AnonymBruker Skrevet 15. november 2020 #1 Skrevet 15. november 2020 Jeg blir gal av å være hjemme hele tiden! Er alene med 1 barn i skolealder, og selv om barnet er borte fra meg litt i de timene, så er jo ikke timene fra hverandre "me time" akkurat. Hjemmekontor er ikke fri. Jeg pleide å ha barnevakt 1 gang i uka og det hjalp veldig. Men nå kan vi ikke se noen, familie bor ikke her, og jeg er sliten og ensom. Er så møkklei corona! Ja, andre har det verre, og vi er heldigvis friske. Men det tar på å ikke se vennene mine, ikke ha noen form for avlastning og være så mye inne (regner i ett ute) og i tillegg gå rundt bekymret. Hva skal jeg gjøre for å ikke miste forstanden? Anonymkode: 8a321...eec
AnonymBruker Skrevet 15. november 2020 #2 Skrevet 15. november 2020 Ta på deg regnklær og ta deg en tur ut i regnet i lunsjen. Frisk luft hjelper alltid. Selv er jeg avhengig av å komme meg litt ut i hverdagen for å holde ut. Jeg er også alene med 1 barn. Og jeg er også veldig lei av hele corona. Anonymkode: c4c93...fe4 3
GammelKaktus Skrevet 15. november 2020 #3 Skrevet 15. november 2020 Har du ikke venner som jobber turnus eller andre som har hjemmekontor, dere kan jo ta dere en luftetur sammen? Et barn i skolealder overlever jo alene om du tar deg en tur når barnet er hjemme og... 1
Muskath Skrevet 15. november 2020 #4 Skrevet 15. november 2020 Enig med ab over, kom deg ut litt. Uansett vær, ta deg en tur ut i lunsjen og kle på deg og barnet etter været og vær ute litt innimellom.
AnonymBruker Skrevet 15. november 2020 #5 Skrevet 15. november 2020 Regntøy. Ta med deg barnet ut på tur. Han kan leke litt for seg selv med pinner og steiner, og du får frisk luft og renset hodet. Ta med matpakke så spiser dere ute. Det er gøy og koselig, og deilig å gjøre noe annet enn det vanlige. Anonymkode: ecebc...7ef 1
Taffel Skrevet 15. november 2020 #6 Skrevet 15. november 2020 Det er da ikke forbudt å treffe nære venner så sant en er friske? Tur, besøk, facetime, Barnet ditt trenger vel også å være med noen etter skoletid? 2
AnonymBruker Skrevet 15. november 2020 #7 Skrevet 15. november 2020 Jeg er også alene med to barn, delvis permittert og dritt lei. Jeg drar nå på løpeturer annenhver dag for å få ut frustrasjonen. Ringer venninner og går på tur med de. Siden jeg er permittert har jeg også økonomiske bekymringer men velger å tenke at dette går over. Anonymkode: 86762...b34 1
AnonymBruker Skrevet 15. november 2020 #8 Skrevet 15. november 2020 Går ikke barnet på besøk til vennene sine? Mine to skolebarn er mer på besøk/fritidsaktiviteter enn hjemme. Har en 1 og 3 klassing. Sist uke hadde vi kinokveld og popcorn sammen med 3 andre klassevenner til 1 klassingen og uken før der inviterte 3 klassingen 4 venninner på spakveld med ansiktsmaske og aktiviteter. Når man bytter på det så får man jo ganske mange timer fri hvis man man bare har et barn og det blir med noen venner hjem etter skolen? Her er det vanlige lokale tiltak, men der det er lov å samles maks 5 stykk så kan man jo fremdeles be noen venner hjem fra samme kohort siden dere er bare er to. Anonymkode: 387ce...351 1
AnonymBruker Skrevet 15. november 2020 #9 Skrevet 15. november 2020 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg blir gal av å være hjemme hele tiden! Er alene med 1 barn i skolealder, og selv om barnet er borte fra meg litt i de timene, så er jo ikke timene fra hverandre "me time" akkurat. Hjemmekontor er ikke fri. Jeg pleide å ha barnevakt 1 gang i uka og det hjalp veldig. Men nå kan vi ikke se noen, familie bor ikke her, og jeg er sliten og ensom. Er så møkklei corona! Ja, andre har det verre, og vi er heldigvis friske. Men det tar på å ikke se vennene mine, ikke ha noen form for avlastning og være så mye inne (regner i ett ute) og i tillegg gå rundt bekymret. Hva skal jeg gjøre for å ikke miste forstanden? Anonymkode: 8a321...eec Du kan jo se noen. Hvor har du fått det fra at du ikke kan se noen? Du kan ha en venn eller to du kan ha besøk av, gå tur osv. Du velger selv... Anonymkode: 92f59...55a 1
AnonymBruker Skrevet 15. november 2020 #10 Skrevet 15. november 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Jeg er også alene med to barn, delvis permittert og dritt lei. Jeg drar nå på løpeturer annenhver dag for å få ut frustrasjonen. Ringer venninner og går på tur med de. Siden jeg er permittert har jeg også økonomiske bekymringer men velger å tenke at dette går over. Anonymkode: 86762...b34 Dette🙏🏼 Anonymkode: 92f59...55a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå