Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
21 minutter siden, AnonymBruker said:

Har dere ikke fått med dere at black friday ikke blir noe av? Det er black week istedet

Anonymkode: a27d4...348

Det gjelder vel stort sett bare kjøpesenter, nettbutikker har BF som vanlig

Anonymkode: 68545...937

Videoannonse
Annonse
Skrevet
42 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er også på jakt etter Nintendo switch på salg😁 

Anonymkode: b7f88...63b

Hvis du ikke allerede har gjort det, sett på varsel på prisjakt 😅

Anonymkode: 8913a...ed6

• Liker 1
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker said:

Hvis du ikke allerede har gjort det, sett på varsel på prisjakt 😅

Viktig poeng det der, den kommer nesten garantert på salg på black friday, men det er mangt et "tilbud" som ikke er så alt for reelt, så å følge med på prisutviklingen er viktig for å vurdere om det faktisk er under markedspris eller ei.

Jeg tror jeg har lest artikler om det med eksempler fra norske butikker, hvor de har avslørt at "tilbudene" slettes ikke er særlig gode, og til og med at butikkene har satt opp prisene i ukene før black friday, for å så dumpe de ned igjen for å kunne reklamere med 40% tilbud.

Anonymkode: e17e8...f10

• Liker 2
Skrevet
23 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Viktig poeng det der, den kommer nesten garantert på salg på black friday, men det er mangt et "tilbud" som ikke er så alt for reelt, så å følge med på prisutviklingen er viktig for å vurdere om det faktisk er under markedspris eller ei.

Jeg tror jeg har lest artikler om det med eksempler fra norske butikker, hvor de har avslørt at "tilbudene" slettes ikke er særlig gode, og til og med at butikkene har satt opp prisene i ukene før black friday, for å så dumpe de ned igjen for å kunne reklamere med 40% tilbud.

Ja jeg har fulgt med på prisen til nintendo switch ganske lenge nå 😅 veit det er mange frekke forsøk det ute! Fatter ikke at det er lov engang 

• Liker 1
Skrevet

Radio☺

Anonymkode: 76687...946

Skrevet

Følger med gjennom året på priser og slikt. Har en mappe med ting (bokmerker) jeg skulle hatt. Har også liggende på prisjakt og prisguide.

Svakheten med de to, er at de sammenlikner så få butikker. Det er så mange nettbutikker nå at mulighetene er ganske så mange. 

Men, det viktigste er at man handler det man skulle hatt uansett ikke en hel masse ting i tillegg. Da lønner BF/BW seg. 

Anonymkode: c2759...987

Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har faktisk opplevd at Platekompaniet hadde "tilbud" som koster 599 kroner. 

Men nøyaktig samme produkt koster bare 400 kroner hos for eksempel CDON eller noen andre nettbutikker..  

:hakeslepp:    

Anonymkode: f119a...57e

Har opplevd det samme med platekompaniet jeg også, at de selger ting på «tilbud» som faktisk har billigere fastpris andre steder. Utrolig frekt og veldig kjedelig for de som ikke undersøker priser andre steder 

• Liker 2
Skrevet
På 15.11.2020 den 17.41, AnonymBruker skrev:

Det gjelder vel stort sett bare kjøpesenter, nettbutikker har BF som vanlig

Anonymkode: 68545...937

Senteret hvor jeg jobber har både Black Week og Black Friday, dog ikke like lange åpningstider som før (9-23 nå i stedet for 7-00). 

Anonymkode: f9e9a...6e0

Skrevet

Har allerede kjøpt meg de to tingene jeg trengte mest, ny elektrisk tannbørste (50%) og støvsuger (49% salg). Sjekket prisjakt og fant at det var laveste pris de har kostet, så da er jeg fornøyd:)

Finner jeg julegaver, nintendo switch eller en god fryseboks på tilbud så blir det nok noen ting til.

Anonymkode: e241f...29d

Skrevet

Norli her har 40% på brettspill denne uken

• Liker 1
Skrevet
På 15.11.2020 den 16.50, Villfisker skrev:

Pleier det lønne seg? Har aldri benyttet meg av det.

Det kommer jo helt an på hva du kjøper, det? Kjøper du tull du ikke ville kjøpt ellers, så nei, men om du finner en ting du uansett skulle kjøpe, på 80% tilbud, så selvsagt ja...

Vi sparte mangfoldige tusen på baby-utstyr da vi fikk førstemann. Handlet bilstol, vippestol, babycall, brystpumpe, og diverse andre ting vi uansett skulle kjøpe, og sparte enormt på å kjøpe det på salget. 

Kjøpte også robotstøvsuger, som vi uasett skulle ha, på black friday, og sparte da 3 000 på den modellen vi hadde sett oss ut og uansett skulle kjøpe. 

Jeg har spart mange tusen på å kjøpe julegaver også. 

Anonymkode: 81dab...330

Skrevet
På 15.11.2020 den 17.23, AnonymBruker skrev:

Føler alltid det har vært blackweek 😂

Anonymkode: 2db23...195

Og Black November

Gjest Villfisker
Skrevet
49 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det kommer jo helt an på hva du kjøper, det? Kjøper du tull du ikke ville kjøpt ellers, så nei, men om du finner en ting du uansett skulle kjøpe, på 80% tilbud, så selvsagt ja...

Vi sparte mangfoldige tusen på baby-utstyr da vi fikk førstemann. Handlet bilstol, vippestol, babycall, brystpumpe, og diverse andre ting vi uansett skulle kjøpe, og sparte enormt på å kjøpe det på salget. 

Kjøpte også robotstøvsuger, som vi uasett skulle ha, på black friday, og sparte da 3 000 på den modellen vi hadde sett oss ut og uansett skulle kjøpe. 

Jeg har spart mange tusen på å kjøpe julegaver også. 

Anonymkode: 81dab...330

Takk. Skal ha det i bakhodet framover. Så kjøper jeg hvis jeg er heldig å finne noe jeg faktisk skal ha ;) 

Skrevet

Kommer til å følge med, men vi flytter på selve black friday-dagen, så det blir isåfall klikk og hent. Det er kun et par elektronikk-ting vi ser etter, men sannsynligvis blir prisen god på disse på januarsalget også :) Er ikke noe vi trenger i huset den første måneden. 

Mye vi trenger til nytt hus, men har ikke tenkt å kjøpe noe bare fordi det er tilbud. De kommer det alltid flere av, og januarsalget er større også med mye møbelhus inkludert.

Anonymkode: dc2c6...9a1

Skrevet

Vi har allerede kjøpt nytt side by side kjøleskap, det gamle er i ferd med å ta kvelden. 12.000 spart i forhold til gårsdagens pris.

Anonymkode: ecd92...5cd

Skrevet

Kjøpt elektriske tannbørster, hårføner og Bose headset for barna i julegave. Blir nok litt mer utover neste uke. Dette er ting vi har tenkt å kjøpe uansett.

Anonymkode: 3144e...26f

Skrevet

Har litt lite penger akkurat nå, men jeg har laget en liste. Føler at man er bedre rustet mot bomkjøp dersom man har en veldig spesifikk liste å gå etter.

Det er ikke slik at jeg kommer til å kjøpe alt dette på Black Friday, men det er en generell ønskeliste som jeg setter opp i løpet av året.

Bruker Prisjakt aktivt, og det hender at jeg handler nettopp på Black Friday. 

Akkurat nå står dette på lista:

• Kindle-lesebrett med stor lagringsplass

• Ildfast form (fra et bestemt merke /modell)

• Miksebolle i stål (fra Rosti Mepal)

• Ny pysjamas av god kvalitet

• Nye lamper til leiligheten

• Muligens en tursekk, dersom jeg finner et skikkelig godt tilbud

Skrevet
1 minutt siden, Miss-Grey said:

Kindle-lesebrett med stor lagringsplass

Bare et lite tips, om du ikke er vant med Kindle. Å betalte ekstra for et med stor lagringsplass er det de færreste som har behov for. Ebøkene tar svært lite plass, selv har jeg klart meg i flere år med utgaven som har minst lagringsplass, og jeg leser mye.

• Liker 1
Skrevet

Pleier å kjøpe en del julegaver der.

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Bare et lite tips, om du ikke er vant med Kindle. Å betalte ekstra for et med stor lagringsplass er det de færreste som har behov for. Ebøkene tar svært lite plass, selv har jeg klart meg i flere år med utgaven som har minst lagringsplass, og jeg leser mye.

Takk for tips!

Jeg har den med minst lagringsplass, og den er full. Orker ikke å avinstallere og reinstallere bøker, ettersom jeg kjøper dem på ulike plattformer. Så dette er i høyeste grad gjennomtenkt.

Nå blir det en med større kapasitet, og så selger jeg den gamle på Finn.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...