Angg Skrevet 15. november 2020 #1 Skrevet 15. november 2020 Har lyst på ny lampe på stua som gir et koselig og beghaelig lys. Gammeldagse uplights har denne type lys, men de syns jeg ikke er fine. Liker godt Oslo Wood lampene men de er det alle som har så kunne tenkt meg noe annet. Forslag?
AnonymBruker Skrevet 15. november 2020 #2 Skrevet 15. november 2020 Prisnivå? Har lett etter det samme, men de jeg liker blir fort for dyre 😛 Anonymkode: 6f00a...18d
AnonymBruker Skrevet 15. november 2020 #3 Skrevet 15. november 2020 Det kommer vel mest an på riktig valg av pære/ dimming vel..? Finn en lampe du digger og sjekk om du kan bruke den med pæren som gir deg lyset du vil ha Anonymkode: ec1de...5a6
AnonymBruker Skrevet 15. november 2020 #4 Skrevet 15. november 2020 Jeg har 2 Oslo wood lamper, veldig fornøyd. En del har dem, men ingen i min familie eller noen av venninnene mine har. Kunne aldri tenkt meg andre stålamper. Anonymkode: 812f6...2ff
AnonymBruker Skrevet 15. november 2020 #5 Skrevet 15. november 2020 Skal det gi deg godt leselys, eller er det viktigst med generell belysning i stua? Jeg liker å se på Lampemesteren og andlight, de har stort utvalg og er ofte best på pris. Så sjekker jeg alltid om jeg finner lampa på Finn først. Anonymkode: 367a8...256
AnonymBruker Skrevet 15. november 2020 #6 Skrevet 15. november 2020 Jeg har en PH 4½-3½ fra louis poulsen. Gir kjempefint lys. Anonymkode: 653e3...e97
AnonymBruker Skrevet 16. november 2020 #7 Skrevet 16. november 2020 Oslo wood tar mye gulvplass! for min del, utgår den derfor. Ganske mange gulvlamper har samme problem.. Ser selv etter ny gulvlampe. Anonymkode: 18907...0bd
AnonymBruker Skrevet 16. november 2020 #8 Skrevet 16. november 2020 Så anbefaling av Lampemesteren, og gikk for å sjekke nettbutikk. Først var det greit, stort utvalg, men det går jo ikke an å bruke den nettbutikken. Sortering av gulvlamper - ALFABETISK?! går ikke an å sortere på pris. Går ikke an å filtrere på gulvlamper med lys opp, eller leselys. Går ikke engang an å sortere på hvilke som er tilgjengelig på lager! De forventer at jeg som kunde, går selv gjennom 600+ gulvlamper, uten mulighet å sortere eller filtrere de. Bye bye.. 👿 Anonymkode: 18907...0bd
AnonymBruker Skrevet 16. november 2020 #9 Skrevet 16. november 2020 9 hours ago, AnonymBruker said: Så anbefaling av Lampemesteren, og gikk for å sjekke nettbutikk. Først var det greit, stort utvalg, men det går jo ikke an å bruke den nettbutikken. Sortering av gulvlamper - ALFABETISK?! går ikke an å sortere på pris. Går ikke an å filtrere på gulvlamper med lys opp, eller leselys. Går ikke engang an å sortere på hvilke som er tilgjengelig på lager! De forventer at jeg som kunde, går selv gjennom 600+ gulvlamper, uten mulighet å sortere eller filtrere de. Bye bye.. 👿 Anonymkode: 18907...0bd Men kan man sortere på det i andre nettbutikker? Jeg nevnte egentlig Lampemesteren mest for å sjekke pris. Andlight er en bedre butikk, men alltid lurt å se flere steder på pris. Anonymkode: 367a8...256
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå