AnonymBruker Skrevet 15. november 2020 #1 Skrevet 15. november 2020 Involverte meg med en mann som har vist seg å være veldig ustabil. Vi hadde et usunt forhold, hvor han bestemte det meste. Alt foregikk på hans premisser, og jeg med lav selvfølelse og slakke grenser lot meg overkjøre. Jeg ble fysisk og psykisk syk av det. Raste ned i vekt, gikk inn i en dyp depresjon hvor jeg var nær ved å ta livet mitt. Kontaktet fastlege og ble henvist til psykolog. Han var aldri direkte stygg mot meg, men forholdet var ikke likestilt og det var det som gjorde skade. Vi avsluttet omsider, men han har aldri helt slippet taket på meg. Jeg ba han om å ikke kontakte meg mer og at jeg måtte få være i fred. Han respekterte aldri dette, og har siden gjort alt for å kontakte meg innimellom (som at han er redd jeg skal glemme han) Han har kjørt forbi huset mitt, oppsøkt meg fysisk og sendt meldinger. Han overøser meg med kjærlige ord, men vil likevel ikke noe mer enn det. Denne loopen av kontakt og avvisning gjør at jeg aldri har klart å komme meg helt videre. Jeg hadde håpet at jeg nå endelig var ferdig, men jeg sliter fortsatt med vonde følelser, savn og en bitterhet over han og hvor respektløs han har oppført seg. Det finnes ikke noe annet jeg heller vil en å glemme hele fyren, og at følelsene for han endelig kan forsvinne. Jeg prøver å jobbe iherdig med meg selv, og har det i perioder veldig bra! Er lykkelig og føler meg bra, men det er som oftest da han dukker opp. Sist kom han på jobben min. Jeg får liksom aldri «lov» til å bli ferdig, for så fort jeg føler meg bedre, er det som om han sanser det. Jeg tar all tips fra noen som vet hvordan man skal glemme, jeg prøver meditere, jeg har prøvd å fjerne «energiske kabler» jeg er desperat etter å bli ferdig med fyren og glemme han. Han er som en demon som hjemsøker meg dag og natt. Jeg er så lei! Anonymkode: 34c63...c5c
AnonymBruker Skrevet 15. november 2020 #2 Skrevet 15. november 2020 Hvorfor tror du at dere avsluttet omsider når dere aldri har avsluttet da? Anonymkode: 860e4...89c
AnonymBruker Skrevet 15. november 2020 #3 Skrevet 15. november 2020 33 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor tror du at dere avsluttet omsider når dere aldri har avsluttet da? Anonymkode: 860e4...89c Han ville ikke ha ett forhold med meg lenger. Før var vi sammen, hadde sex, fant på ting. Nå er det bare han som stadig kontakter meg. Så forholdet er slutt. Anonymkode: 34c63...c5c
AnonymBruker Skrevet 15. november 2020 #4 Skrevet 15. november 2020 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Han ville ikke ha ett forhold med meg lenger. Før var vi sammen, hadde sex, fant på ting. Nå er det bare han som stadig kontakter meg. Så forholdet er slutt. Anonymkode: 34c63...c5c Dere har jo fortsatt er forhold, selv om dere har nedgradert det, dersom dere har kontakt videre også. Anonymkode: 860e4...89c
AnonymBruker Skrevet 15. november 2020 #5 Skrevet 15. november 2020 10 minutter siden, AnonymBruker skrev: Dere har jo fortsatt er forhold, selv om dere har nedgradert det, dersom dere har kontakt videre også. Anonymkode: 860e4...89c Det er han som kontakter meg. Oppsøker meg, kjører forbi der jeg bor. Vil heller kalle det stalking. Anonymkode: 34c63...c5c
AnonymBruker Skrevet 15. november 2020 #6 Skrevet 15. november 2020 Snakk med politiet og så får han besøksforbud, da MÅ han holde seg unna deg. Anonymkode: dfa31...b8c 2
AnonymBruker Skrevet 15. november 2020 #7 Skrevet 15. november 2020 Blokker han? Anonymkode: c39bf...a52
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå