Gika Skrevet 3. august 2005 #1 Skrevet 3. august 2005 Vi gifter oss på nytttårsaften i Aurdal i Valdres. Ingen av oss har tilknytning til stedet, men vi vil veldig gjerne på fjellet og feire bryllup en hel helg. Her fant vi et sted som ga oss den muligheten. Men det er jo ikke bare lokale og mat som skal være bra, vi trenger også en hel del andre leverandører lokalt: frisør, sminke, blomster, kake og kanskje solist i kirken er det jeg har kommet på hittil. Er det noen som er kjent der oppe og kan hjelpe til med anbefalinger? Gule sider gir ikke så mye informasjon om hvor bra de forskjellige salongene og butikkene er akkurat...
Gjest Gjest Skrevet 5. august 2005 #2 Skrevet 5. august 2005 Vi gifter oss på nytttårsaften i Aurdal i Valdres. Ingen av oss har tilknytning til stedet, men vi vil veldig gjerne på fjellet og feire bryllup en hel helg. Her fant vi et sted som ga oss den muligheten. Men det er jo ikke bare lokale og mat som skal være bra, vi trenger også en hel del andre leverandører lokalt: frisør, sminke, blomster, kake og kanskje solist i kirken er det jeg har kommet på hittil. Er det noen som er kjent der oppe og kan hjelpe til med anbefalinger? Gule sider gir ikke så mye informasjon om hvor bra de forskjellige salongene og butikkene er akkurat... ← Hei til dere! Det å gifte seg i Aurdal og i Valdres er meget klokt valg :-) Jeg er selv døpt og konfermert i den kirken som du snakker om. Det er mange dyktige som kan gjøre det slik at dagen kommer til å bli perfekt. Dersom du får tak i Ditt distrikt for Etenedal,Nord-Aurdal, Sør-Aurdal, Øystre Slidre, Vestre Slidre og Vang....(samme katalogen). Der står det tlfnr til både bakere, blomster osv så står det mange som kan hjelpe dere med å få orden på sakene. Det beste tipset er at du ser inn under Nord-Aurdal kommune inn under stedene Fagerens og Leira. Finn tlfnr og ring deg litt omkring. Prisene varier. Jeg bor der så jeg hvet hva jeg snakker om.... Kunne ha oppgitt mange tlf og navn, men pga at dette er åpent på nett så vil jeg ikke gjøre det..... Dersom det er noe du lurer på så bare skive her så skal jeg se om jeg kan hjelpe dere med tingene.... LYKKE TIL MED FORBREDELSENE! Hilsen en som bor og kommer fra Østlandets penteste sted og som har verdens peneste dialekt;-)
Gika Skrevet 8. august 2005 Forfatter #3 Skrevet 8. august 2005 Åh så bra! Det jeg er mest opptatt av er å finne en ordentlig dyktig frisør. Kvalitet er mye viktigere enn pris for meg, og det er veldig vanskelig å finne ut av pr telefon. Kan du anbefale en salong, og gjerne person også? Det hadde vært til stor hjelp! Takk!
Gjest Gjest Skrevet 10. august 2005 #4 Skrevet 10. august 2005 Åh så bra! Det jeg er mest opptatt av er å finne en ordentlig dyktig frisør. Kvalitet er mye viktigere enn pris for meg, og det er veldig vanskelig å finne ut av pr telefon. Kan du anbefale en salong, og gjerne person også? Det hadde vært til stor hjelp! Takk! ← Salong Grethe Hun er veldig flink og har jobbet med frisering i mange mange år Hun kan det hun holder på med Dersom det er noe mer du lurer på så kan jeg prøve å hjelpe deg med det:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå