AnonymBruker Skrevet 15. november 2020 #1 Skrevet 15. november 2020 Hatt en fyr jeg har møtt under denne korona tiden. Vi har endt med å ha sex etter å ha delt et par vinflasker, men da har det vært så sent at vi sovnet sammen, nakne. Jeg var hos han her om dagen, og vi endte med å ha sex på dagtid. Rett etter han hadde kommet, måtte han gå på badet. Jeg lå naken igjen i sengen og ventet på han. Tenkte siden vi nettopp hadde knullet at det er koselig å ligge nakende å puse? Jeg vet han liker kos og stryking. Men da han kom tilbake, hadde han kledd på seg både ola bukse, sokker og hettegenser 🤷🏼♀️ Han kom å la seg på sengen... jeg kommenterte «Ja du var rask til å få på klærne igjen da, holdt ikke med sokkene?😂» før jeg tuslet inn på do for å vakse meg. Da jeg kom tilbake tok jeg på meg en gjennomsiktig g-streng for å «ha på meg noe» 😂 men det ble jo fryktelig kneint å ligge der «naken» mens han var så påkledd, så jeg tok på meg min oversized hettegenser. så ville han ut i stua, for han skulle se på farmen 😂😂 jeg trodde det var noe han skulle få med seg som gikk til et eksakt tidspunkt, men neida, det var noe han hadde tatt opp. Så skulle han lage seg grønnsakssuppe 😆😆 jeg var litt... what..? Kan vi ikke heller ligge nakene i senga og kanskje få til runde nr 2 liksom? 🙈 Han vil møte meg igjen.... men jeg er usikker... det er jo ikke noe feil med han. Men.... jeg vet ikke helt 😂 mista litt piffen... Kommer ikke på besøk for å se på farmen og spise grønnsakssuppe 😐 Anonymkode: 6bb46...c3e 3
AnonymBruker Skrevet 15. november 2020 #2 Skrevet 15. november 2020 Kanskje han frøys? Anonymkode: 43195...0db 1
AnonymBruker Skrevet 15. november 2020 #3 Skrevet 15. november 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Kanskje han frøys? Anonymkode: 43195...0db Nei det var absolutt ikke kaldt i rommet 😂 om han frøys kunne han vell bare kommet tilbake i boxeren, lagt seg under dyna inntil meg? Anonymkode: 6bb46...c3e
Wolff Skrevet 15. november 2020 #4 Skrevet 15. november 2020 Fruktkake! Jeg hadde kledd på meg, sagt hadet og gått for godt. 4
Tuppeluri Skrevet 15. november 2020 #5 Skrevet 15. november 2020 Herregud jeg hadde blitt overlykkelig om jeg fikk meg et ligg, litt god grønnsaksuppe OG se farmen med samboern min! La nå mannen få en sjanse til før du begynner å tvile. Selv om han er en person som liker å "puse", betyr ikke det at han vil det hele tiden. Regner ikke med han er Kjell-Simen fra Parterapi 🤣 16
AnonymBruker Skrevet 15. november 2020 #6 Skrevet 15. november 2020 Hva slags forhold har dere? Jeg får litt inntrykk av at du ønsker et rent seksuelt forhold, mens han kanskje ønsker noe mer? Du vil bare knulle. Han vil sitte i sofaen og se TV med deg i armkroken, spise middag og gjøre "kjæreste-ting". Dere må avklare hvilke ønsker dere har. Anonymkode: 747c2...c23 11
AnonymBruker Skrevet 15. november 2020 #7 Skrevet 15. november 2020 10 minutter siden, Wolff skrev: Fruktkake! Jeg hadde kledd på meg, sagt hadet og gått for godt. Fruktkake?😂 noe jeg ikke har fått med meg? 😂 ts Anonymkode: 6bb46...c3e 1
Gjest loveli Skrevet 15. november 2020 #8 Skrevet 15. november 2020 13 minutter siden, Wolff skrev: Fruktkake! Jeg hadde kledd på meg, sagt hadet og gått for godt. Random 🤣🤣
AnonymBruker Skrevet 15. november 2020 #9 Skrevet 15. november 2020 9 minutter siden, Tuppeluri skrev: Herregud jeg hadde blitt overlykkelig om jeg fikk meg et ligg, litt god grønnsaksuppe OG se farmen med samboern min! La nå mannen få en sjanse til før du begynner å tvile. Selv om han er en person som liker å "puse", betyr ikke det at han vil det hele tiden. Regner ikke med han er Kjell-Simen fra Parterapi 🤣 Jo ja jeg ser hvor du kommer fra som har samboer, men vi er ikke på det nivået 😅 Vi «holder litt på», men enige om at ingen ønsker seg forhold. Nå må jeg si at jeg forventet komme dit pga sex, siden vi har hatt en greie på snapchat over flere ganger som har spilt opp forventningene. Sexen varte i 10 min, så var det å se på tv i sånn 2 timer 🙄🙄 ts Anonymkode: 6bb46...c3e
AnonymBruker Skrevet 15. november 2020 #10 Skrevet 15. november 2020 Skjønner du virkelig ikke at han gjør det han gjør for å parkere enhver tanke i deg om du betyr noe for han? Mest sannsynlig ville han at du skulle gå etter sex, ikke vase rundt i string. Dump han, han behandler deg som en hore. Anonymkode: fcc38...fde 8
AnonymBruker Skrevet 15. november 2020 #11 Skrevet 15. november 2020 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hva slags forhold har dere? Jeg får litt inntrykk av at du ønsker et rent seksuelt forhold, mens han kanskje ønsker noe mer? Du vil bare knulle. Han vil sitte i sofaen og se TV med deg i armkroken, spise middag og gjøre "kjæreste-ting". Dere må avklare hvilke ønsker dere har. Anonymkode: 747c2...c23 Vi er begge helt enige om at ingen av oss ønsker fast forhold, men hadde vært fint å funnet en fast å holde på med, særlig under disse korona tider 😜 Som jeg skrev på en annen kommentar, vi har hatt en greie på snapchat som har spilt opp litt stemning og forventninger, men sexen varte i bare 10 min også var det farmen på tv i 2 timer 🙁 Og må også si det var grønsakssuppe på pose.... ts Anonymkode: 6bb46...c3e
Tuppeluri Skrevet 15. november 2020 #12 Skrevet 15. november 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Jo ja jeg ser hvor du kommer fra som har samboer, men vi er ikke på det nivået 😅 Vi «holder litt på», men enige om at ingen ønsker seg forhold. Nå må jeg si at jeg forventet komme dit pga sex, siden vi har hatt en greie på snapchat over flere ganger som har spilt opp forventningene. Sexen varte i 10 min, så var det å se på tv i sånn 2 timer 🙄🙄 ts Anonymkode: 6bb46...c3e Jeg har vært borte i værre. "Holdt på" med en fyr som jeg hadde snakket mye med på nett, forhåpningene var store. Avtalte tidspunkt jeg skulle komme på besøk. Hele situasjonen var klein, han skulle liksom ta meg i misjonærstillingen, men ganske sikker på at han hadde micropenis. Kjente ingenting, og når han var "ferdig", så kledde han på seg, gikk ut for å ta en røyk, gikk i dusjen, for å så sette seg opp i stua å se på et traktorprogram i 6 timer. Å bussen min hjem gikk hver 6 time ca. Om jeg møtte han her igjen? Eh Nei, jeg fikk ikke mat en gang! 4
AnonymBruker Skrevet 15. november 2020 #13 Skrevet 15. november 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Skjønner du virkelig ikke at han gjør det han gjør for å parkere enhver tanke i deg om du betyr noe for han? Mest sannsynlig ville han at du skulle gå etter sex, ikke vase rundt i string. Dump han, han behandler deg som en hore. Anonymkode: fcc38...fde Det var han som har spurt om jeg kan sove over hver gang 🙄 Og jeg er den som er mest tydelig fra starten av at jeg ikke ønsker noe fast forhold, så han har ingen grunn for å bli nervøs på den fronten! 🙈 ts Anonymkode: 6bb46...c3e
Gjest Mysticgirl Skrevet 15. november 2020 #14 Skrevet 15. november 2020 Om det var på dagtid er det vel ikke noe rart? Dere var vel ferdig å ha sex. Jeg gjør det samme, smetter på meg klærne etter sex på dagtid. Så kan vi finne på andre ting og eventuelt kle av oss senere å ha sex igjen. Du må ikke overanalysere så mye 😂
AnonymBruker Skrevet 15. november 2020 #15 Skrevet 15. november 2020 1 minutt siden, Tuppeluri skrev: Jeg har vært borte i værre. "Holdt på" med en fyr som jeg hadde snakket mye med på nett, forhåpningene var store. Avtalte tidspunkt jeg skulle komme på besøk. Hele situasjonen var klein, han skulle liksom ta meg i misjonærstillingen, men ganske sikker på at han hadde micropenis. Kjente ingenting, og når han var "ferdig", så kledde han på seg, gikk ut for å ta en røyk, gikk i dusjen, for å så sette seg opp i stua å se på et traktorprogram i 6 timer. Å bussen min hjem gikk hver 6 time ca. Om jeg møtte han her igjen? Eh Nei, jeg fikk ikke mat en gang! Æææh herregud det hørtes helt forferdelig ut!! 😩😩😩 ts Anonymkode: 6bb46...c3e 2
AnonymBruker Skrevet 15. november 2020 #16 Skrevet 15. november 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Det var han som har spurt om jeg kan sove over hver gang 🙄 Og jeg er den som er mest tydelig fra starten av at jeg ikke ønsker noe fast forhold, så han har ingen grunn for å bli nervøs på den fronten! 🙈 ts Anonymkode: 6bb46...c3e Ok, da har du ingen grunn til å klage på at du behandles så iskaldt. Man høster som man sår. Anonymkode: fcc38...fde 1
AnonymBruker Skrevet 15. november 2020 #17 Skrevet 15. november 2020 1 minutt siden, Mysticgirl skrev: Om det var på dagtid er det vel ikke noe rart? Dere var vel ferdig å ha sex. Jeg gjør det samme, smetter på meg klærne etter sex på dagtid. Så kan vi finne på andre ting og eventuelt kle av oss senere å ha sex igjen. Du må ikke overanalysere så mye 😂 Føler ikke jeg overanalyserer 😕 jeg tror heller jeg forventet mer, ettersom vi har gjort ganske stor greie (snapchat) ut av hva vi skal gjøre med hverandre når vi møttes igjen, men det varte bare i 10 min, så var det farmen på reprise og 123 ferdig pose grønsakssuppe ts Anonymkode: 6bb46...c3e
Gjest Mysticgirl Skrevet 15. november 2020 #18 Skrevet 15. november 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Føler ikke jeg overanalyserer 😕 jeg tror heller jeg forventet mer, ettersom vi har gjort ganske stor greie (snapchat) ut av hva vi skal gjøre med hverandre når vi møttes igjen, men det varte bare i 10 min, så var det farmen på reprise og 123 ferdig pose grønsakssuppe ts Anonymkode: 6bb46...c3e Kanskje han trenger litt pause mellom sexaktene 😄
AnonymBruker Skrevet 15. november 2020 #19 Skrevet 15. november 2020 Fruitcake! Jeg også hadde kommet, tatt på klær, takket for meg og sagt adjø. Anonymkode: f9b74...1e2
AnonymBruker Skrevet 15. november 2020 #20 Skrevet 15. november 2020 Jeg tror også han var "ferdig" med deg. Han ville videre med dagen sin. Ikke mer sex eller ditt selskap i øvrig. Er jo det han demonstrerer. Møter ikke ditt ønske. Tror egentlig du vil mer enn han. Anonymkode: f8bcb...0d9 7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå