Gå til innhold

Hvilke snacks er et must i hjemmet ditt når helgen kommer?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Alltid dette:

• Melkesjokolade Freia Japp
  • Salt smågodt
  • Vinegar Sørlandschips.
  • Innimellom Holiday dippen.

Variasjon er av innimellom Pops, andre typer Sørlandschips, chillinøtter, M og Smash.

Dere?

Anonymkode: 48e5c...874

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ostepopp og krokodiller, pistasje is og pepsi max :) Tror sandwich med pepperkake tar over for pistasje nå fremover da.

Anonymkode: e460b...9bc

Skrevet

Akkurat nå, frem mot jul med alt den bringer med seg av søtsaker og god mat, er det druer og klementiner. 😂

• Liker 1
Skrevet

Bubs fra smågodt hylla,Sørlandschips med edikk og oatly imat fraiche med holliday dip og en Ichoc White Nougat Crisp. Og for å ikke glemme Pepsi maxen😍

Anonymkode: f762e...634

• Liker 1
Skrevet

Sjokolade med nøtter, enten Helnøtt, toffefee, walters mandler eller lignende. Sørlandschips med salt. Cola light. Og noen ganger smågodt.

Skrevet

Salt og pepper-potetgull er nok det som går mest igjen, men er ikke noe must. Bare jeg har en eller annen form for snack, er det greit!

Anonymkode: 21b26...c11

Skrevet

Har aldri noe godt i huset. Da spiser jeg det bare opp. Vil jeg ha noe, går jeg heller ut og kjøper. Å lagre godsaker er uaktuelt.

Anonymkode: 29d40...b9c

• Liker 4
Skrevet

- Øl
- Chips
- Nudler
- Litt sjokolade

Anonymkode: 5e141...b0b

Skrevet

God rødvin

Et godt fenalår

En-to varianter av oster

Anonymkode: 38b59...ecb

• Liker 3
Skrevet

Druer, blanda nøtter, noen ganger Sørlandschips med dipmiks og rømme. 

• Liker 1
Skrevet

- Blåmuggost 

- En fyldig og mørk rødvin 

- En god og mørk sjokolade 

- Druer

Anonymkode: 0bfb9...010

• Liker 4
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Har aldri noe godt i huset. Da spiser jeg det bare opp. Vil jeg ha noe, går jeg heller ut og kjøper. Å lagre godsaker er uaktuelt.

Da var ikke dette en tråd for deg, og dermed et unødvendig svar i en tråd med et konkret spørsmål.

Sjokolade og pepsi max er noe jeg alltid kjøper inn til helgen. Varierer hvilken type sjokolade, men det blir ofte samme type sjokolade i en periode før en ny sjokolade "tar over".

Anonymkode: 00bf9...576

• Liker 4
Skrevet

En stor plate sjokolade på deling til familien, ofte melkesjokolade med kvikklunsj. 

Noe surt godteri (bubs for eksempel) til barna. 

Salt potetchips, ostepop og popcorn. 

Deler med mann og tre barn (ofte noen flere)

Hvis jeg skal kjøpe bare til meg, salt og eddik-potetgull, salmiakklakris og krokanrull. 

Anonymkode: 2afe2...113

• Liker 1
Skrevet

Ostepop

En flaske rødvin 

cola zero 

red bull 

Kanskje en sjokolade av noe slag :)

Anonymkode: 0b0ad...b4e

Skrevet

Det blir aldri skikkelig helg uten potetgull av noe slag, men hva slags varierer. Og selvsagt kald cola å skylle det ned med. Den ordentlige colaen, ikke noe light-skvip her i huset. ;)

• Liker 1
Skrevet

Salt&eddik potetgull og Pepsi max. Er bare én person så det holder 😊

Skrevet

Cola ❤️

Ellers en eller annen frukt eller pistasj is

Anonymkode: 26976...b00

Skrevet

Gulrot. :jolie:  *den sunne linjen skal tviholdes på gjennom hele resten av dette året - 100% i år*

#Viljestyrkekvinndomsprøve

• Liker 1
Skrevet
13 timer siden, AnonymBruker skrev:

🙄🙄🙄🙄🙄🙄🙄

Anonymkode: 74d61...fbe

• Liker 3
Skrevet

Pepsi max. Enten kjøper jeg bakst (donuts eller et kakestykke), eller så er jeg mer en potetgullperson, så jeg liker gjerne potetsticks, salte skruer eller tortillachips (helst med dip). Sjeldent jeg kjøper inn sjokolade bare for meg, men da er smash ganske langt oppe på listen. 

Anonymkode: 74d61...fbe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...