AnonymBruker Skrevet 15. november 2020 #1 Skrevet 15. november 2020 Blir sår i åpnings. Er det flere med dette problemet? Jeg blir ganske våt..så føler at jeg ikke trenger glidemiddel.. Er det flere med dette problemer, som kanskje har prøvd glidemiddel også? Anonymkode: 3ae7a...a27
AnonymBruker Skrevet 15. november 2020 #2 Skrevet 15. november 2020 Jeg har prøvd glidemiddel når jeg først har blitt litt sår men ikke brukt konsekvent for å se om jeg unngår det. ts Anonymkode: 3ae7a...a27
AnonymBruker Skrevet 15. november 2020 #3 Skrevet 15. november 2020 Sopp kan gi såre slimhinner! Anonymkode: c555b...ee5
AnonymBruker Skrevet 16. november 2020 #4 Skrevet 16. november 2020 Opplevde dette med en ex. Fant aldri ut hva som var grunnen. Vi hadde sex i rundt 5 år og hver gang vi hadde sex lenger enn 10 minutter så var jeg sår etterpå. Og jeg hadde ikke sopp i 5 år heller, hadde det kun noen ganger så lenge vi var sammen. Han hadde ganske tykk pikk da, kanskje det har noe å si. Jeg blir lett våt og er konstant våt så lenge vi har sex så glidemiddel var aldri nødvendig. Anonymkode: d4ba6...247
AnonymBruker Skrevet 16. november 2020 #5 Skrevet 16. november 2020 Blir ofte litt sår, men mannen er rimelig stor da! Så når han holder ekstra lenge merker jeg det ganske godt.. Anonymkode: 037c7...e3a
AnonymBruker Skrevet 16. november 2020 #6 Skrevet 16. november 2020 Min erfaring fra tidlig i forholdet med eksen, var at hun kunne bli ekstremt våt, og samtidig sår. Dette kommer trolig av at det er forskjell på friksjonsegenskapene, litt etter hvilke kjertler som produserer væsken. Hvis konsistensen er mer som squirt, så smører det dårlig. Den ekstreme kåtskapen ga seg jo etter hvert, og da ble problemet borte. Etter noen år var alle problemer borte, også sexen. Anonymkode: 62232...6b2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå