AnonymBruker Skrevet 15. november 2020 #1 Skrevet 15. november 2020 Hva tenker dere om å gi en bok til et par? Jeg tror begge vil kunne ha glede av å lese boken, men det blir jo naturlig nok bare en av dem som kan lese den om gangen. Boken ligger ganske nøyaktig på det budsjettet jeg har satt for dem som par, så det vil bli kun boken, ikke noe mer. Dette er til min eldre onkel og hans samboer (begge rundt 70 år). De ble sammen i godt voksen alder, så jeg har ikke kjøpt gave til dem som par mer enn noen få år, før har jeg kun kjøpt til min onkel (jeg er i slutten av 20-årene nå). Litt redd for at det skal virke som at boken kun er til ham, men at hun bare er skrevet på merkelappen så jeg slapp å kjøpe egen gave til henne, liksom... Det skal sies at jeg har bodd i andre deler av landet store deler av tiden de har vært sammen, så har ikke truffet henne sååå mange ganger, så ville vært rart å kjøpe egen gave til henne. Men tidligere år har jeg kjøpt mer huslige ting som er mer naturlig å gi til et par. Men jeg vet min onkel vil sette mer pris på å få en god bok enn en ny skål eller vase. Hva tenker dere? Anonymkode: fbd36...075
AnonymBruker Skrevet 15. november 2020 #2 Skrevet 15. november 2020 Helt ok Anonymkode: 42362...ab1 1
Muskath Skrevet 15. november 2020 #3 Skrevet 15. november 2020 Jeg syns godt du kan gi en bok til begge to, så kan de lese den etter tur og snakke om den.
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 15. november 2020 #4 Skrevet 15. november 2020 Ja, hvorfor ikke om de liker samme sjanger så.
AnonymBruker Skrevet 15. november 2020 #5 Skrevet 15. november 2020 Synes du bør gi en til hver Anonymkode: fd17c...751 1
AnonymBruker Skrevet 15. november 2020 #7 Skrevet 15. november 2020 Super gave! Om du syns det blir litt rart, så kjøp sjokolade/te/kaffe sammen med boka... 3 timer siden, AnonymBruker skrev: itt redd for at det skal virke som at boken kun er til ham Anonymkode: 7127c...b7c 1
Arkana Skrevet 15. november 2020 #8 Skrevet 15. november 2020 Både jeg og mannen elsker bøker så vi hadde blitt veldig glade. Ikke noe problem å måtte bytte på å lese, det er jo det vi gjør med alle andre bøker også. Også enig med AB over her at man kan legge til noe godt om det føles som gaven bare er til ham.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå