AnonymBruker Skrevet 16. november 2020 #61 Skrevet 16. november 2020 20 timer siden, AnonymBruker skrev: Men man kan få doble hårsekker når man barberer etter hva jeg har hørt. Håret kan brekke av og forplante seg i huden? Jeg har hvertfall veldig tette hårsekker mange steder både på legger og under armene hvor jeg har pleid å barbere. Anonymkode: 0cf8b...386 Hvis hårene kan forplante seg må du passe på å ikke ligge inntil en hårete mann Anonymkode: 0374a...46e 3
AnonymBruker Skrevet 16. november 2020 #62 Skrevet 16. november 2020 Har selv skjeggvekst pga pcos. Ca 10% av alle kvinner har en form for pcos.. Så tipper du har det. Det som har hjulpet meg enormt er hjemme laser for hårfjerning. Bruker den både på bena og i ansiktet og nå er jeg omtrent alltid hårfri. ( hadde kraftig hårvekst) bruker denne den er fantastisk! https://www.elkjop.no/product/styling-og-velvare/harfjerning-for-kroppen/ipl-harfjerning/24633/braun-silkexpert-pro-lysbasert-harfjerning-pl5014?gclsrc=aw.ds&&scid=SEM6284&gclid=Cj0KCQiA48j9BRC-ARIsAMQu3WTLYBXmt0cXGFuvjt7-oS0gXKgUZIJ-ZsPwew_z1Rk0XoOuXkeI7YMaAjWYEALw_wcB Skulle ønske jeg hadde visst om det for 10 år siden.. Hadde spart meg mye bekymringer og skam. Tror også det at jeg går på dine (p piller som fungerer som behandling mot pcos) også har hjulpet med hårvekst og spesielt hjulpet mot fet hud og akne.. Men seriøst skaff deg en sånn laser! Jeg ble hårfri etter 2mnd. Må bare zappe 1 gang i uka nå for å opprettholde nå. Anonymkode: 49283...372 1
AnonymBruker Skrevet 16. november 2020 #63 Skrevet 16. november 2020 22 timer siden, AnonymBruker skrev: Syns det er kjempeflaut å være så hårete. Har brukt å barbere bort hårene på ansikt, men bestemte meg for å la alt vokse ut også bleke de. Men de blir ikke ordentlig bleke. Syns dere dette er ille for en jente? Hva kan jeg gjøre for å få det bort som ikke innebærer å barbere det av? Anonymkode: 8fabf...cf5 Kjenner MANGE som vokser - både unge og voksne Det var lite nok til at du nok ikke trenger styre over sp stort område. Jeg tar overleppe/hake med en sånn...vaieraktig sak fra Kicks. Gir null nupper etterpå Den tar ganske korte hår og. https://www.kicks.no/hudpleie/kroppspleie/harfjerning/hair-remover-tool Anonymkode: b3744...955
AnonymBruker Skrevet 16. november 2020 #64 Skrevet 16. november 2020 9 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg var hos hudpleier og fikset bryna mine, spurte hun om hår i ansiktet, og hun sa at man kan få hår i ansiktet og flere steder på kroppen hvis man røyker som man vanligvis ikke ville ha fått om man ikke røykte. Røyk kan visst gjøre sånn at man får uønsket hårvekst Anonymkode: a873c...14c Jeg trodde det bare gjaldt tunga. Den kan bli hårete om man røyker. Anonymkode: 10dfd...316
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå