mima Skrevet 16. november 2020 #61 Del Skrevet 16. november 2020 2 timer siden, J.E skrev: Hvilke eksperter hører du på da? Nakstad tror du ikke på ( live intervju) da tror du ikke vel på FHI heller som har samme informasjon på sin nettside. Da er det vel mer alternative « eksperter» du hører på da ? Jeg stoler ikke blindt på de som bestemmer. De har bestemt at dette er det beste for alle, men det er det ikke. Folk kan heller vurdere selv. Isolere seg/ ikke isolere seg. Maske/ ikke maske osv. Ekspertene har ikke anbefalt lockdown. Men politikere har bestemt dette. Og Høie har ingen helseutdannelse. De sier at vi gjør det for de eldre svake osv. Men de blåser jo i de eldre til vanlig. Dårlig på sykehjem, lite ansatte, de eldre blir ofte ikke sendt til sykehus hvis de feks får lungebetennelse men får «palliativ» pleie på sykehjemmet, Istedet for å få oksygen etc. De med MS får ikke ny type medisin, Mange pensjonister lever under fattigdomsgrensen,kutt i stønad til briller til barn, tannregulering etc. Det er for dyrt.. men alt dette med lockdown og dyr vaksine har vi råd til. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Example Skrevet 16. november 2020 #62 Del Skrevet 16. november 2020 https://www.vg.no/nyheter/innenriks/i/JJEQM8/ungdomsklubb-rammes-av-coronaregler-det-er-ille?utm_source=vgfront&utm_content=row-1 Dette blir fint.. De lovet å skjerme barn og unge denne gangen, men svikter. Jeg vil anta at fremtidens granskninger ikke vil være nådige. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 17. november 2020 #63 Del Skrevet 17. november 2020 8 timer siden, Example skrev: https://www.vg.no/nyheter/innenriks/i/JJEQM8/ungdomsklubb-rammes-av-coronaregler-det-er-ille?utm_source=vgfront&utm_content=row-1 Dette blir fint.. De lovet å skjerme barn og unge denne gangen, men svikter. Jeg vil anta at fremtidens granskninger ikke vil være nådige. Sist politiet ikke reagerte som ønsket på en krise bestemte politikerne seg for å ødelegge politiet. Man kan jo håpe at måten det politiske systemet praktiseres i dag får seg en overhaling etter dette politiske spillet som har foregått i 8 mnd nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg