AnonymBruker Skrevet 15. november 2020 #1 Del Skrevet 15. november 2020 Noen som har erfaring med disse? Jeg tenkte på å kjøpe til ungene sine rom, da en sånn boks (hub?) og en lenke til hver. Forstår jeg riktig at jeg kan koble begge til samme boks? Kan de styres på annen måte enn mobilen? Minste har ikke mobil, så blir litt amputert hvis belysning må styres av meg hver gang. Anonymkode: 6a32b...bff Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zzyzx Skrevet 16. november 2020 #2 Del Skrevet 16. november 2020 Du kan koble på egne brytere på forskjellige Hue-produkter. En bridge kan ha opp til 50 Hue-dingser, og poenget er at alt skal kobles til samme boks. Bryterne krever en bridge for at alle funksjoner skal være tilgjengelig. Bryterne fungerer sånn at man i appen setter opp hva hver bryter skal styre, og hvilke forhåndsinnstillinger som kan veksles mellom ved gjentatte trykk på på-knappen. https://www.elkjop.no/product/smarte-hjem/smart-belysning/HUEDIMSWITCHP/philips-hue-remote-dimmerbryter-huedimswitchp 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. november 2020 #3 Del Skrevet 16. november 2020 10 timer siden, Zzyzx skrev: Du kan koble på egne brytere på forskjellige Hue-produkter. En bridge kan ha opp til 50 Hue-dingser, og poenget er at alt skal kobles til samme boks. Bryterne krever en bridge for at alle funksjoner skal være tilgjengelig. Bryterne fungerer sånn at man i appen setter opp hva hver bryter skal styre, og hvilke forhåndsinnstillinger som kan veksles mellom ved gjentatte trykk på på-knappen. https://www.elkjop.no/product/smarte-hjem/smart-belysning/HUEDIMSWITCHP/philips-hue-remote-dimmerbryter-huedimswitchp Tusen takk for svar!👍🏻Ts Anonymkode: 6a32b...bff Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
miss summers Skrevet 16. november 2020 #4 Del Skrevet 16. november 2020 Jeg har hue i hele kåken, veldig fornøyd! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå