AnonymBruker Skrevet 15. november 2020 #1 Skrevet 15. november 2020 Har kontakt med en fyr jeg opplever som en flott fyr. Vi ønsker det samme for framtiden og har nå kontakt hver dag. Bor et kjørestykke unna hverandre og har ikke møttes enda. Hadde time med klarsynt og hun ba meg vente til i desember på grunn av at da kunne utfallet bli bedre. både på grunn av energier i november og på grunn av noe jeg skal utfordre meg på. dette er en kjent klarsynt. Ville dere hørt på dette rådet? Anonymkode: 18ca9...18a
AnonymBruker Skrevet 15. november 2020 #2 Skrevet 15. november 2020 Nei det ville jeg ikke. Hør på hjertet ditt og la det utvikle seg om det føles riktig for dere. Det er skremmende at du vurderer å la klarsynte avgjøre dette, du ser at det ikke er sundt? En seriøs person hadde ikke snakket sånn til deg, hun/han holder deg for narr.... Om jeg skulle gi et dating tips ville jeg ikke dra det ut om dere begge vil møte hverandre. Smi mens jernet er varmt Anonymkode: 1c3cd...594
AnonymBruker Skrevet 15. november 2020 #3 Skrevet 15. november 2020 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nei det ville jeg ikke. Hør på hjertet ditt og la det utvikle seg om det føles riktig for dere. Det er skremmende at du vurderer å la klarsynte avgjøre dette, du ser at det ikke er sundt? En seriøs person hadde ikke snakket sånn til deg, hun/han holder deg for narr.... Om jeg skulle gi et dating tips ville jeg ikke dra det ut om dere begge vil møte hverandre. Smi mens jernet er varmt Anonymkode: 1c3cd...594 Takk for svar. Veldig enig i å smi mens jernet er varmt. Takk 😀 Anonymkode: 18ca9...18a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå