Gå til innhold

Gjenforening med far til barna?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Står midt i dette nå og vil veldig gjerne høre andres erfaringer. Noen som ble sammen igjen med etter å ha bodd fra hverandre/vært separert? Hvor lenge var dere separert? Hva gjorde dere for å jobbe med forholdet slik at dere ikke skulle falle tilbake i gamle spor?

Anonymkode: 19661...9d8

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har vært gjennom det to ganger med samme mann. Første gang hadde vi timer på familievernkontoret hvor vi snakket om problemene. Vi fikk det bedre etterpå trodde jeg, men det viste seg å ikke stemme. Andre gang var jeg veldig usikker på om jeg skulle ta han tilbake, men jeg valgte å gi det et forsøk. Det endte med brudd igjen, da jeg omsider fant ut sannheten om han. 

I vårt tilfelle var det ikke jeg som lagde problemene, men han. Hans moral, verdier og holdninger var ikke forenlig med et familieliv. 

Anonymkode: aa0c1...a02

Skrevet

Jobber med det nå.

Mens det har vært brudd har vi vært hverandres beste venner. Da vi var til mekling spurte damen om hvorfor vi ikke prøvde parterapi for måten vi var på. Jeg trengte litt alenetid for å finne ut om jeg klarte å prøve igjen. 

Nå står vi på starten av å jobbe oss tilbake. 3 av problemene våre har endret seg totalt og den fjerde jobbes det med. Hadde det vært null endring, hadde jeg ikke turt å prøve igjen.

Anonymkode: 890b2...1de

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...