Gjest Gjest Skrevet 13. februar 2006 #21 Skrevet 13. februar 2006 har aldri hørt om dette jeg. Noen som har illustrasjon? Er det når de er stive at de går innover? Bare lurer jeg ← http://www.brooksidepress.org/Products/OBG...dNipples640.jpg
Gjest Gjest Skrevet 13. februar 2006 #22 Skrevet 13. februar 2006 Heisann..jeg hadde innovervendte brystvorter, noe som førte til at jeg ikke kunne amme....så jeg opererte, fikk dekt alt, å nå strutter de..jeg angrer ikke et sekund på at jeg gjorde det.... Så de som sier at etter at en får barn så kommer de frem, gjelder nok ikke for alle..... Vil også si jeg prøvde avent, men førte bare til at jeg begynte å blø.....
Gjest Gjest Skrevet 13. februar 2006 #23 Skrevet 13. februar 2006 Lurer på om jeg også har såkalte innovervendte brystvorter. Har faktisk ikke tenkt så mye over det, men de titter da ut når jeg blir opphisset osv. Har faktisk inntrykk av at gitter liker bedre slike små brystvorter enn svære "amme-brystvorter". Jeg må virkelig si at jeg av å lese på dette forumet hører om komplekser jeg aldri kunne tenkt fantes. Folk som er misfornøyde med fargen på rumpehullet, størrelsen på leggene, formen på tærne osvosv. Jeg har langt fra noen perfekt kropp, men har bare innfunnnet meg med at det er slik jeg er. Synes det er bedre å se ut slik jeg gjør nå enn å operere meg og få masse arr rundt om på kroppen (for ja, det blir noen arr av å operere seg, og det gjør vondt å bli skjært i)
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå