Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har kontakt med en fyr jeg opplever som en flott fyr. Vi ønsker det samme for framtiden og har nå kontakt hver dag. 

Bor et kjørestykke unna hverandre og har ikke møttes enda. Hadde time med klarsynt og hun ba meg vente til i desember på grunn av at da kunne utfallet bli bedre. 
både på grunn av energier i november og på grunn av noe jeg skal utfordre meg på. 

dette er en kjent klarsynt. Ville dere hørt på dette rådet? 

Anonymkode: 18ca9...18a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei det ville jeg ikke. Hør på hjertet ditt og la det utvikle seg om det føles riktig for dere. Det er skremmende at du vurderer å la klarsynte avgjøre dette, du ser at det ikke er sundt? En seriøs person hadde ikke snakket sånn til deg, hun/han holder deg for narr....

Om jeg skulle gi et dating tips ville jeg ikke dra det ut om dere begge vil møte hverandre. Smi mens jernet er varmt :) 

Anonymkode: 1c3cd...594

Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei det ville jeg ikke. Hør på hjertet ditt og la det utvikle seg om det føles riktig for dere. Det er skremmende at du vurderer å la klarsynte avgjøre dette, du ser at det ikke er sundt? En seriøs person hadde ikke snakket sånn til deg, hun/han holder deg for narr....

Om jeg skulle gi et dating tips ville jeg ikke dra det ut om dere begge vil møte hverandre. Smi mens jernet er varmt :) 

Anonymkode: 1c3cd...594

Takk for svar. Veldig enig i å smi mens jernet er varmt. Takk 😀

Anonymkode: 18ca9...18a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...