AnonymBruker Skrevet 15. november 2020 #1 Skrevet 15. november 2020 Hei hadde nylig sex med en mann som hadde mindre penis enn det jeg har vært borti før. Jeg har født barn, men brukte musklene under samleie og kjente han godt fordet om. Han sa etter samleiet at han likte det, at jeg var deilig og at han ønsket å fortsette.. Likevel opplevde jeg at han brukte litt tid på å komme.. kan det være fordi han kanskje har opplevd lite friksjon? Noen som har erfaring med slikt? Han uttalte også at han slet med å gi damer orgasme, at det ikke hadde skjedd 🙈 Anonymkode: 9f141...a63
Stroganoff Skrevet 15. november 2020 #2 Skrevet 15. november 2020 (endret) 17 minutter siden, AnonymBruker skrev: Feilpost, men stakkars mann. Endret 15. november 2020 av Stroganoff
AnonymBruker Skrevet 16. november 2020 #3 Skrevet 16. november 2020 Takk for at du håndterer dette temaet med respekt Hilsen mann med liten penis PS! Du er en bra dame Anonymkode: 10726...8d1 5
AnonymBruker Skrevet 16. november 2020 #4 Skrevet 16. november 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Takk for at du håndterer dette temaet med respekt Hilsen mann med liten penis PS! Du er en bra dame Anonymkode: 10726...8d1 Takk for svar. Prøver selvfølgelig ikke å tråkke noen på tærna her. Kanskje du kan svare meg på spørsmålet, eller har erfaring rundt dette? Har du opplevd det vanskelig å komme? Anonymkode: 9f141...a63
AnonymBruker Skrevet 16. november 2020 #5 Skrevet 16. november 2020 Ja, kan gjerne svare Min penis er noe under snittet, ikke mikro men liten. Jeg har alltid hatt problemer med å få utløsning, fordi lite friksjon og kjenner lite. Jeg kan ikke påstå noe, men det er vel ganske opplagt at det ville vært annerledes om den var tykkere. Kanske begge ville hatt bedre samleie, og på den måten er det sant at liten penis gir dårlig sex og at kvinner derfor ser ned på menn med liten penis. Tenk deg to helt eksakt like menn der alt er likt, da ville du valgt den største ikke sant? Anonymkode: 10726...8d1 1
AnonymBruker Skrevet 16. november 2020 #6 Skrevet 16. november 2020 14 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ja, kan gjerne svare Min penis er noe under snittet, ikke mikro men liten. Jeg har alltid hatt problemer med å få utløsning, fordi lite friksjon og kjenner lite. Jeg kan ikke påstå noe, men det er vel ganske opplagt at det ville vært annerledes om den var tykkere. Kanske begge ville hatt bedre samleie, og på den måten er det sant at liten penis gir dårlig sex og at kvinner derfor ser ned på menn med liten penis. Tenk deg to helt eksakt like menn der alt er likt, da ville du valgt den største ikke sant? Anonymkode: 10726...8d1 Nei ikke plent. Det har så mye og si hvordan man bruker den og hvordan mannen er i sengen. Greit at han jeg låg med hadde liten, men han er nok en av de «beste» jeg har hatt sex med. Han tok hensyn til meg under akten, hadde pute under korsryggen i misjonærstilling slik at han kom lengre inn, og jeg kjente han best i den stillingen.. det var utrolig godt. Synd han klikka over en filleting.. såg frem til å utvikle meg og eksperimentere mer med han. Syns det bare var så rart hele greia.. fra å si til meg at han syns fitta mi var så «god» og at han hadde en god følelse på dette, ønsket å fortsette, kom med utsagn om at han var kåt på meg hele tiden, til å bare bli «kald». Mulig han fikk nerver, eller kanskje ikke likte det så godt alikevel.. og når han sa at han ikke pleide å ha så lang utholdenhet at han egentlig sa på en fin måte at jeg er «vid» nedentil 😂 jeg vet ikke.. Hva kan årsaken være til plutselig og så bra tilbaketrekning? Anonymkode: 9f141...a63 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå