Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg hadde (mest sannsynlig) EL 31.10. Forventet ikm var fredag 12.11. Ettersom ikm er forsinket har jeg testet med rfsu strimmel i dag, ikke morgenurin. Den var negativ. 
Helt siden torsdag har det innimellom føltes som at NÅ kommer mensen, og jeg har vært på toalettet sikkert hundre ganger for å sjekke. Ingenting, papiret er blankt hver gang. I går og i dag har jeg hatt to korte runder med murringer. Jeg har veldig sjelden opplevd forsinket ikm.

Dersom ikm ikke kommer vil jeg nok teste igjen, men tror dere det er noe sannsynlig i det hele tatt at en test kan bli positiv nå?

Anonymkode: fa1b9...86c

Videoannonse
Annonse
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg hadde (mest sannsynlig) EL 31.10. Forventet ikm var fredag 12.11. Ettersom ikm er forsinket har jeg testet med rfsu strimmel i dag, ikke morgenurin. Den var negativ. 
Helt siden torsdag har det innimellom føltes som at NÅ kommer mensen, og jeg har vært på toalettet sikkert hundre ganger for å sjekke. Ingenting, papiret er blankt hver gang. I går og i dag har jeg hatt to korte runder med murringer. Jeg har veldig sjelden opplevd forsinket ikm.

Dersom ikm ikke kommer vil jeg nok teste igjen, men tror dere det er noe sannsynlig i det hele tatt at en test kan bli positiv nå?

Test igjen med morgenurin 👌

Dersom mensen er 2 dager forsinket og du har murringer er det symptomer på gravid :)

Skrevet

Tok ny test på morgenurin i dag tidlig, fortsatt negativ. Ingen mens heller. Men det er nok mer sannsynlig at den dukker opp enn at det blir positiv test nå.

-ts

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...