AnonymBruker Skrevet 15. november 2020 #1 Skrevet 15. november 2020 Hvordan kunne han glemme meg, som om vi var ingenting? Det er som om at jeg aldri eksisterte.. Ser ikke meningen med noe lenger. Hører på triste sanger og gråter. Har ikke lyst til noe.. Det er mange måneder siden, ikke sikker på hvor lenge. Dagen han forlot mitt liv og sa "jeg har mistet følelser, det er en annen"... Anonymkode: 19a49...614
AnonymBruker Skrevet 15. november 2020 #2 Skrevet 15. november 2020 Helt ærlig? Hvis du skal bli den dama som menn forlater andre damer for, så må du løfte hodet og ikke være så depressivt dramatisk. Anonymkode: 4b842...1c7 1
AnonymBruker Skrevet 15. november 2020 #3 Skrevet 15. november 2020 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Helt ærlig? Hvis du skal bli den dama som menn forlater andre damer for, så må du løfte hodet og ikke være så depressivt dramatisk. Anonymkode: 4b842...1c7 Beklager, er tydeligvis ikke som deg som klarer det. Har det veldig vondt etter han forlot mitt liv, prøvde masse for å komme meg videre i starten, men ingenting funket for meg, føler meg så trist og knust hele tiden. Anonymkode: 19a49...614
AnonymBruker Skrevet 15. november 2020 #4 Skrevet 15. november 2020 Det går over. Anonymkode: e2012...dc9
AnonymBruker Skrevet 15. november 2020 #5 Skrevet 15. november 2020 Av og til når samlivsbrudd skjer så sitter man igjen som et stort spørsmålstegn og får aldri svar på alt man lurer på. Det er ikke lett å akseptere, men det må til for at livet ditt skal gå videre. For livet kommer til å gå videre, og du er selv med på å bestemme hvor fort. I dag er det en trist novemberdag og du velger selv å gjøre den enda tristere ved å høre på triste sanger. Du får ikke noen flere svar av å dyrke tristheten. Vask ansiktet ditt for tårer, sett på litt mer lystig musikk og gjør noe som føles godt, uansett om det er litt yoga på stuegulvet, en gåtur der du hopper i en søledam eller en sprek neglelakk på tærne. Du kommer til å føle deg nedfor igjen, men ikke la det ta opp hele livet ditt, for det er ikke en mann verdt. Anonymkode: 8fcc7...b30 4
AnonymBruker Skrevet 15. november 2020 #6 Skrevet 15. november 2020 28 minutter siden, AnonymBruker skrev: Beklager, er tydeligvis ikke som deg som klarer det. Har det veldig vondt etter han forlot mitt liv, prøvde masse for å komme meg videre i starten, men ingenting funket for meg, føler meg så trist og knust hele tiden. Anonymkode: 19a49...614 Det er noe jeg kan fordi jeg har lest meg opp, gått i terapi, og øvd på, i mange-mange år. Men det er verdt det. Anonymkode: 4b842...1c7 1
AnonymBruker Skrevet 15. november 2020 #7 Skrevet 15. november 2020 25 minutter siden, AnonymBruker skrev: Av og til når samlivsbrudd skjer så sitter man igjen som et stort spørsmålstegn og får aldri svar på alt man lurer på. Det er ikke lett å akseptere, men det må til for at livet ditt skal gå videre. For livet kommer til å gå videre, og du er selv med på å bestemme hvor fort. I dag er det en trist novemberdag og du velger selv å gjøre den enda tristere ved å høre på triste sanger. Du får ikke noen flere svar av å dyrke tristheten. Vask ansiktet ditt for tårer, sett på litt mer lystig musikk og gjør noe som føles godt, uansett om det er litt yoga på stuegulvet, en gåtur der du hopper i en søledam eller en sprek neglelakk på tærne. Du kommer til å føle deg nedfor igjen, men ikke la det ta opp hele livet ditt, for det er ikke en mann verdt. Anonymkode: 8fcc7...b30 Akkurat. Her har man valget om å dyrke sorg og tristesse, og pådra seg enda mer, eller å stå opp og vaske ansiktet, og gjøre noe positivt for seg selv. Anonymkode: 4b842...1c7 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå