Midnattsol Skrevet 3. august 2005 #1 Skrevet 3. august 2005 Er det ikke lenge siden vi har hatt en "hva har du i veska di-tråd"? Begynner jeg da: -Pengebok -Liten toalettmappe med diverse sminke (orker ikke skrive all sminken) -En krukke med aloe vera gel -Rosebud -En lapp med en beskjed på -Hus -og bilnøkler -Lese/databriller -Solbriller -En halv pakke stimorol original -En banan -En liten hårbørste -En innhaleringsdings for pusten -En hårklipe -3 hårstrikk -En parkeringslapp fra noen dager siden -Bind -En tesje (?) -Mobilen -En blyant
LilleMy Skrevet 3. august 2005 #2 Skrevet 3. august 2005 Jeg har mobiltelefon, en lipliner, en lebestift en lippgloss ett speil og lommeboken, samt nøkkelknippe såfremt jeg ikke kjører bil. Det gjelder i alle fall vesken jeg har brukt idag....
Gjest gjest1 Skrevet 3. august 2005 #3 Skrevet 3. august 2005 -pengebok -husnøkkelknippe -nøkkelknippe til scooteren min -mobiltelefon -snoppapir og forhåpentligvis litt snop av noe slag -servietter og salt og pepper i små poser som jeg alltid tar med meg hvis jeg har spist ute, "i tilfelle" et el annet -solbriller -penn og noe slags papir -sigaretter og sikkert 5 forskjellige fyrstikkesker og lightere (selv om jeg bare røyker på fest, man vet aldri når en fest plutselig oppstår!!) -lebestift og et lite speil
^me^ Skrevet 3. august 2005 #4 Skrevet 3. august 2005 jeg har: - filofax - mobil - handsfree til mobilen - nøkkelknippe - solbriller - en blomsterstrikk - extra professional tyggis - extra drops med vannmelonsmak - en penn - mentholatum (must) - inhalator til allergi - øyedråper til allergi - et lommespeil - dietorelle tyggedrops - 2 stk ibux tabletter og masse smuler/rusk/små papitbiter/gamle tyggiser og en kork som jeg har hevet i bosset nå... det var det..det var godt og få ryddet litt opp i veska! takk!
Malama Skrevet 3. august 2005 #5 Skrevet 3. august 2005 (endret) Den er inholdsrik.... Jeg kom rett på jobb etter å ha vært hjemme (hos mine foreldre, halve landet unna der jeg bor og jobber altså) i dag, og den er ikke tømt, så dette kan bli spennende.... Lommebok Solbrikker To pakker med papirlommetørkler (vi reiste jo i forbindelse med en begravelse) Nyinnkjøpt undertøy (jeg veeeeeenta på lindex mens mamma var hos frisøren en dag, skulle skaffe strømpebukse til begravelsen, men plukka med meg litt mer...) Hårstrikk Utskrift av reisedokumenter (elektroniske flybiletter) "hobby"-papir (sjokolade altså) Kongen av danmark En pakke tamponger, og noen løse To ulike tyggispakker Fotballkampbilett, Viking-Brann (lå ikke den der sist vi hadde sånn runde også tro?) Lapp med telefonnummer til sjefen privat, for å melde fra dersom vi ble å dra i helga til denne begravelsen (sist helg altså) 4 kroner i småmynt Nøklene mine Nøkkelkort til jobb En paracet Mobilen var oppi der når jeg kom i morges, og skal oppi igjen når jeg går nå snart, og i morges var der også vannflaske, men den skal stå igjen på jobb. Trengs visst en rydding, igjen... Edit: Det var visst et lit rom til jeg hadde oversett i går, med alle smykkene jeg hadde med meg hjem (dvs, et par smykker, t armbånd og et par sett med øredobber) og en våtserviett, pent innpakket (ny altså), samt en lypsyl. Endret 4. august 2005 av Malama
Gjest bankboks Skrevet 3. august 2005 #6 Skrevet 3. august 2005 -mobil -lommebok -neglefil -inngangskort -jobbeplan for de neste ukene -div kvitteringer -handleliste -teskje -nøkler -bind -bussrute -håndkrem -smertestillende piller -lypsyl -pen -plastpose (som nista var i) Dette var jo den "lille" veska mi.. og jeg trodde den var "neste tom"
Lillepuz Skrevet 3. august 2005 #7 Skrevet 3. august 2005 tar det etter hukommelsen... liten stoffpung til penger kortholder i metall liten kortholder med sertifikatet nøkkelring (med div nøkler, en bamse og noe småtteri) liten "kalenderbok" penn med 4 farger (kjekk å ha på jobben) mobilen (når jeg er ute) 2 x lypsyl (en stift og en boks) en pakke "stupedama" lakrisdrops sigaretter og lighter (når jeg er ute) hårstrikk en liten fuktighetskrem en liten solkrem en hårklype solarium"briller" (sånne til å legge på øynene, uten snor osv) (nå må jeg gå å se hva mer jeg har i veska...) 1 pk lambi-lommetørkler en til lypsyl-stift lite lommespeil 4 ibux noen løse mynter 1 kvittering bytter ofte veske, ligger gjerne lapper, småpenger, tyggis ol i de andre veskene...
Arkana Skrevet 3. august 2005 #8 Skrevet 3. august 2005 - lommebok - filofax - nøkler - mobiltelefon - paraply hvis det regner + en liten mappe med følgende: - papir til å skrive på - to penner - tyggegummi - tictac - papirlommetørklær - våtservietter - en tampong - paracet - paralgin forte - lypsyl - sammenleggbar hårbørste m/speil
Iskvinnen Skrevet 3. august 2005 #9 Skrevet 3. august 2005 mobil lommebok bleie tutkopp bind tampong lipgloss lipsyl en dings jeg ikke vet hva er en skrue et eple barneskje filofax småpenger hårstrikklader til digital kamera usb kabel
XelmaX Skrevet 3. august 2005 #10 Skrevet 3. august 2005 I min rosa playboy veske ligger akkurat nå: lommebok (med altfor lite penger børste pudder med speil kajal lipgloss nøkler mobil (men nå har jeg tatt den ut) vibrator som ser ut som en leppestift kondomer (3 stk) neglefil et par brukte tbanebilletter
Gjest Gjest Skrevet 3. august 2005 #11 Skrevet 3. august 2005 spansk vannflaske (ferieminne ) lommebok mobil husnøkler, sykkelnøkler og bilnøkkel to pakker OB 2 ibux dove lipcare (lypsyl) biotherm glossy shine (lipgloss) hårbørste to kvitteringer sammenbrettet ark med gode, gamle låt-titler skrevet på (skriblet ned forrige søndag mens jeg hørte på P4 i bilen da vi kjørte til Sverige; bl.a Tina Turner & Eros Ramazotti, Mike & The Mechanics...) 2 hårstrikker våtserviett (1) fyrstikker (røyker ikke, da) 5 kontaktlinser (reserve) lommespeil alvestein 1 stk ubrukt plaster Mye rart...
Elanor Skrevet 3. august 2005 #12 Skrevet 3. august 2005 Moro! Lommebok Mobil Lebepomade Kulepenn En Q-tips... Kalender En regning jeg skal ringe og klage på i morgen Togrutetabell Oslo-Stavanger En gammel bussbillett En gammel kvitering fra Kiwi Ikke så rotete som sist heldigvis...
Gjest Gjest Skrevet 3. august 2005 #13 Skrevet 3. august 2005 Jøss...så mye dere går og bærer på... Jeg har lommebok, mobil, nøkler og en handlelapp fra i forgårs (som forøvrig skal ut)...
Pi@ Skrevet 4. august 2005 #14 Skrevet 4. august 2005 Skal vi se hva jeg drar rundt på: -lommebok -svettebånd -husnøkler -jobbnøkler -to halsbånd -en dings for å lage hull i lær -2 lypsyl -1 lipgloss -tamponger -mobil -snus -pose med salt lakrisgott Oy sann her var det virkelig mye rart......
Bailaora Skrevet 4. august 2005 #15 Skrevet 4. august 2005 Jeg har: Pengepung Hus og jobb nøkler Mobiltelefon Dings for å logge på nettbank Leppomade Leppestift Speil Sigaretter 2 Fyrstikkesker og 1 Lighter Små penger som har falt ut av pungen Hårstrikk Ørten gamle kvitteringer og trikkebilletter Plaster Det var deilig å få litt oversikt. Og gøy å lese hva dere andre går rundt med!
Gjest Gjesta Skrevet 4. august 2005 #16 Skrevet 4. august 2005 I dag har jeg.... *mobil *filofax/lommebok *nøkler *håndkre, *2 lypsyler *lip-gloss *2 penner *lighter *røyk *2 pk tyggis *bind *ob *film som skal levers til fremkalling *paracet *div kvitteringer og post-it lapper
*M* Skrevet 4. august 2005 #17 Skrevet 4. august 2005 Dette var det oppryddningen resulterte i: - Lommebok - 7 penner - Notisblokk - Vannflaske - Tamponger - Tanntråd - 2 Naproxen - mini Ipod (sølv) - Nøkler - Mobil - Månedskort på toget - Solbriller - En bok (Ville Svaner) - En pakke Kleenex
Milly:) Skrevet 5. august 2005 #18 Skrevet 5. august 2005 Akkurat nå: Lommebok Mobiltelefon Kortholder Lipsyl Lipgloss En genser Imsdal-flaske Digitalt fotoapparat Ministativ til digitalkameraet Diverse kvitteringer Penn Dekkstift Bilnøkler Husnøkler Resten av en mentos-pakke jeg fikk gratis på Karl Johan i forigårs Billett til en konsert Noen tamponger Gamle kinobilletter Et sånt lite ark jeg sprayet en parfymeprøve på for noen uker siden Ekstra batteri og minnekort til kameraet To vanlige batterier Var mer enn jeg trodde.. rydde snart
Gjest Gjest_Lita_* Skrevet 5. august 2005 #19 Skrevet 5. august 2005 I dag har jeg vært på jobb og gått litt i byen,så da inneholder veska mi: - Mobil - Liten Imsdal-flaske - Lommebok - Et blad jeg kjøpte( Det Nye) - 3 penner - Lipgloss fra Clarins - Lipbalm på krukke fra H&M - 2 Ibux - 1 banan - 1 sammenbrettet ark med mail fra sjefen - En liten toalettveske med neglbåndskrem, 2 speil, en "mini" pudderkost og Estee Lauder kompaktpudder - 1 sammenbrettet ark med purring fra biblioteket - Nøkkelknippet - + noe skrot som gamle biletter og kvitteringer i bunnen...
Lipstick Skrevet 27. mars 2007 #20 Skrevet 27. mars 2007 Drar frem denne tråden igjen Har verdens mest rotete veske. Here it goes: -Mobil -Allergitabletter -Resept -Timeplan til treningssenter -Lommebok med penger og kort -To insulinpenner (og kanyler til disse) -Måleutstyr -MP3-spiller -Lypsyl -To leppestifter -Kajal -Bussruter -Mascara -To hårstrikker -Boss -Tamponger -Hårklemmer -Bind -En druesukkertablett -Q-tips -Pudder -Et batteri
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå