Gå til innhold

Er Google home eller Google home mini passende for barn? Noen som kan fortelle bruksområdene til disse?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Barna er 12 og 9. Tenkte de ville være morsomme. Håper noen har erfaring:)

Anonymkode: 07c8d...cbc

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva skal de med det? Vi har Google home, men ser ikke helt hva barna skal ha det for 

Anonymkode: 74785...196

Skrevet

Jeg føler meg ikke helt trygg på personvern med slike og ser ingen fordeler for barn å ha dette.

Anonymkode: 1c5fe...6c6

Skrevet

Vi har Google Home mini. Den blir aldri brukt. Det er bare en irriterende greie som plutselig kan finne på å svare på noe vi aldri har spurt om eller rope ut: «Det kan jeg ikke svare på akkurat nå» selv om vi sitter midt i en samtale om at poden behøver nye sko. 
Min stemme har «hun» for øvrig aldri villet høre på, selv om jeg har forsøkt å legge inn stemmegjenkjenning via appen sikkert 4 dusin ganger, så hun svarer kun mannen og ingen andre i husstanden. 

Anonymkode: 752f4...20d

Skrevet

For å si det slik, jeg tror barna ville hatt mye større glede av "Philips hue" eller tilsvarende, der de kan leke seg med farger på lys, enn Google home. (jeg mener ikke at barna skal få lyspærer i gave, men av to unyttige alternativer hadde det vært bedre) 

Anonymkode: a2e80...e56

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...