AnonymBruker Skrevet 15. november 2020 #1 Skrevet 15. november 2020 Var ferdig med mensen for tre dager siden. Idag så var det lyserosa blod på papiret en gang, ikke noe mer enn det. Hadde en del menssmerter igår. Men det er vel rart om det kan være det (festeblødning altså) rett etter en mensen? hadde vel og merke samleie hver dag etter jeg var ferdig med mensen. Anonymkode: bea74...cb2
AnonymBruker Skrevet 15. november 2020 #2 Skrevet 15. november 2020 Neppe festeblødning... 😬 Anonymkode: 9c005...ac4
AnonymBruker Skrevet 15. november 2020 #3 Skrevet 15. november 2020 Jeg er i samme situasjon. Skal egentlig ha mensen om 5-6 dager, men kom brunlig blødning nå. 🙈🙈🙈 Anonymkode: fca5b...8d2
AnonymBruker Skrevet 15. november 2020 #4 Skrevet 15. november 2020 Kan være pga el. Er ikke uvanlig å få litt blod ved el tider, det kan komme litt blod i forbindelse med at egget løsner og gir utslag i litt rosa spotting. Eller bare et bristet blodkar i forbindelse med sex. Festeblødning er det nok ikke. Anonymkode: 12715...b0d
AnonymBruker Skrevet 15. november 2020 #5 Skrevet 15. november 2020 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Var ferdig med mensen for tre dager siden. Idag så var det lyserosa blod på papiret en gang, ikke noe mer enn det. Hadde en del menssmerter igår. Men det er vel rart om det kan være det (festeblødning altså) rett etter en mensen? hadde vel og merke samleie hver dag etter jeg var ferdig med mensen. Anonymkode: bea74...cb2 Uten å være noe ekspert, så høres det litt tidlig ut😬 men det er ikke umulig å bli gravid utenom eggløsning så aldri si aldri. Om du har nylig sluttet med prevensjon så kan slike ting skje har jeg fått lært Anonymkode: a2663...1d5
AnonymBruker Skrevet 15. november 2020 #6 Skrevet 15. november 2020 39 minutter siden, AnonymBruker skrev: Uten å være noe ekspert, så høres det litt tidlig ut😬 men det er ikke umulig å bli gravid utenom eggløsning så aldri si aldri. Om du har nylig sluttet med prevensjon så kan slike ting skje har jeg fått lært Anonymkode: a2663...1d5 Hadde en sa forrige mnd, så mulig det er litt kluss.. 🤪 Anonymkode: bea74...cb2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå