Livetgenerelt Skrevet 15. november 2020 #1 Skrevet 15. november 2020 Jeg har tidenes kjærlighetssorg. Sover ikke, spiser ikke. Trenger gode råd for å komme meg gjennom dette. Prøver å tenke på at jeg vet det går over, men akkurat nå føles det ikke sånn....
Gjest Alterego666 Skrevet 15. november 2020 #2 Skrevet 15. november 2020 For meg var det alkohol og sex som hjalp best.
Gjest Maxwell Skrevet 15. november 2020 #3 Skrevet 15. november 2020 Skriv et brev til vedkommende (som du selvfølgelig ikke skal sende) om alt mulig dritt du kan komme på om personen. Skriv akkurat det du føler, skulle fortalt og ikke på en positiv måte. Hver gang du tar deg selv i å tenke på og savner vedkommende så tar du frem brevet og leser det. Dette hjalp ihvertfall meg veldig.
AnonymBruker Skrevet 15. november 2020 #4 Skrevet 15. november 2020 Han var ikke det du trodde han var, altså har du ikke mistet drømmemannen, eller den personen du falt for. Det du må gi slipp på er drømmen om hvem du trodde han var og hva som kunne bli. En person kan ikke være rett for deg om du ikke er rett for han også, man vil jo ha en som vil ha en tilbake, og den personen er den rette ❤️ Anonymkode: 85634...2b1
Svartfugl Skrevet 15. november 2020 #5 Skrevet 15. november 2020 2 timer siden, Livetgenerelt skrev: Jeg har tidenes kjærlighetssorg. Sover ikke, spiser ikke. Trenger gode råd for å komme meg gjennom dette. Prøver å tenke på at jeg vet det går over, men akkurat nå føles det ikke sånn.... Aksepter at du kommer til å føle deg veldig trist en stund. Snakk ut med venner, men etter noen uker, eller måneder, avtal at de skal skifte tema hvis du begynner å snakke om eksen. Hvis ikke kan eksen bli et for stort fokus. Ta så godt vare på deg selv som du kan. Det er vsnlig å miste matlysten, men prøv å lage faste rutiner som du følger - spis, stå opp og legg deg til faste tider. For lite mat og egenpleie kan faktisk få deg til å føle deg tistere og verre enn du egentlig er. Tren! Det er bra for både helsa og selvtilliten. Gjør hyggelige ting med venner og familie, selv om du er trist og ikke har så lyst. Du trenger påfyll av gode opplevelser, særlig nå. Unngå å bruke tid på å forfølge eksen på sosiale medier. Gi eksen minst mulig oopmerksomhet. Gi sorgen plass, det hjelper ikke å fotrenge den, men ikke la den bli altoppslukende i årevis. Oppsøk nye aktiviteter som kan oppta deg og gi deg nye opplevelser. Ikke fall for fristelsen å bli bitter og gi eksen skylds for alle problemer du måtte ha. Ta tak i egne problemer og ta ansvar for eget liv. Kun du kan kontrollere hva du gjør med livet ditt. Aksepter at det vil komme tunge dager og bedre dager. Ikke få panikk om du blir trist en dag etter å ha vært glad en stund. Det er helt normalt. Minn deg på fine ting folkhar sagt til deg og ting som er bra med deg. Husk at du er verdt å elske.♥️
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå