OPIgirl Skrevet 16. november 2020 Forfatter #21 Skrevet 16. november 2020 19 timer siden, AnonymBruker skrev: Er det rent blod eller blodblandet spytt, og skjer det når du hoster eller samles det i munnen bare? Hadde jo vært greit å vite hvor det kommer fra. Anonymkode: 8fffc...797 Det er blodblandet. Det samles bare i munnen. Hoster ikke blod.
AnonymBruker Skrevet 16. november 2020 #22 Skrevet 16. november 2020 Akkurat nå, OPIgirl skrev: Det er blodblandet. Det samles bare i munnen. Hoster ikke blod. Har du ringt lege? Anonymkode: bba62...939
OPIgirl Skrevet 16. november 2020 Forfatter #23 Skrevet 16. november 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Har du ringt lege? Anonymkode: bba62...939 Nei. Tenker at det ikke er farlig når det bare er av og til.
Heymakaroni Skrevet 16. november 2020 #24 Skrevet 16. november 2020 Har det helt likt. Hatt det så lenge jeg kan huske. Får det ofte når jeg blir tørr i munnen om natta(sover med munnen åpen) og har i tillegg midd allergi som irriterer veldig.Og her er det også kun om morgenen og uten å hoste/eller "harke" det opp. I det siste har jeg sovet med vinduet åpent, og om jeg kjenner antydning til å bli tørr så drikker jeg vann. Og det har faktisk hjulpet. Nå er det bare blod en sjelden gang, mens før var det hver dag.
AnonymBruker Skrevet 16. november 2020 #25 Skrevet 16. november 2020 Jeg er tørr i munnen og snorker, og opplever å spytte blod iblant. Har også funnet dåper av blod på puta iblant. Du sier blodet er mørkt, så da er det gammelt. Anonymkode: b9970...548
AnonymBruker Skrevet 16. november 2020 #26 Skrevet 16. november 2020 34 minutter siden, OPIgirl skrev: Nei. Tenker at det ikke er farlig når det bare er av og til. Vet du, det er tross alt blod, du vet ikke hva det kommer av, kanskje er det ingenting, kanskje holder alle tennene dine å falle ut pga tannkjøttsykdom, men det var nok til at du spurte folk om det her. Ingen her kan svare på dette, snakk med en lege. Anonymkode: bba62...939
Million Skrevet 16. november 2020 #27 Skrevet 16. november 2020 (endret) 56 minutter siden, OPIgirl skrev: Nei. Tenker at det ikke er farlig når det bare er av og til. Du kan prøve et munnskyllemiddel som heter Corsodyl. Det er vanlig å blø fra tannkjøttet hvis man er dårlig på å pusse langsmed tannkjøttranden. Da samler det seg bakterier der, som gir infisert tannkjøtt, som igjen blør lett. Det kan blø ved tannpuss, men også ellers. Sønnen min slurvet med tannpussen langs tannkjøttet en periode i tenårene, og begynte å blø fra tannkjøttet en periode. Tannlegen sa da at han skulle bruke Corsodyl, samt å øke børstelengdebevegelsene opp og ned når han pusset tenner, slik at også tannkjøttet og randen ble "tatt med" og bakterier ble børstet vekk. Corsodyl skyller bort og dreper bakteriene som forårsaker blødningene. Bruk Corsodyl etter tannpuss morgen og kveld noen uker og se om det hjelper på blødningene dine også. PS! Sønnen min trengte bare å bruke Corsodyl noen uker. Han ble bra på bare noen dagers bruk, men fortsatte å bruke det til flasken var tom. Han har ikke fått tilbake problemet etter at han ble obs på dette med å pusse godt langs tannkjøttranden også. Så du trenger antageligvis ikke belage deg på å bruke Corsodyl livet ut, liksom Endret 16. november 2020 av Million
Maleficenta Skrevet 16. november 2020 #28 Skrevet 16. november 2020 På 15.11.2020 den 9.50, OPIgirl skrev: I ett par måneders tid nå, kanskje det ikke er så lenge heller, har jeg spyttet blod om morgenen. Dette skjer ikke hver dag. Det er heller ikke mye som kommer. Bare ett par, tre spytt, så er det ikke mer. Blodet er veldig mørkt. Jeg tror ikke det kommer fra nesen. Jeg blør aldri neseblod. Er det noen som har erfaring med det samme, og bør jeg ta dette på alvor? Er det i forbindelse med tannpuss ville jeg gjetta det kom fra tannkjøttet
Maleficenta Skrevet 16. november 2020 #29 Skrevet 16. november 2020 4 minutter siden, Million skrev: Du kan prøve et munnskyllemiddel som heter Corsodyl. Det er vanlig å blø fra tannkjøttet hvis man er dårlig på å pusse langsmed tannkjøttranden. Da samler det seg bakterier der, som gir infisert tannkjøtt, som igjen blør lett. Det kan blø ved tannpuss, men også ellers. Sønnen min slurvet med tannpussen langs tannkjøttet en periode i tenårene, og begynte å blø fra tannkjøttet en periode. Tannlegen sa da at han skulle bruke Corsodyl, samt å øke børstelengdebevegelsene opp og ned når han pusset tenner, slik at også tannkjøttet og randen ble "tatt med" og bakterier ble børstet vekk. Corsodyl skyller bort og dreper bakteriene som forårsaker blødningene. Bruk Corsodyl etter tannpuss morgen og kveld noen uker og se om det hjelper på blødningene dine også. Og tanntråd
OPIgirl Skrevet 16. november 2020 Forfatter #30 Skrevet 16. november 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Vet du, det er tross alt blod, du vet ikke hva det kommer av, kanskje er det ingenting, kanskje holder alle tennene dine å falle ut pga tannkjøttsykdom, men det var nok til at du spurte folk om det her. Ingen her kan svare på dette, snakk med en lege. Anonymkode: bba62...939 Tror ikke alle tennene holder på å ramle ut. Ingen grunn til å overdramatisere heller. Har bestilt legetime nå.
OPIgirl Skrevet 16. november 2020 Forfatter #31 Skrevet 16. november 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Jeg er tørr i munnen og snorker, og opplever å spytte blod iblant. Har også funnet dåper av blod på puta iblant. Du sier blodet er mørkt, så da er det gammelt. Anonymkode: b9970...548 Snorker jeg også og er til tider veldig tørr i munnen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå