AnonymBruker Skrevet 15. november 2020 #1 Skrevet 15. november 2020 Jeg bor i studio leilighet uten soverom, hvilken seng bør jeg anskaffe meg? jeg sover på sofaen nå. Trenger tips. Anonymkode: ebfb8...3a9
AnonymBruker Skrevet 15. november 2020 #2 Skrevet 15. november 2020 Det er litt vanskelig å si uten å vite hvor stor plass du har også, men jeg tenker jo umiddelbart på en type loftseng for å ikke ta så mye av gulvplassen. Noe ala det her Anonymkode: 9c872...566
AnonymBruker Skrevet 15. november 2020 #3 Skrevet 15. november 2020 Det finnes sovesofaer som er så bra at de fint kan brukes som vanlig seng (og ikke bare nødløsning for overnattingsgjester). Men de koster litt. Anonymkode: de4db...9ce
AnonymBruker Skrevet 15. november 2020 #4 Skrevet 15. november 2020 Jeg hadde en 120 seng, som jeg hadde masse fine store pynte puter i på dagtid, slik at den også fungerte som en digg sofa 😊 Anonymkode: 2c2e7...e69
AnonymBruker Skrevet 15. november 2020 #5 Skrevet 15. november 2020 burde hatt oppfølgingspørsmål, hvilken butikk selger? Anonymkode: ebfb8...3a9
Kenelz Skrevet 16. november 2020 #6 Skrevet 16. november 2020 Om det er en god seng: Se etter: - Mest mulig pocket fjærer, helst minipockets. - Unngå bonellfjærer - Kjøp kontinetalseng - Fordel med en vendbar madrass, gjerne med to ulike sider: Fast og Medium. - Dropp overmadrass laget av kaldskum: Den vil etter veldig kort tid bare flate seg sammen og bli ubrukelig. Har ikke komfortsoner. Kjøp heller latex overmadrass som er tilpasset for alle. Om du skal ha memoryfoam overmadrass må kjernemadrassen (den tykkeste madrassen) være fast. I tillegg må rommet ikke være kaldt fordi da blir overmadrassen sykelig fast. Hilsen en som har tidligere jobbet med senger og madrasser. 1
AnonymBruker Skrevet 16. november 2020 #7 Skrevet 16. november 2020 22 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg hadde en 120 seng, som jeg hadde masse fine store pynte puter i på dagtid, slik at den også fungerte som en digg sofa 😊 Anonymkode: 2c2e7...e69 Også hadde jeg skuffer under senga med masse oppbevarings plass 😊 skaffet alt på ikea Anonymkode: 2c2e7...e69
AnonymBruker Skrevet 17. november 2020 #8 Skrevet 17. november 2020 takk for tips. Takknemlig! ☺️ Anonymkode: ebfb8...3a9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå