AnonymBruker Skrevet 15. november 2020 #1 Skrevet 15. november 2020 Har en kompis som aldri deler eller byr på seg selv, tar seg selv høytidelig og vet stort sett best i de fleste situasjoner. Han tar også sjelden initiativ til noe men jeg har inntrykk av at han sutrer litt av at vi i gjengen er litt kjedelige og aldri vil finne på noe. Det mest irriterende er at han gjerne vil vite det meste om oss og våre forhold, men sine ting holder han tett til brystet. Kan også i etterkant «bruke det mot oss» på en finurlig måte i enkelte settinger, han er «low key» på alt. Har lyst til å bare droppe alt og ikke komme med noe men da blir det jo ingenting igjen av samtaler og da er det jo bare å droppe relasjonen. Hvordan skal jeg/vi få snudd dette på en finurlig måte, lure han litt utpå? Anonymkode: 2c226...18d
AnonymBruker Skrevet 15. november 2020 #2 Skrevet 15. november 2020 Først må du traumatisere han, så isolere han slik at han bare fokuserer på deg. Og så kan du lure han. Anonymkode: b7447...1d4
Gjest O.G. Skrevet 15. november 2020 #3 Skrevet 15. november 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Har en kompis som aldri deler eller byr på seg selv, tar seg selv høytidelig og vet stort sett best i de fleste situasjoner. Han tar også sjelden initiativ til noe men jeg har inntrykk av at han sutrer litt av at vi i gjengen er litt kjedelige og aldri vil finne på noe. Det mest irriterende er at han gjerne vil vite det meste om oss og våre forhold, men sine ting holder han tett til brystet. Kan også i etterkant «bruke det mot oss» på en finurlig måte i enkelte settinger, han er «low key» på alt. Har lyst til å bare droppe alt og ikke komme med noe men da blir det jo ingenting igjen av samtaler og da er det jo bare å droppe relasjonen. Hvordan skal jeg/vi få snudd dette på en finurlig måte, lure han litt utpå? Anonymkode: 2c226...18d Det der er ikke en kamerat av deg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå