Litenlinerle Skrevet 15. november 2020 #1 Skrevet 15. november 2020 Dere som er aktive på kvinneguiden, ville dere skjult dette for venner og bekjente? Syntes dere det er litt flaut?
PetterKanin Skrevet 15. november 2020 #2 Skrevet 15. november 2020 Nei, må bare passe på å opplyse om brukernavnet slik at man ikke blir satt i bås med andre brukere. 1
CAPS LOCK Skrevet 15. november 2020 #3 Skrevet 15. november 2020 1 time siden, Litenlinerle skrev: Dere som er aktive på kvinneguiden Du er selv aktiv på Kvinneguiden 1
Lisa Rowe Skrevet 15. november 2020 #4 Skrevet 15. november 2020 Nei, vennene mine vet om det, men de synes det er veldig morsomt. Kjenner ingen jevnaldrende som bruker fritiden sin på diskusjonsforum. 😅 1
MortenMinstelønn Skrevet 15. november 2020 #5 Skrevet 15. november 2020 (endret) Jeg er av og på. Kvinner er som regel mer morsomme enn menn fordi de gir komplimter oftere og ikke er så selvhevdende, så derfor KG fremfor VGD. Som er mer mannsdominert. Trives her. Endret 15. november 2020 av MortenMinstelønn 2
Gibralfaro Skrevet 15. november 2020 #7 Skrevet 15. november 2020 (endret) Ser ikke noen grunn til å være flau over å være registrert bruker på et av Norges største diskusjonsforum. Jeg er ikke flau over å være norsk heller, selv om det finnes idioter i Norge også. 🙂 Endret 15. november 2020 av Gibralfaro 2
Litenlinerle Skrevet 16. november 2020 Forfatter #8 Skrevet 16. november 2020 15 timer siden, CAPS LOCK skrev: Du er selv aktiv på Kvinneguiden Ja, men lurer på hva dere andre tenker
Hoppetaujenta Skrevet 16. november 2020 #9 Skrevet 16. november 2020 Hvor jeg er aktiv på nett er en privat ting, på lik linje med alt annet jeg ikke forteller omgivelsene om. Ikke flaut. 2
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 16. november 2020 #10 Skrevet 16. november 2020 3 minutter siden, Hoppetaujenta skrev: Hvor jeg er aktiv på nett er en privat ting, på lik linje med alt annet jeg ikke forteller omgivelsene om. Ikke flaut. Kunne ikke sagt det bedre selv 👍
Gjest Emet Skrevet 16. november 2020 #11 Skrevet 16. november 2020 Ja det er litt flaut, KG har et litt dårlig rykte, etter det jeg har hørt fordi det er så mye vanskelige folk her! 😄 Jeg er litt enig, man får bakoversveis av mye man leser her. Det du ser om du er her en stund er at det er mye fine folk åså. Men nei jeg forteller ikke at jeg har en konto her.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå