AnonymBruker Skrevet 15. november 2020 #1 Skrevet 15. november 2020 Jeg ringes opp av svindeltelefoner fra ulike Kosovo-nummer flere ganger i uka. Bare siste døgn har jeg fått tre anrop. Det er både irriterende og forstyrrende. Jeg sperrer for nummerne etterhvert som de ringer meg, men det er stadig nye nummer. Er det noen måte jeg kan sperre for alle anrop fra ett bestemt land? Jeg kjenner ingen i Kosovo, så det gjør ingen ting om jeg ikke kan ringes opp derfra. Jeg har lest om apper som blant annet sperrer for anrop fra alle som ikke er lagret i kontaktlista. Dette passer ikke for meg, da jeg er kronisk syk og mottar oppringinger med hasteinnkallinger og telefonkonsultasjoner fra ulike deler av helsevesenet ganske ofte. De kan ringe fra flere forskjellige nummer som jeg ikke har lagret. Telefonen jeg har er en iPhone SE og jeg er kunde hos Telia. Anonymkode: aa4aa...8e6
stan Skrevet 15. november 2020 #2 Skrevet 15. november 2020 Du kan det ikke på standard telefon. Det finnes noen apper som kan. Mulig Telia kan. 1
AnonymBruker Skrevet 15. november 2020 #3 Skrevet 15. november 2020 Jeg ble nysgjerrig og googlet. Det virker som om det er vanskelig på iPhone, mens det er mulig på (noen?) Android-telefoner. https://techwelkin.com/block-phone-calls-by-country-code Anonymkode: 8b9a8...758 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå