AnonymBruker Skrevet 15. november 2020 #1 Skrevet 15. november 2020 Hvordan var oppfølgingen og når ble det bestemt at det skulle utføres planlagt keisersnitt? Var det grunnet setefødsel, angst, eller liknende? Etterpå, fikk du komme på barsel hotellet? Gjorde du det med en gang etter å ha vært på observasjon (?), eller måtte du være noen netter på overvåkning først? Anonymkode: 76463...93b
AnonymBruker Skrevet 15. november 2020 #2 Skrevet 15. november 2020 Ser at de tilbyr keisersnitt skole også, hva er det? Anonymkode: 76463...93b
AnonymBruker Skrevet 15. november 2020 #3 Skrevet 15. november 2020 Du kommer ikke på barselhotell etter et keisersnitt. Det er en stor operasjon og krever tilsyn i begynnelsen. Anonymkode: 81726...4b7
AnonymBruker Skrevet 15. november 2020 #4 Skrevet 15. november 2020 Hadde planlagt keisersnitt pga. tverrleie. Ble henvist til ul fra helsestasjonen og deretter ble jeg anbefalt ks pga. måten navlesnora lå. Fikk ikke ligge på barselhotell pga. keisersnitt. Anonymkode: 03af6...db9 1
AnonymBruker Skrevet 15. november 2020 #5 Skrevet 15. november 2020 Takk for svar. Når jeg ringte føden sa de at man kan komme på barsel hotellet. Kanskje det ble en misforståelse, kommer man på enerom i stedet? Eller må man dele rom med andre? *skulle ønske alle sykehus hadde enerom* Anonymkode: 76463...93b 1
L@dy Skrevet 15. november 2020 #6 Skrevet 15. november 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Takk for svar. Når jeg ringte føden sa de at man kan komme på barsel hotellet. Kanskje det ble en misforståelse, kommer man på enerom i stedet? Eller må man dele rom med andre? *skulle ønske alle sykehus hadde enerom* Anonymkode: 76463...93b Om du er på sykehus, så må du forvente at du må dele med andre, jeg hadde den første natten alene. Det var tilfeldig, dagen etterpå kom det ei annen dame og baby. Snakket litt med henne, hun var hyggelig da. Gikk helt fint, men helt enig, enerom hadde vært godt. 1
AnonymBruker Skrevet 15. november 2020 #7 Skrevet 15. november 2020 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Takk for svar. Når jeg ringte føden sa de at man kan komme på barsel hotellet. Kanskje det ble en misforståelse, kommer man på enerom i stedet? Eller må man dele rom med andre? *skulle ønske alle sykehus hadde enerom* Anonymkode: 76463...93b Du kan ha flaks og komme på enerom, men ingen garanti. Jeg fikk enerom første natta etter planlagt keisersnitt på ahus for 6 uker siden, men fikk beskjed kl. 9 på kvelden neste dag at jeg måtte flytte på annet rom (dobbeltrom) fordi noen andre trengte rommet mitt. Fikk heldigvis dra hjem dagen etter, så var bare 2 netter på ahus. Anonymkode: 66306...f42
AnonymBruker Skrevet 15. november 2020 #8 Skrevet 15. november 2020 33 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du kan ha flaks og komme på enerom, men ingen garanti. Jeg fikk enerom første natta etter planlagt keisersnitt på ahus for 6 uker siden, men fikk beskjed kl. 9 på kvelden neste dag at jeg måtte flytte på annet rom (dobbeltrom) fordi noen andre trengte rommet mitt. Fikk heldigvis dra hjem dagen etter, så var bare 2 netter på ahus. Anonymkode: 66306...f42 Det var jo veldig bra, trodde man måtte være lenge på sykehuset etter et keisersnitt. Hadde du mye vondt? Anonymkode: 76463...93b
AnonymBruker Skrevet 15. november 2020 #9 Skrevet 15. november 2020 57 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hadde planlagt keisersnitt pga. tverrleie. Ble henvist til ul fra helsestasjonen og deretter ble jeg anbefalt ks pga. måten navlesnora lå. Fikk ikke ligge på barselhotell pga. keisersnitt. Anonymkode: 03af6...db9 Hvor lenge var du på sykehuset? Anonymkode: 76463...93b
AnonymBruker Skrevet 15. november 2020 #10 Skrevet 15. november 2020 16 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvor lenge var du på sykehuset? Anonymkode: 76463...93b Tre dager etterpå. Tok over et døgn før jeg var oppe og gikk igjen, men tror det er veldig individuelt. Kjenner mange som kommer seg raskere etter ks enn det jeg gjorde. Anonymkode: 03af6...db9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå