AnonymBruker Skrevet 15. november 2020 #1 Skrevet 15. november 2020 Jeg var rett og slett for feig til å si noe. Hadde sex for første gang med en fyr jeg liker godt og vi droppa kondomen og jeg tenkte jeg skulle si at han måtte hoppe av i svingen men det ble ikke naturlig. Så det ble til at jeg ikke sa noe og han kom inni meg 4 ganger den natta. Har ikke brukt prevensjon på flere år da jeg tåler det ikke, og har regelmessig syklus og vet i tillegg at jeg hadde eggløsning denne dagen. Har litt panikk nå om dagen og det er helt og holdent min skyld. Tror sjansen er stor for at jeg blir gravid da jeg er ung og alle kvinner i min familie har blitt gravide på første forsøk. Men føler meg som et grusomt menneske nå som ikke sa noe. Er det likevel håp for at det gikk bra denne gangen? Måtte bare få det ut et sted... Anonymkode: f6657...c6d
AnonymBruker Skrevet 15. november 2020 #2 Skrevet 15. november 2020 Det er ikke greit å unnlate å si du går på prevensjon. Han skulle like velg spurt. Men hvorfor i all verden tok du ikke angrepille? Anonymkode: 135d0...9dd 20
AnonymBruker Skrevet 15. november 2020 #3 Skrevet 15. november 2020 Dette var da virkelig kort tenkt av deg... Anonymkode: f2bd9...3c0 9
AnonymBruker Skrevet 15. november 2020 #4 Skrevet 15. november 2020 Ta angrepille, så snart som mulig. I tillegg tar du en graviditetstest om 2-3 uker, først da får du sikkert svar. Anonymkode: 284f8...9e0 2
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 15. november 2020 #5 Skrevet 15. november 2020 Unnskyld meg, men hvor dum går det an å bli 🤦♀️
strynejenta Skrevet 15. november 2020 #6 Skrevet 15. november 2020 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg var rett og slett for feig til å si noe. Hadde sex for første gang med en fyr jeg liker godt og vi droppa kondomen og jeg tenkte jeg skulle si at han måtte hoppe av i svingen men det ble ikke naturlig. Så det ble til at jeg ikke sa noe og han kom inni meg 4 ganger den natta. Har ikke brukt prevensjon på flere år da jeg tåler det ikke, og har regelmessig syklus og vet i tillegg at jeg hadde eggløsning denne dagen. Har litt panikk nå om dagen og det er helt og holdent min skyld. Tror sjansen er stor for at jeg blir gravid da jeg er ung og alle kvinner i min familie har blitt gravide på første forsøk. Men føler meg som et grusomt menneske nå som ikke sa noe. Er det likevel håp for at det gikk bra denne gangen? Måtte bare få det ut et sted... Anonymkode: f6657...c6d Ta abort 1
AnonymBruker Skrevet 15. november 2020 #7 Skrevet 15. november 2020 Herregud, du er alt for umoden til å ha sex. "Jeg ville si fra men det ble ikke naturlig"... Dummeste jeg har hørt. Du burde i det minste tatt angrepille med en gang dagen etter. Anonymkode: 2b715...446 4
AnonymBruker Skrevet 15. november 2020 #8 Skrevet 15. november 2020 Hva gjør du om du blir gravid? Tar abort og tenker at det er helt risiko og smertefritt? Jeg tror du har lyst å bli gravid med han og at du er veldig egoistisk.. Du liker han og tror du vil ha han for alltid dersom du får barn med han. Han burde ha spurt deg, men han regnet sikkert med at du gikk på prevensjon siden du ikke sa noe, men du ville ikke si noe og går nå og håper at du er gravid.. Anonymkode: f2bd9...3c0 1
AnonymBruker Skrevet 15. november 2020 #10 Skrevet 15. november 2020 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Herregud, du er alt for umoden til å ha sex. "Jeg ville si fra men det ble ikke naturlig"... Dummeste jeg har hørt. Du burde i det minste tatt angrepille med en gang dagen etter. Anonymkode: 2b715...446 Og så 4 ganger! Angrepille nå, eller er det for sent? Anonymkode: 4cb21...590
Gjest Tamsi Skrevet 15. november 2020 #11 Skrevet 15. november 2020 Han er ikke fritatt for noe ansvar når har ikke har løftet en finger selv. 4 ganger på en natt og han spurte ikke engang? Har ikke noe medfølelse for de som bare kjører på sånn. Men du burde virkelig ikke ha sex om du faktisk er så usikker og underlegen som dette.
AnonymBruker Skrevet 15. november 2020 #12 Skrevet 15. november 2020 Hva sier vi når han oppretter tråden "hun er gravid og jeg vil ikke bli far" om noen uker? Anonymkode: a62a0...49b 1
AnonymBruker Skrevet 15. november 2020 #13 Skrevet 15. november 2020 Det skal jo ofte mye mer til enn bare et knull for å bli gravid. Så ja, det kan absolutt ha gått bra. Mest sannsynlig så er du ikke gravid, men er du veldig usikker så kjøp en graviditetstest. Anonymkode: f712f...e82 2
AnonymBruker Skrevet 15. november 2020 #14 Skrevet 15. november 2020 Om du er 17, 25, 37 eller 45 spiller ingen rolle. Du er for umoden til å ha sex. Anonymkode: 69ed9...538 1
Bamseklemmer Skrevet 15. november 2020 #15 Skrevet 15. november 2020 Woow 4 ganger! Det er klinisk umulig å være så blyg at dere begge to ikke tenkte på prevensjon, det har jeg vanskeligheter med å tro. Men hvis det stemmer så er det vel bare å ta opp arven med dine søstre, det kan gå bra tross alt🤞🧡
Gjest O.G. Skrevet 15. november 2020 #16 Skrevet 15. november 2020 19 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg var rett og slett for feig til å si noe. Hadde sex for første gang med en fyr jeg liker godt og vi droppa kondomen og jeg tenkte jeg skulle si at han måtte hoppe av i svingen men det ble ikke naturlig. Så det ble til at jeg ikke sa noe og han kom inni meg 4 ganger den natta. Har ikke brukt prevensjon på flere år da jeg tåler det ikke, og har regelmessig syklus og vet i tillegg at jeg hadde eggløsning denne dagen. Har litt panikk nå om dagen og det er helt og holdent min skyld. Tror sjansen er stor for at jeg blir gravid da jeg er ung og alle kvinner i min familie har blitt gravide på første forsøk. Men føler meg som et grusomt menneske nå som ikke sa noe. Er det likevel håp for at det gikk bra denne gangen? Måtte bare få det ut et sted... Anonymkode: f6657...c6d Så du vil altså ha ungen til denne fyren som puler kvinner han ikke er sammen med uten kondom......
AnonymBruker Skrevet 15. november 2020 #17 Skrevet 15. november 2020 16 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ta angrepille, så snart som mulig. I tillegg tar du en graviditetstest om 2-3 uker, først da får du sikkert svar. Anonymkode: 284f8...9e0 Angrepillen må tas maks noen få timer etter sex...... Anonymkode: 422f0...443
AnonymBruker Skrevet 15. november 2020 #18 Skrevet 15. november 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Angrepillen må tas maks noen få timer etter sex...... Anonymkode: 422f0...443 Nei, det stemmer ikke. Innen 3 dager, bør den tas for å virke, noen studier viser at den kan ha effekt etter 5 dager. Den virker absolutt best jo tidligere du tar den. Helst med én gang! Anonymkode: 6cea1...d55 3
AnonymBruker Skrevet 15. november 2020 #19 Skrevet 15. november 2020 Hvis eggløsning allerede har vært er det liten sjangs for at angrepille vil ha noen effekt, da den hovedsakelig virker ved å utsette eggløsningen. Slik jeg ser det har du nå tre muligheter. 1. Sett inn spiral så fort som fy og innen 5 døgn fra samleiet. Da vil du trolig unngå graviditet og du er også beskyttet i fremtiden. 2. Gjør ingenting, og begynn og forbered deg på å trolig bli mor om ca 9 mnd. 3. Ta en graviditetstest om 2-3 uker, og bestill time hos lege for abort hvis den er positiv. Hvis du går for siste alternativ håper jeg for guds skyld at du har lært leksa di nå og begynner å ta ansvar så du ikke havner i denne situasjonen igjen. Anonymkode: 43d28...4e4 1
AnonymBruker Skrevet 15. november 2020 #20 Skrevet 15. november 2020 Jeg blir gravid hver gang jeg har sex under eggløsning. Jeg har endt opp med å sterilisere meg pga det, for jeg kan ikke bruke p-preparater heller. Det kan absolutt hende at det samme gjelder deg. Hvis det skjedde for kort tid siden ville jeg gjort alt jeg kunne for å få tak i en angrepille. Uansett om du velger å ta den eller ikke så har du da "bevis" på at du kjøpte angrepille på apoteke.Bare i tilfelle du er redd for reaksjonen hans mener jeg. Han et nok overbevist om at du har tatt deg av prevensjon, siden du ikke sa noe. Eller så kan du jo si at du var overbevist om at han var steril, siden han ikke sa noe 🤣 Anonymkode: 75941...179
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå