AnonymBruker Skrevet 15. november 2020 #1 Skrevet 15. november 2020 Elsker Columbo filmene!! Har alle 10 sesongene. Kan godt starte på episode 1 i sesong 1 og gå i rekkefølge helt til siste episode i sesong 10. Holder spesielt på sånn om vinteren når det er mørkt å trist ute. Da koser jeg meg med drap som Columbo løser hver eneste gang. Hahaha.. Ja jeg elsker de sånn at jeg har kjøpt opp dobbelt. I tilfelle noe går i stykker. Noe jeg har bitt meg merke i er at episoden; Try and Catch me er på dansk undertekst. (episoden der Edmund blir sperret inn i safen og dør) Dette er på begge dvd settene jeg har. Jeg endrer til norsk undertekster og dvd endrer automatisk tilbake til dansk undertekst. Er det flere Columbo elskere der ute?? Anonymkode: 085a7...b08 5
AnonymBruker Skrevet 15. november 2020 #2 Skrevet 15. november 2020 Nei, serien er dårlig og overspilt. Anonymkode: 26208...983
AnonymBruker Skrevet 15. november 2020 #3 Skrevet 15. november 2020 11 timer siden, AnonymBruker skrev: Elsker Columbo filmene!! Har alle 10 sesongene. Kan godt starte på episode 1 i sesong 1 og gå i rekkefølge helt til siste episode i sesong 10. Holder spesielt på sånn om vinteren når det er mørkt å trist ute. Da koser jeg meg med drap som Columbo løser hver eneste gang. Hahaha.. Ja jeg elsker de sånn at jeg har kjøpt opp dobbelt. I tilfelle noe går i stykker. Noe jeg har bitt meg merke i er at episoden; Try and Catch me er på dansk undertekst. (episoden der Edmund blir sperret inn i safen og dør) Dette er på begge dvd settene jeg har. Jeg endrer til norsk undertekster og dvd endrer automatisk tilbake til dansk undertekst. Er det flere Columbo elskere der ute?? Anonymkode: 085a7...b08 Ja. Men jeg har ikke noen av filmene. Får bare sett de når jeg oppdager at de går på tv... Anonymkode: 6de3b...19f 1
AnonymBruker Skrevet 15. november 2020 #4 Skrevet 15. november 2020 Ren magi. Columbo var en legende:-) Anonymkode: 865e5...f11 3
AnonymBruker Skrevet 15. november 2020 #5 Skrevet 15. november 2020 11 timer siden, AnonymBruker skrev: Er det flere Columbo elskere der ute?? Anonymkode: 085a7...b08 Columbo var min første skikkelige mannlige «crush». Sååå macho og deilig! Og på denne tida var jeg jammen ikke gammel. 🙈 Ironisk nok er jeg godt gift med en mørk krølltopp den dag idag. Kan man streame eller se episodene noen steder nå? Anonymkode: 27191...0bb 2
PassionatePatti Skrevet 16. november 2020 #6 Skrevet 16. november 2020 12 timer siden, AnonymBruker skrev: Elsker Columbo filmene!! Har alle 10 sesongene. Kan godt starte på episode 1 i sesong 1 og gå i rekkefølge helt til siste episode i sesong 10. Holder spesielt på sånn om vinteren når det er mørkt å trist ute. Da koser jeg meg med drap som Columbo løser hver eneste gang. Hahaha.. Ja jeg elsker de sånn at jeg har kjøpt opp dobbelt. I tilfelle noe går i stykker. Noe jeg har bitt meg merke i er at episoden; Try and Catch me er på dansk undertekst. (episoden der Edmund blir sperret inn i safen og dør) Dette er på begge dvd settene jeg har. Jeg endrer til norsk undertekster og dvd endrer automatisk tilbake til dansk undertekst. Er det flere Columbo elskere der ute?? Anonymkode: 085a7...b08 Jeg elsker Columbo, og er midt oppi et maraton selv. 😄 A Bird in the Hand var den siste jeg så. Jeg har opplevd det samme med Try and Catch me, der blir det med dansk undertekst enten jeg vil eller ikke. 1
AnonymBruker Skrevet 16. november 2020 #7 Skrevet 16. november 2020 19 timer siden, AnonymBruker skrev: Columbo var min første skikkelige mannlige «crush». Sååå macho og deilig! Og på denne tida var jeg jammen ikke gammel. 🙈 Ironisk nok er jeg godt gift med en mørk krølltopp den dag idag. Kan man streame eller se episodene noen steder nå? Anonymkode: 27191...0bb Platekompaniet har salg på hele Columbo collectionen i disse black Friday tider. Anonymkode: 085a7...b08
AnonymBruker Skrevet 16. november 2020 #8 Skrevet 16. november 2020 18 timer siden, PassionatePatti skrev: Jeg elsker Columbo, og er midt oppi et maraton selv. 😄 A Bird in the Hand var den siste jeg så. Jeg har opplevd det samme med Try and Catch me, der blir det med dansk undertekst enten jeg vil eller ikke. Det går å trykke på svensk undertekst men ikke norsk Anonymkode: 085a7...b08
AnonymBruker Skrevet 16. november 2020 #9 Skrevet 16. november 2020 Det er nesten så jeg vil ha Columbo for meg selv. Elsker han!! Rart å tenke på at han er død. Å at han hadde en slem kone. Anonymkode: 085a7...b08
PassionatePatti Skrevet 16. november 2020 #10 Skrevet 16. november 2020 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Det går å trykke på svensk undertekst men ikke norsk Anonymkode: 085a7...b08 Da foretrekker jeg dansk, synes det er enklere å lese enn svensk. Jeg forstår jo engelsk da, men jeg liker å ha den støtten uansett. ^^
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå