna møtte jeg 3. gang jeg var der (ca 6 måneder). - når de første diskusjonene kom og om hva? Om at han ikke svarte fort nok på meldinger, etter ca 5 måneder. Vi er litt forskjellige der, så vi har møttes på midten. Jeg må roe litt ned og han har blitt mye bedre. Anonymkode: a3fd1...4bc
AnonymBruker Skrevet 16. november 2020 #10 Skrevet 16. november 2020 9 timer siden, AnonymBruker skrev: - du visste at dette var ham du ville ha? - når han sa han elsker deg? - når dere flyttet sammen? - når du ble en del av hans liv og omgangskrets? - når de første diskusjonene kom og om hva? Jeg og han har vært sammen rundt en 4 mnd, vi ses noen ganger i uka og sover sammen nå og da, han har sagt rett ut at det er for tidlig å en gang tenke på å flytte sammen, og det er jeg enig i, jeg er bare redd vi sklir inn i en rutine hvor vi aldri flytter sammen. Han er glad i sin alenetid. Jeg bare lurer på hvordan deres forhold har forløpet seg, ca? Anonymkode: 3fc28...0a7 Én måned. Han sa det etter 3 eller fire måneder. Vi flyttet sammen 1,5 år senere. Med en gang. De kom etter 6 mnd, og det gikk på inkludering mtp familie. Nå 4 år senere venter vi barn. Anonymkode: ac223...a71
AnonymBruker Skrevet 16. november 2020 #11 Skrevet 16. november 2020 9 timer siden, AnonymBruker skrev: - du visste at dette var ham du ville ha? Det visste jeg med det samme jeg så ham. - når han sa han elsker deg? Det sa han et par uker etter at vi flyttet sammen - når dere flyttet sammen? Vi flyttet sammen etter ca 4 uker, hovedsaklig av økonomiske grunner. - når du ble en del av hans liv og omgangskrets? Det ble jeg med en gang - når de første diskusjonene kom og om hva? Det husker jeg ikke, det er 30 år siden. Anonymkode: 3fc28...0a7 Anonymkode: fddb3...fa8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå