Gå til innhold

Billige sexleker

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei. 
Er det noen her som har erfaring med billige sexleker fra eBay, Wish og Alibaba?

De har jo så mye billig som ser så deilig ut, men er det bra?

Både dildoer, vibratorerer, buttplugger of mssse sexy undertøy. 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kommer det noen ganger brunt når man bruker buttplug og dildo i rompa?

Anonymkode: 7ca92...677

Skrevet

Vi har kjøpt en del sexleker fra aliexpress, som vibratorer, dildoer, buttplugs etc. Jeg synes kvaliteten har vært helt ok. Men da har jeg bevisst unngått de billigste lekene. 
Det er mye skremselspropaganda ute og går om at det brukes billige og helseskadelige materialer i de sexleketøyene man kjøper fra Kina. Jeg tror det er sterkt overdrevet. Det finnes mange seriøse produsenter på aliexpress, og mange av produktene er av minst like god kvalitet som det man får kjøpt i norske nettbutikker, til en fjerdedel av prisen.  

Anonymkode: 54ec0...e46

• Liker 2
Skrevet

Hvordan funker dette med toll etter de endret reglene. 

Legger de det på prisen etterpå? 

Anonymkode: 38606...467

• Liker 1
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvordan funker dette med toll etter de endret reglene. 

Legger de det på prisen etterpå? 

Anonymkode: 38606...467

Aliexpress har nylig begynt å legge på norsk moms (og evt toll) ved betaling. Så da betaler du ikke noe ekstra når varene skal gjennom norsk toll.

Skrevet
1 time siden, Sørlandsjenta02 skrev:

Hei. 
Er det noen her som har erfaring med billige sexleker fra eBay, Wish og Alibaba?

Nei... elendig kvalitet... går i stykker etter kort tid...

Skrevet

Wish er bare å glemme... kjøpete et par ting der.

håndjernet klarte jeg å rive i stykker da jeg prøvde det for å sjekke om den tålte noe som helst. Vibrator var bare dritt, batteriet ble brukt opp med en gang. Undertøy derfra er også helt elendig. Buttpluggene er helt greit, man skal være ganske dårlig for å klare å lage en dårlig buttplugg

du bør se på vurderingene produktene har og gjerne bildene andre legger ut

Skrevet
2 timer siden, Sørlandsjenta02 skrev:

Hei. 

Jeg ville ikke anbefalt å kjøpe fra slike sider. Til og med i Norge er det leketøy som inneholder giftige komponenter som kommer for salg, man aner ikke hvilke regler de har for det som selges i andre land.

https://www.vgtv.no/video/208104/testet-norske-sexleketoey-fant-farlige-stoffer

Anonymkode: 08135...779

• Liker 1
Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Kommer det noen ganger brunt når man bruker buttplug og dildo i rompa?

Anonymkode: 7ca92...677

Gjør nok det hvis du nettopp har vært på 2ern......eller må på 2ern!

Anonymkode: c92eb...250

Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Vi har kjøpt en del sexleker fra aliexpress, som vibratorer, dildoer, buttplugs etc. Jeg synes kvaliteten har vært helt ok. Men da har jeg bevisst unngått de billigste lekene. 
Det er mye skremselspropaganda ute og går om at det brukes billige og helseskadelige materialer i de sexleketøyene man kjøper fra Kina. Jeg tror det er sterkt overdrevet. Det finnes mange seriøse produsenter på aliexpress, og mange av produktene er av minst like god kvalitet som det man får kjøpt i norske nettbutikker, til en fjerdedel av prisen.  

Det er de samme produktene som du finner i sexleketøy butikker her og i Sverige....samme produsent og samme kvalitet.

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg ville ikke anbefalt å kjøpe fra slike sider. Til og med i Norge er det leketøy som inneholder giftige komponenter som kommer for salg, man aner ikke hvilke regler de har for det som selges i andre land.

https://www.vgtv.no/video/208104/testet-norske-sexleketoey-fant-farlige-stoffer

Anonymkode: 08135...779

Tre på en kondom da vel......er ikke verre!

Skrevet

Stort sett god erfaring med aliexpress. Men noen av penisvibratoren jeg har kjøpt det, vibrerer så svakt at jeg ikke kommer. 

Kjøpt womaniser etterligning det til dama, og den er faktisk bedre enn originalen. 

Anonymkode: c64d5...6a1

Skrevet
På 15.11.2020 den 9.25, Sørlandsjenta02 skrev:

Hei. 

Har kjøpt en del. Ting som ikke går på batteri funker ofte. Har kjøpt div buttplugger, analkrok, dildoer, etc. Helt greit. Diverse vibratorer og fjernstyrte greier kan jeg ikke anbefale selv om det er unntak der også. Klær kan man være heldig med, men som regel er det knøttsmå størrelser. ;) Når det kommer til BDSM-utstyr så har jeg prioritert høy kvalitet noe som gjerne betyr høy pris. Da har jeg handlet i Norge.

Anonymkode: 0a3a6...9cd

Gjest Alterego666
Skrevet

Har kjøpt en del silikonprodukter direkte fra Kina, og silikon er silikon. For mer tekniske produkter og plastmaterialer er det nok greit å betale ekstra for kvalitet, og norske nettbutikker er flinke med produktinfo.

Skrevet
På 17.11.2020 den 18.43, Alterego666 skrev:

Har kjøpt en del silikonprodukter direkte fra Kina, og silikon er silikon. For mer tekniske produkter og plastmaterialer er det nok greit å betale ekstra for kvalitet, og norske nettbutikker er flinke med produktinfo.

Beklager, men der tar du helt feil.
Silikon er ikke silikon.
For at man skal kunne kalle en dildo fks. en silikon dildo, holder det at den inneholder fks. 5% silikon.
Det eksisterer ingen krav eller regler om at den må bestå av BARE silikon.
Bakdelen med en "silikon dildo" som inneholder andre stoffer enn silikon, er at den har INGEN av de egenskapene som gjør silikon til det foretrukne materialet i silikon.

Anonymkode: 5c5d6...5eb

Gjest Alterego666
Skrevet
22 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Beklager, men der tar du helt feil.
Silikon er ikke silikon.
For at man skal kunne kalle en dildo fks. en silikon dildo, holder det at den inneholder fks. 5% silikon.
Det eksisterer ingen krav eller regler om at den må bestå av BARE silikon.
Bakdelen med en "silikon dildo" som inneholder andre stoffer enn silikon, er at den har INGEN av de egenskapene som gjør silikon til det foretrukne materialet i silikon.

Anonymkode: 5c5d6...5eb

Ok, jeg aksepterer det, men hvis det er like mykt og fleksibelt og har samme varmeefenslaper som leker som koster det femdobbelte?

Skrevet

Tråden er ryddet for sitering av innlegg skrevet av utestengt bruker. Elaine Marley, mod.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...