Gå til innhold

Sengehimmel til fargen warm blush

Anbefalte innlegg

Skrevet

Innreder et barnerom. Har malt en av veggene i fargen warm blush. Ønsker gjerne å ha en sengehimmel (det blir da inntil motsatt vegg enn den som er malt). Må kjøpe sengehimmel på nett. Noen som har erfaring med en som passer fint i fargen til warm blush? 😀

Anonymkode: 7d11c...3ea

Videoannonse
Annonse
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Innreder et barnerom. Har malt en av veggene i fargen warm blush. Ønsker gjerne å ha en sengehimmel (det blir da inntil motsatt vegg enn den som er malt). Må kjøpe sengehimmel på nett. Noen som har erfaring med en som passer fint i fargen til warm blush? 😀

Kan du legge ved et bilde av fargen? Hvit passer til det meste da, og "lett på øyet" 😄 

Anonymkode: bec5e...220

Skrevet

Har ikke noe bilde nå, men om man søker jotun warm blush er det mye bilder☺️ Hvit er selvfølgelig en mulighet, men det er den veggen som sengehimmelen vil være inntil. Så håpet egentlig på en rosafarge. Tenkte kanskje noen her inne har både den fargen da den har vært poppis noen år og kanskje har en sengehimmel som de anbefaler fargemessig 🤞🏻

Skrevet

Savanna sunset og Soft skin er begge fine til Warm blush, den paletten bruker Jotun også mye i sine promobilder. Personlig ville jeg gått for en kontrastfarge i en blåtone, men det er jo smak og behag :) Du kan stille spørsmål og få svar fra Jotuns fargekonsulenter på hjemmesiden deres LADY inspirasjonsblogg, og også søke i eldre svar - jeg har sett mange lure på det samme som deg når det gjelder veggfarger!

Anonymkode: 98d43...c39

Skrevet (endret)

Du mener sånn sengehimmel i stoff som henger fra taket? Jeg tror hvit lin ville blitt fint, men det er jo en smakssak, og kommer ann på hva du ellers skal ha inn på rommet og hvilket uttrykk du er på jakt etter.

Så nå at du helst vil ha en i rosa, jeg tenker egentlig at de fleste rosa kan passe til warm blush - om du ellers binder det sammen med resten av fargene i rommet :jepp:

Endret av Rumle
  • Liker 1
Skrevet

Ja, stemmer- i stoff fra taket.☺️ Takk for tips! Tenkte egentlig å kjøpe en ferdig på jollyroom eller lignende, men det er jo en mulighet å dra på stoff og stil og få en i akkurat farge og stoff som jeg ønsker 🤔

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...