AnonymBruker Skrevet 15. november 2020 #1 Skrevet 15. november 2020 Er samboer med en mann. Vi har to barn fra før begge to. Jeg og mine to barn flyttet inn i hans hus. (Eller dvs, et firma han er medeier i eier huset.) Jeg betaler halvparten av husleia. Vi har fått en baby sammen, og jeg mottar barnetrygd for henne. Jeg står derfor for alle utgifter når det gjelder henne, både klær, leker, bleier osv. Matutgiftene ellers deler vi på. Kjenner jeg sliter med å få endene til å møtes, og har et par ganger måtte ty til MasterCard. Har permisjon med 80% dekningsgrad, så dette vil bli litt bedre etter permisjon. Det jeg lurer på er hvordan andre løser det økonomiske med mine, dine og våre barn? Anonymkode: b1e72...c0a
AnonymBruker Skrevet 15. november 2020 #2 Skrevet 15. november 2020 Du har alle utgiftene med babyen fordi du mottar barnetrygden! Det er det verste jeg har hørt. Barnetrygden sikrer babyen et minimum av mat. Selvfølgelig skal han bidra med å forsørge sin egen datter på alle mulige måter. Det er jo sykt at han overhodet vurderer å ikke gjøre alt han kan for sin egen unge. Han må være sykelig gjerrig. Anonymkode: 8d192...7a4 6
AnonymBruker Skrevet 15. november 2020 #3 Skrevet 15. november 2020 What? Han finansierer ingenting av sitt eget barn når dere bor sammen? Det er det verste jeg har hørt. Anonymkode: 3f585...cc0 4
AnonymBruker Skrevet 15. november 2020 #4 Skrevet 15. november 2020 Så du skal gå hjemme mesteparten av tiden til 80% lønn og han skal ikke betale noe til barnet? Barnetrygden skal jo ikke dekke alt. Folk sparer jo til og med denne til fremtiden. Er denne ordningen noe dere har diskutert og besluttet sammen eller er det noe han har funnet på? Hadde aldri akseptert det å ha det sånn. Anonymkode: 384fc...e81 1
AnonymBruker Skrevet 15. november 2020 #5 Skrevet 15. november 2020 Just now, AnonymBruker said: Så du skal gå hjemme mesteparten av tiden til 80% lønn og han skal ikke betale noe til barnet? Barnetrygden skal jo ikke dekke alt. Folk sparer jo til og med denne til fremtiden. Er denne ordningen noe dere har diskutert og besluttet sammen eller er det noe han har funnet på? Hadde aldri akseptert det å ha det sånn. Anonymkode: 384fc...e81 Glemte å svare på spørsmålet ditt. Vi har felles økonomi og deler på alt. Anonymkode: 384fc...e81
flygefisk1 Skrevet 15. november 2020 #6 Skrevet 15. november 2020 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Er samboer med en mann. Vi har to barn fra før begge to. Jeg og mine to barn flyttet inn i hans hus. (Eller dvs, et firma han er medeier i eier huset.) Jeg betaler halvparten av husleia. Vi har fått en baby sammen, og jeg mottar barnetrygd for henne. Jeg står derfor for alle utgifter når det gjelder henne, både klær, leker, bleier osv. Matutgiftene ellers deler vi på. Kjenner jeg sliter med å få endene til å møtes, og har et par ganger måtte ty til MasterCard. Har permisjon med 80% dekningsgrad, så dette vil bli litt bedre etter permisjon. Det jeg lurer på er hvordan andre løser det økonomiske med mine, dine og våre barn? Anonymkode: b1e72...c0a Ehhh Hvorfor i helv... skal du stå for alt det økonomiske? 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå