AnonymBruker Skrevet 15. november 2020 #1 Skrevet 15. november 2020 Vurderer å søke på vernepleier oslo met campus kjeller, men har lyst til å fortsette å bo i Oslo. Vil det la seg gjøre med tanke på å komme seg til Kjeller om morgenen? Anonymkode: f6c92...cef
Celaeno Skrevet 16. november 2020 #2 Skrevet 16. november 2020 Det skal gå fint. Jeg går på Kjeller og har flere klassevenner som bor i Oslo. Nå vet jeg ikke hvor i Oslo du bor, men det er veldig enkelt å feks ta toget til Lillestrøm og buss derfra til kjeller. Det går også direktebuss fra Oslo til Kjeller, men den tar veeeldig lang tid. Du kan også ta buss til Olavsgaard og bytte buss der. Mange reisemuligheter
AnonymBruker Skrevet 16. november 2020 #3 Skrevet 16. november 2020 Null problem, går flere busser til olavsgaard i rushtiden, og lett å bytte videre til ny buss derifra! Kan også ta tog til Lillestrøm og buss direkte derifra. Anonymkode: 7b974...98a
AnonymBruker Skrevet 16. november 2020 #4 Skrevet 16. november 2020 Den direktebussen må du ikke finne på å vurdere, det er tidenes melkerute 😅 Bodde selv i Oslo når jeg tok vernepleie på kjeller, null problem! Anonymkode: 7b974...98a
AnonymBruker Skrevet 16. november 2020 #5 Skrevet 16. november 2020 TS her - takk for informasjonen. Anonymkode: f6c92...cef
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå