Anonym-bruker Skrevet 15. november 2020 #1 Del Skrevet 15. november 2020 Har bestemt meg for å prøve å gå ned i vekt, og føler jeg trenger litt hjelp når det kommer til kostholdet. Har kommet over en nettside, PerfectBody, hvor de tilbyr måltidsplan. Er det noen som har erfaring med denne siden? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. november 2020 #2 Del Skrevet 15. november 2020 "Å bestemme seg for å prøve" er en selvmotsigelse, og når det kommer til å gå ned i vekt, som er noe som automatisk skjer når man spiser mindre (og evt beveger seg mer), og som igjen er noe man styrer fullstendig selv, høres det direkte sinnsvakt ut. Kostveiledning får man overalt, gratis eller mot betaling. Melk.no, Helsedirektoratet, gud og hvermann, forteller deg med glede hva du bør spise og ikke spise. Myfitnesspal og flere andre tilbyr gratis matdagbok med veiledninger for balansert inntak, og en enorm matvaredatabase som inkluderer norske matvarer, og du kan legge inn dine egne. Det er ikke der problemet ligger. Problemet ligger i å styre seg selv (se forrige punkt). Jeg har erfaring med at å følge en måltidsplan andre har satt opp for en, ikke fungerer (se første punkt). Anonymkode: 5d7a3...e4e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. november 2020 #3 Del Skrevet 15. november 2020 Ifølge trustpilot ser det ikke så veldig trygt ut?? Anonymkode: 146dd...13f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. november 2020 #4 Del Skrevet 15. november 2020 Jeg ville aldri ha betalt penger for noe slikt. Dette klarer du fint selv. Last ned Lifesum, der skriver du inn nåværende vekt, ønsket vekt, og hvor lang tid du vil bruke. Appen regner ut for deg. Så teller du kalorier en stund, og går ned i vekt. Følg norske kostholdsråd. Grove produkter, fisk en gang i uka minst, og spis litt mindre kjøtt. Du vet at grønnsaker er sunt, og du vet at godteri er usunt. Bruk heller de pengene på Pluss-funksjonen på Lifesum, og på noe treningsutstyr eventuelt Anonymkode: 726de...96d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå