AnonymBruker Skrevet 15. november 2020 #1 Skrevet 15. november 2020 Hadde du hatt noen preferanser? Er sommer best? Jul? Nyttårsaften? Anonymkode: 634da...845
AnonymBruker Skrevet 15. november 2020 #2 Skrevet 15. november 2020 Helst utenom høytid. Syns egentlig bare det er «typisk» og ikke noe spesielt. det som hadde vært fint var om han hadde fridd mens vi koste oss ute i hagen en fin sommerdag ☺️ Veldig casual og enkelt. Anonymkode: a760e...933 1
AnonymBruker Skrevet 15. november 2020 #3 Skrevet 15. november 2020 Årstid ville ikke hatt særlig stor betydning for min del. Drømmefrieriet mitt er å våkne opp i senga en deilig, lat morgenen hvor kjæresten min har klart å sette ring på fingeren mens jeg sov. Og at han begynner å snakke til meg mens han ser at jeg begynner å våkne og oppdager ringen. Frokost på senga ville vært en ekstra bonus 😋 Anonymkode: 6191c...445 2
AnonymBruker Skrevet 15. november 2020 #4 Skrevet 15. november 2020 Årstid er egentlig irrelevant, bare det ikke skjer foran masse folk, og i tillegg med den samme ringen han fridde til eksen sin med (ja, dette skjedde, og nei, vi kom oss aldri til alters). Anonymkode: c294e...b1e
AnonymBruker Skrevet 15. november 2020 #5 Skrevet 15. november 2020 Min fridde i juni, det var veldig fint hadde ikke likt det så godt om han fridde f.eks julaften, men i det store og det hele betyr det ikke noe når det skjer😊 Anonymkode: c88b2...d26
Kokeshi Skrevet 15. november 2020 #6 Skrevet 15. november 2020 Årstiden spilte ingen rolle, men at det skjedde der det gjorde, var av mye større betydning.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå