AnonymBruker Skrevet 15. november 2020 #1 Skrevet 15. november 2020 Jeg elsker mannen og ville aldri ha byttet. Og jeg er en ordentlig kvinne, litt den typiske kjærestejenta. Lite ons og slikt på meg før. Likevel blir jeg helt stressa av tanken på at det kanskje finnes noen menn der ute som ikke hadde ønsket meg som kjæreste. Som kanskje ikke hadde sett på meg som verdig som kjæreste og kone.. er det vanlig å tenke sånn? Jeg vil liksom være god nok for alle selv om jeg ikke ønsker forhold med noen andre 🤷🏽♀️🤷🏽♀️ Anonymkode: a3843...92b
AnonymBruker Skrevet 15. november 2020 #2 Skrevet 15. november 2020 Finnes det menn der ute du ikke kunne tenke deg å være sammen med? Synes du de skal bekymre seg for det? Anonymkode: d8258...62b 19
AnonymBruker Skrevet 15. november 2020 #3 Skrevet 15. november 2020 Nei, det tror jeg ikke er vanlig å tenke. Folk er forskjellige, så det er ikke sånn at det finnes én person som kunne vært sammen med absolutt alle slags typer. Veldig unødvendig å gå rundt med sånne tanker når du er i et forhåpentligvis trygt og godt forhold. Om du er "god nok" for mannen din er det du kanskje kunne tenkt, men det har du jo allerede svaret på siden dere er sammen Anonymkode: 296c4...d26 11
PM75 Skrevet 15. november 2020 #4 Skrevet 15. november 2020 Jeg skjønner deg ikke! Du er i et godt forhold, men blir stressa fordi ikke alle andre menn også ønsker deg som kjæreste? Kanskje på tide at du får noe viktigere å ha fokus på i livet...! 20
Snedig Skrevet 15. november 2020 #5 Skrevet 15. november 2020 11 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg elsker mannen og ville aldri ha byttet. Og jeg er en ordentlig kvinne, litt den typiske kjærestejenta. Lite ons og slikt på meg før. Likevel blir jeg helt stressa av tanken på at det kanskje finnes noen menn der ute som ikke hadde ønsket meg som kjæreste. Som kanskje ikke hadde sett på meg som verdig som kjæreste og kone.. er det vanlig å tenke sånn? Jeg vil liksom være god nok for alle selv om jeg ikke ønsker forhold med noen andre 🤷🏽♀️🤷🏽♀️ Anonymkode: a3843...92b Jeg kan med 100 prosent sikkerhet si at det finnes mange menn der ute som ikke vil ha deg som kjæreste. Jeg mener ikke være ufin, men det er en realitet for alle. 26
AnonymBruker Skrevet 15. november 2020 #6 Skrevet 15. november 2020 5 minutter siden, Snedig skrev: Jeg kan med 100 prosent sikkerhet si at det finnes mange menn der ute som ikke vil ha deg som kjæreste. Jeg mener ikke være ufin, men det er en realitet for alle. Tror du ikke? Ikke hvis jeg hadde sett sånn ut, jobbet som modell og skuespiller, hatt få sexpartnere, høy inntekt, stor bolig og perfekt stil, vært snill og hatt en classy og litt forsiktig attitude så hadde alle menn villet det? Jeg tror det. Tror at det finnes noen kvinner som alle menn vil være sammen med Anonymkode: a3843...92b 1
AnonymBruker Skrevet 15. november 2020 #7 Skrevet 15. november 2020 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Tror du ikke? Ikke hvis jeg hadde sett sånn ut, jobbet som modell og skuespiller, hatt få sexpartnere, høy inntekt, stor bolig og perfekt stil, vært snill og hatt en classy og litt forsiktig attitude så hadde alle menn villet det? Jeg tror det. Tror at det finnes noen kvinner som alle menn vil være sammen med Anonymkode: a3843...92b Dessverre, ikke alle menn vil være sammen med denne dama. Alle menn tiltrekkes forskjellige damer. Anonymkode: 4540b...925 19
Nymerïa Skrevet 15. november 2020 #8 Skrevet 15. november 2020 Hvorfor i all verden skal jeg tenke på at det er menn som ikke vil ha meg? Det skulle bare mangle at det er menn som ikke vil være sammen med meg, jeg hadde ikke ønsket å være sammen med flertallet av mennene der ute heller. Jeg har da ingen plikt til å være attraktiv for alle menn. Dette er den merkeligste tankegangen jeg har hørt om på lenge. Av alt du kan bruke tid på å bekymre deg for, hvorfor i all verden dette? 13
AnonymBruker Skrevet 15. november 2020 #9 Skrevet 15. november 2020 11 minutter siden, AnonymBruker said: Tror du ikke? Ikke hvis jeg hadde sett sånn ut, jobbet som modell og skuespiller, hatt få sexpartnere, høy inntekt, stor bolig og perfekt stil, vært snill og hatt en classy og litt forsiktig attitude så hadde alle menn villet det? Jeg tror det. Tror at det finnes noen kvinner som alle menn vil være sammen med Anonymkode: a3843...92b Men du er jo ikke denne dama uansett, så hva hjelper det deg? Anonymkode: a2d06...274 8
AnonymBruker Skrevet 15. november 2020 #10 Skrevet 15. november 2020 Nei det er ikke normalt. Du bør jobbe med å slutte med disse tankene, det har ingen hensikt eller positiv effekt. Anonymkode: ecece...d86 4
AnonymBruker Skrevet 15. november 2020 #11 Skrevet 15. november 2020 Hva i alle dager, nei det er ikke normalt og nei, selvfølgelig vil ikke alle menn være sammen med hun du har skissert der oppe😂 Anonymkode: fd97c...10d 3
AnonymBruker Skrevet 15. november 2020 #12 Skrevet 15. november 2020 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Men du er jo ikke denne dama uansett, så hva hjelper det deg? Anonymkode: a2d06...274 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nei det er ikke normalt. Du bør jobbe med å slutte med disse tankene, det har ingen hensikt eller positiv effekt. Anonymkode: ecece...d86 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hva i alle dager, nei det er ikke normalt og nei, selvfølgelig vil ikke alle menn være sammen med hun du har skissert der oppe😂 Anonymkode: fd97c...10d Enig!👆 Anonymkode: 8d13b...993
AnonymBruker Skrevet 15. november 2020 #14 Skrevet 15. november 2020 19 minutter siden, AnonymBruker skrev: Dessverre, ikke alle menn vil være sammen med denne dama. Alle menn tiltrekkes forskjellige damer. Anonymkode: 4540b...925 Hvorfor vil de ikke dette? Anonymkode: a3843...92b
AnonymBruker Skrevet 15. november 2020 #15 Skrevet 15. november 2020 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor vil de ikke dette? Anonymkode: a3843...92b Du er jo ikke hun uansett så hvordan kan du sammenligne deg selv😂 nei ikke alle menn ville vært sammen med DEG. Du har en mann, men du virker blåst Anonymkode: 5cd32...c6d 4
AnonymBruker Skrevet 15. november 2020 #16 Skrevet 15. november 2020 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du er jo ikke hun uansett så hvordan kan du sammenligne deg selv😂 nei ikke alle menn ville vært sammen med DEG. Du har en mann, men du virker blåst Anonymkode: 5cd32...c6d Det gjør du også ☺️ Anonymkode: a3843...92b
AnonymBruker Skrevet 15. november 2020 #17 Skrevet 15. november 2020 Hva er det med all denne psykiatrien her inne for tiden? Anonymkode: 04a85...1eb 5
AnonymBruker Skrevet 15. november 2020 #18 Skrevet 15. november 2020 34 minutter siden, AnonymBruker skrev: Tror du ikke? Ikke hvis jeg hadde sett sånn ut, jobbet som modell og skuespiller, hatt få sexpartnere, høy inntekt, stor bolig og perfekt stil, vært snill og hatt en classy og litt forsiktig attitude så hadde alle menn villet det? Jeg tror det. Tror at det finnes noen kvinner som alle menn vil være sammen med Anonymkode: a3843...92b Som en sa lenger oppe, det er 100% sikkert at det finnes mange menn som IKKE vil være sammen med deg. Og det er også 100% sikkert at ikke alle menn vil være sammen med damen på bilde. Jeg vil heller ikke være sammen med alle menn. Selv om de ser både kjekk ut og har tilsynelatende alt "på plass". Er en pen osv så vil en nok på bakgrunn av utseende få mer oppmerksomhet, men det handler ikke om å elske en annen. Tror du må finne verdighet i deg selv, kjenne din egen verdi. Uansett om noen ikke skulle like deg, så er du allikevel god og verdig nok. Anonymkode: 2fc2a...8e3 4
AnonymBruker Skrevet 15. november 2020 #19 Skrevet 15. november 2020 Hvorfor i alle dager stresser det deg? Er du ikke lykkelig med mannen eller? Anonymkode: 4e11b...504 3
AnonymBruker Skrevet 15. november 2020 #20 Skrevet 15. november 2020 Dette må være en tulletråd 🤔 Anonymkode: 9c573...418 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå