Gjest Gjest Skrevet 3. august 2005 #1 Skrevet 3. august 2005 Håper og få noen gode tips her inne.. Har så utrolig lyst og prøve anal sex,men når typen skal føre den opp så anspenner jeg meg og da gjør det vondt. Vi bruker glidemiddel og tar oss god tid.. Er det noen som har noen gode tips???
Gjest Gitte Skrevet 3. august 2005 #2 Skrevet 3. august 2005 du kan jo begynne med å lese de hundre andre trådene her om analsex
*phair* Skrevet 3. august 2005 #4 Skrevet 3. august 2005 (endret) Det er ikke så mye annet å gjøre enn det du allerede skriver. Prøv med en finger eller to først. Det er som du skriver uhyre viktig at du slapper av. Hvis anus er anspent vil det bare gjør vondt. Ligg på magen og la han trenge forsiktig inn, litt etter litt. Stopp med en gang det gjør vondt. Det skal det ikke gjøre. En ide er og kanskje prøve noen små analkuler/stang først. Og se om du greier og slappe av da. Det er viktig at du stoler på partneren din og tør si ifra hvis/når du ikke vil mer. Lykke til:) Må også samtidig nevne hygiene. Utrolig viktig. Penis skal IKKE inn i skjeden etter analsex. Endret 3. august 2005 av *phair*
Gjest Tarmconsult AS Skrevet 3. august 2005 #5 Skrevet 3. august 2005 Det er fullt mulig å få lege/sykehus til å blokke ut tarmen din. Dette er en proritert behandling, for at alle skal kunne få ha tarmsex. Det er en menneskerett. Du må ha flere utblokkinger, et par i uka, over noen uker. Du får lokalbedøvelse, fordi de presser ut ganske mye med et spesialapparat. Ofte slik at tarmåpningen får en diameter på 6-7 cm. Etter noen uker har du fått den fleksibiliteten som er nødvendig. Fisringen blir følgelig noe slapp, men det finnes jo voksenbleier å få kjøpt. Lykke til.
Gjest Gjest Skrevet 3. august 2005 #6 Skrevet 3. august 2005 Klarer jeg ikke og få den inn på normalt vis,så skal jeg heller la vær... Skal ikke fixe på noe der nede nei,så desperat er jeg ikke...
Gjest Per Skrevet 3. august 2005 #7 Skrevet 3. august 2005 Analsex er noe av den viktigste sexen du har. Den skaper en nærhet og en intimitet mellom deg og partneren din som er utrolig spesiell. Jeg foreslår at du lar ham ligge på rygg, og så smører du deg godt opp, og styrer showet selv. På den måten kan du være helt trygg på at det skjer i ditt tempo, og du klarer å slappe nok av til at det går fint. Og typen din kommer til å digge det! Ikke gi opp!
Mr. D Skrevet 4. august 2005 #8 Skrevet 4. august 2005 En ting du kaan prøve er å presse på for så å slappe av mens han presser mot. Dette kan du trene på med en finger først. Dersom du prøver dette så vil nok penetreringen bli vellykket til slutt. Bruk god tid og mye glidemiddel. Og til dere andre som elsker artige kommentarer, kjør på, dere må for all del ungå å bli oppfattet som seriøse. Lykke til.
PusePine Skrevet 4. august 2005 #9 Skrevet 4. august 2005 Vi pleier å ligge i "skje"stilling - han bak og jeg med rompa til (jeg ligger på siden altså..) på den måten kan jeg styre showet og kjele pikken hans mot meg før jeg presser den inn i mitt tempo - det tar ganske lang tid før jeg er klar (+ mye olje..) men det er verdt det... Lykke til!!
aline Skrevet 4. august 2005 #10 Skrevet 4. august 2005 har verken du eller han prøvd det før, så ville jeg ikke startet med penis. bruk masse glidemiddel (oljebasert) og en finger, øk til to fingre. kjøp en analplug/butplug, den er tilpasset akkurat den bruken, er smalere i tuppen og glatt, og er mye enklere å starte med dersom du ønsker at dette skal være en god opplevelse for deg. nyter du fingre, gå til butpluggen, nyter du butplugg, la ham prøve med penis. det er en stram muskel vi snakker om, tenk litt på hva man gjør om man har en muskel i f.eks leggen som spenner seg. du presser den ikke, men masserer den, stryker, presser, masserer til den slapper av. Det samme gjelder analt.
Gjest Gjest Skrevet 4. august 2005 #11 Skrevet 4. august 2005 gå inn på kondomeriet sine sider, det får du kjøpt analkrem/glidemiddel, som er kjempe bra, fordi den får deg til og slappe av, helt utrolig, og utrolig deilig og ha analsex. jeg og sambo har det ihvertfall kjempe fint da, og jeg får orgasmer som jeg aldri har fått før, virkelig og anbefale. Lykke til
Gjest Gjest Skrevet 4. august 2005 #12 Skrevet 4. august 2005 Får du orgasmer uten annen stimulering?
Feminina Skrevet 6. august 2005 #13 Skrevet 6. august 2005 Analsex er noe av den viktigste sexen du har. Den skaper en nærhet og en intimitet mellom deg og partneren din som er utrolig spesiell. Jeg foreslår at du lar ham ligge på rygg, og så smører du deg godt opp, og styrer showet selv. På den måten kan du være helt trygg på at det skjer i ditt tempo, og du klarer å slappe nok av til at det går fint. Og typen din kommer til å digge det! Ikke gi opp! ← Den viktigste sexen mannen har kanskje, trangt og deilig for ham. Hvis hun skal få noe igjen får det, bør han røre minipenisen hennes ihvertfall av og til hvis han gidd.
aline Skrevet 6. august 2005 #14 Skrevet 6. august 2005 Den viktigste sexen mannen har kanskje, trangt og deilig for ham. Hvis hun skal få noe igjen får det, bør han røre minipenisen hennes ihvertfall av og til hvis han gidd. ← tror kanskje ikke han mente viktigste som i beste eller godeste sexen, men som han sier krever det større trygghet og tillitt å ha analsex + at det blir noe annet på en måte. (er ikke enig i at det den viktigste, men tror kanskje jeg forstår hva han mente) og ikke alle jenter trenger stimulering av klitoris for å kose seg, heller ikke ved analsex. og følger man tipset til Per, med å sitte oppå og styre selv, så kan man jo kose med klitoris selv også, da styrer man helt sitt eget velbehag både her og der + at han antageligvis digger både følelsen og synet av at kvinnen tar på seg selv samtidig.
Gjest Venus_venus ikke pålogget Skrevet 10. august 2005 #15 Skrevet 10. august 2005 Håper og få noen gode tips her inne.. Har så utrolig lyst og prøve anal sex,men når typen skal føre den opp så anspenner jeg meg og da gjør det vondt. Vi bruker glidemiddel og tar oss god tid.. Er det noen som har noen gode tips??? ← Ligger en (to )god og informativ artikkel her: http://WWW.sexotek.no Gi til artikler i menyen og finn den derfra.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå