MM Skrevet 15. november 2020 #1 Skrevet 15. november 2020 Hei! Noen som har erfaring med disse testene?
supernaturalfan Skrevet 15. november 2020 #2 Skrevet 15. november 2020 Brukt en gang. Funket vel greit.. Testet i 3 eller 4 dager før jeg fikk smilefjes. Ble ikke gravid den perioden da.. Perioden etterpå orket jeg ikke teste EL og det fikk gå som det går. Da gikk det 😅
AnonymBruker Skrevet 15. november 2020 #3 Skrevet 15. november 2020 Har ingen erfaring med å bli gravid enda da vi akkurat har begynt å prøve. Men brukte CB lilla (advanced) og er fornøyd. Om du begynner å teste når det er anbefalt tror jeg det er større sannsynlighet for å treffe både blinke smiley og fast smiley. Du bør teste med strimmel dagene etter for å sjekke at testen blir negativ. Lykke til! Anonymkode: 4f2c8...b9e
MM Skrevet 15. november 2020 Forfatter #4 Skrevet 15. november 2020 24 minutter siden, AnonymBruker skrev: Har ingen erfaring med å bli gravid enda da vi akkurat har begynt å prøve. Men brukte CB lilla (advanced) og er fornøyd. Om du begynner å teste når det er anbefalt tror jeg det er større sannsynlighet for å treffe både blinke smiley og fast smiley. Du bør teste med strimmel dagene etter for å sjekke at testen blir negativ. Lykke til! Anonymkode: 4f2c8...b9e Takk! Har fått blinkesmiley idag og tenkte å sjekke imorgen og. Har ett barn fra før og ble gravid i juli, men mistet til MA i september. Har aldri brukt testene før, men nå har jeg ikke peiling på syklusen så må sjekke tenkte jeg!
AnonymBruker Skrevet 15. november 2020 #5 Skrevet 15. november 2020 15 minutter siden, MM said: Takk! Har fått blinkesmiley idag og tenkte å sjekke imorgen og. Har ett barn fra før og ble gravid i juli, men mistet til MA i september. Har aldri brukt testene før, men nå har jeg ikke peiling på syklusen så må sjekke tenkte jeg! Jeg hadde testet hver dag fra anbefalt dag i syklus. Venninnen min brukte de lilla testene og testet nå og da i første prøvesyklus. Hun fikk aldri positiv (fast smiley). Prøvde neste gang igjen med å teste fra syklus dag 12, hun hadde da EL syklus dag 17. Hun fikk blinke smiley som så ble til fast. Jeg gjorde det på samme måte og det fungerte fint. Alt dette med forbehold om at jeg ikke er noen ekspert. Anonymkode: 4f2c8...b9e
MM Skrevet 15. november 2020 Forfatter #6 Skrevet 15. november 2020 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg hadde testet hver dag fra anbefalt dag i syklus. Venninnen min brukte de lilla testene og testet nå og da i første prøvesyklus. Hun fikk aldri positiv (fast smiley). Prøvde neste gang igjen med å teste fra syklus dag 12, hun hadde da EL syklus dag 17. Hun fikk blinke smiley som så ble til fast. Jeg gjorde det på samme måte og det fungerte fint. Alt dette med forbehold om at jeg ikke er noen ekspert. Anonymkode: 4f2c8...b9e Ja jeg har testet meg hver dag siden sist tirsdag. Er på syklus dag 17 nå men ingen el enda. Kroppen er litt i ulage ja, men greit å få en oversikt 😍
AnonymBruker Skrevet 15. november 2020 #7 Skrevet 15. november 2020 Veldig fornøyd med dem, både rosa og lilla. Brukt den lilla fast i mange mnd. Liker å slippe å tyde strimler. Anonymkode: 35cfa...fc2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå