Gjest Chicchi Skrevet 15. november 2020 #1 Skrevet 15. november 2020 Forrige måned var mensen fire dager forsinket, noe som aldri skjer meg. Den pleier å komme på nesten samme klokkeslett på samme dag hver måned. Jeg var så sikker på at jeg var gravid, men fikk bare negativ test. Men så kom den og skuffelsen var stor. Min venninne, som er sykepleier, sa at dette faktisk lovet godt: Egget ble befruktet, men det festet seg ikke. Det er grunnen til at mensen ble forsinket, mener jeg hun sa. Nå er den forsinket igjen, og har ennå ikke kommet. Jeg venter og venter og har mentalt forberedt meg på at den kommer. Testene er fortsatt negative. Men tenk om...? Jeg prøver å lese på nettet om egg som ikke fester seg, men finner lite info. Jeg ville vel egentlig bare høre om noen flere har hørt om min venninnes teori? Det hadde faktisk hjulpet å vite at man teknisk sett "ble gravid", men at egget ble støtter ut. For da vet jeg i alle fall at jeg KAN bli det.
AnonymBruker Skrevet 15. november 2020 #2 Skrevet 15. november 2020 2 minutter siden, Chicchi skrev: Forrige måned var mensen fire dager forsinket, noe som aldri skjer meg. Den pleier å komme på nesten samme klokkeslett på samme dag hver måned. Jeg var så sikker på at jeg var gravid, men fikk bare negativ test. Men så kom den og skuffelsen var stor. Min venninne, som er sykepleier, sa at dette faktisk lovet godt: Egget ble befruktet, men det festet seg ikke. Det er grunnen til at mensen ble forsinket, mener jeg hun sa. Nå er den forsinket igjen, og har ennå ikke kommet. Jeg venter og venter og har mentalt forberedt meg på at den kommer. Testene er fortsatt negative. Men tenk om...? Jeg prøver å lese på nettet om egg som ikke fester seg, men finner lite info. Jeg ville vel egentlig bare høre om noen flere har hørt om min venninnes teori? Det hadde faktisk hjulpet å vite at man teknisk sett "ble gravid", men at egget ble støtter ut. For da vet jeg i alle fall at jeg KAN bli det. Jeg er sekundært infertil med en karriere i IVFsystemet. Har aldri hørt den teorien før, det er ikke slik det henger sammen. Jobber hun på fertilitetsklinikk? Anonymkode: 999aa...655
Gjest Chicchi Skrevet 15. november 2020 #3 Skrevet 15. november 2020 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg er sekundært infertil med en karriere i IVFsystemet. Har aldri hørt den teorien før, det er ikke slik det henger sammen. Jobber hun på fertilitetsklinikk? Anonymkode: 999aa...655 Nei, hun jobber ikke med fertilitet. Vet du hva som skjer når et egg ikke fester seg? Kan det være det som har hendt meg?
AnonymBruker Skrevet 15. november 2020 #4 Skrevet 15. november 2020 Beklager, men din venninne aner ikke hva hun snakker om. Utrolig at en sykepleier har så lite kunnskap om hvordan kroppen fungerer. Anonymkode: 40b0b...ac0 2
AnonymBruker Skrevet 15. november 2020 #5 Skrevet 15. november 2020 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Beklager, men din venninne aner ikke hva hun snakker om. Utrolig at en sykepleier har så lite kunnskap om hvordan kroppen fungerer. Anonymkode: 40b0b...ac0 Dette! det er noen der egget fester seg for så å gå til grunne Tidlig. Det vi kaller kjemisk. Anonymkode: 038f5...0f7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå