Gå til innhold

Hva gjør barn på barneskolen i friminuttene?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hopper de strikk slik som da jeg var barn f.eks.?

Anonymkode: 36ace...5bf

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, de hopper strikk, i tillegg til å f.eks.  klatre i stativene, huske, spille fotball og basketball, stå i klynger og skravle, leke har'n, spille stikkball osv. :) 

Skrevet

Min yngste går i 4. klasse. Har ikke opplevd at de har hoppet strikk, men de har hoppet tau. Ellers sparker hun fotball, spiller basket, bordtennis, slåball, bygger hytte, snakker sammen. Akkurat nå er det visst veldig populært å leke "Among us". Et mobilspill😅

Anonymkode: 8cd67...b72

Skrevet

De leker zombie og menneske, krig, hopper tau, klatrer, leker har’n, sparker fotball, skater på rampa, snakker i klynger, husker.... 

Anonymkode: 77c8e...cbd

Skrevet

Her er det kun fotball for mitt barn. Tror det er det eneste han har gjort de siste 4 årene med friminutt.  Har spurt han hva de andre gjør,  han sier de bare "henger " Men på vinteren er det populært med ski og aking. De har et stort uteområdet med mange bakker.

Anonymkode: 3d6bc...ffb

Skrevet

Leker. 

Anonymkode: 23ebe...feb

Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

De fleste sitter vel stort sett helt rolige, og fikler med alle mobiltelefonene deres...         æ 

Anonymkode: f032f...150

Ingen barneskoler tillater mobilbruk i skoletiden.

Anonymkode: 7c800...e7f

• Liker 3
Skrevet

Nå er det litt begrensinger mtp korona, de kan ikke bruke hele uteområdet lenger. 

Mine har vært veldig aktive, mye slåball, sisten, hoppet strikk og tau. Triksing med ball og fotballkamp er pop nå. 

Ingen mobil på hverken barne eller ungdomsskole. Du over her er feilinformert. 

Anonymkode: b60ba...5d3

• Liker 1
Skrevet

Min andreklassing spiller fotball, leker i stativene, politi og skurk, leker i skogen, rutsjebane, sykkel.. 

Anonymkode: 2e5ce...15b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...