Gå til innhold

Noen med babyer som har reagert på koffein?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg drikker ikke kaffe, men det kan fort gå 1-1,5liter Pepsi Max om dagen. (Altfor mye, I know) har en baby som blir 6 uker imorgen som har vært veldig urolig den siste uka.. På natta sover han bedre, det kan gå mellom 2-4 timer før han våkner for mat, men på dagen og spesielt kvelden sliter han med å finne roen og sovne, og ender ofte med å bli overtrøtt. Må bysses eller trilles ute. Ender ofte med mange korte dupper i løpet av dagen, men feks da vi dro til hytta sov han timesvis i bil, bare med matpauser innimellom. Kan det være koffeinet i brusen som gjør han urolig, eller er det bare å regne med? Han har mye luft også, sliter noen ganger med å få det ut. 

Anonymkode: 09316...6d9

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Eneste måte å finne ut av det på er å kutte ut pepsi max. 

Anonymkode: 944b2...662

• Liker 2
Skrevet

Du får bare kutte ned og se om det fungerer. 

Jeg trodde også at baby var urolig, men da jeg droppet koffeinet, var det det samme, men man må bare bli kjent med baby (og det tar jo litt tid), for å se hva som fungerer best for dere begge. Urolighet kan komme av mye. 

Jeg fortsatte kaffe og coladrikkingen da.. 🙂

Anonymkode: af1d3...2e1

Skrevet

Drikker like mye pepsi max som deg, og har en rolig baby som gråter lite. Hun er mye våken, men er rolig og smilende. Sover som regel fra 23:00/00:00 - 07:00/08:00 med en oppvåkning ca. 04:00 for mat. Hun er 8 uker. Sov mer de første ukene og da drakk jeg like mye. Drakk også rundt en liter daglig i graviditeten.

Anonymkode: 0ffe7...6f1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...