AnonymBruker Skrevet 15. november 2020 #1 Skrevet 15. november 2020 Hei! jeg er nå 5+3, og oppdaget idag at jeg har begynt å spotte brunt... er dette er dårlig tegn? 😢 Jeg har ingen smerter... Anonymkode: 1dbcc...43f
supernaturalfan Skrevet 15. november 2020 #2 Skrevet 15. november 2020 (endret) Umulig å si. Det kan gå bra det kan være SA/MA.. Gi det noen dager. Lykke til 🥰 Jeg fikk friskt blod 5+2. Starten på SA. Var derretter noen dager med brun spotting.. Ingen smerter de første dagene Men noen får spotting og/eller blødning og alt går bra Endret 15. november 2020 av supernaturalfan
AnonymBruker Skrevet 15. november 2020 #3 Skrevet 15. november 2020 Jeg spottet omtrent på samme tid, det gikk bra denne gangen. Hadde flere runder med spotting fram til uke 10 ca. Hadde ingen smerter i tillegg til spottingen. Men det har også vært tilfeller hvor det ikke har gått bra. Da tok det seg opp til frisk blødning ganske raskt, samt smerter i ryggen og underlivet. Anonymkode: 54cd2...37e
AnonymBruker Skrevet 15. november 2020 #4 Skrevet 15. november 2020 Som sagt, umulig å si. Jeg mistet da jeg spottet brunt, men det betyr ikke at du mister. Anonymkode: d1151...cfc
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå