Gå til innhold

Oslo stengt, hvor er nærmeste treningssenter?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

24 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Så dere mener det er bedre at TS blir feit og stygg?

Anonymkode: ea6a3...5ef

Man blir ikke feit og stygg av å ikke trene 6 dager i uka på treningssenter. Jeg har aldri satt foten i treningssenter i mitt liv og er langt fra feit og stygg. Trener ute og hjemme. Men på grunn av personer med TS sine holdninger har nabokommunene i Oslo også stengt sine treningssentre. Det er en annen ting at det ikke burde være lov å bruke treningssentre utenfor byen man er bosatt i og har medlemskap i, men SATS er grådige griser som vil mer og mer uten å ta hensyn til at de bidrar med å spre koronaviruset mellom kommuner. Andre treningssentre tok ansvar og ikke gir tilgang til andre enn de lokale som har medlemskap der fra før. 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

32 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Så dere mener det er bedre at TS blir feit og stygg?

Anonymkode: ea6a3...5ef

Seriøst? Ja, bedre feit og stygg enn skyld i andres død. Hvis det nå var alternativet, men så tafatt er vel ingen at de ikke kan få trent nok til å vedlikeholde hjemme eller utendørs.

Anonymkode: 7df15...297

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er helt avhengig av å trene. 6 d i uken. Driver med bodyfitness. Bor i gamlebyen i Oslo. Her har kommunen stengt ned alle gymmene. Hvor er det nærmeste treningssenteret utenfor Oslo? Er villig til å kjøre 1,5 t hver vei. 

Anonymkode: 3256d...736

Det er nok ingen god ide, vet at flere steder slipper de bare inn "lokale" på treningssentrene. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ditt behov for trening er totalt uinteressant. Tren med doruller hjemme, massevis av videoer på YouTube som viser hvordan.

Anonymkode: 2f58c...fa3

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg foreslår at alle som automatisk tenker feit = stygg blir nektet på treningssenter i tre år,
(som en start) så kan de ha det så godt og løpe strafferunder i skogen for seg selv. :nei: 

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 hours ago, Drizzt said:

Jeg anbefaler psykolog.

Vedkommende driver med bodyfitness og har nok et forvrengt syn både på seg selv, kropp og hvordan verden funker. Vi er midt i en pandemi og han eller hun vil kjøre gjennom flere kommuner for å trene 6 dager i uken. Klart denne personen trenger psykolog!

Anonymkode: 6825d...5d7

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har ikke covid-19 og er nøye med smittevern. Har ikke vært på fest siden mars. Desinfiserer absolutt alt jeg har tatt i på trening. 

Det har nok de fleste sagt som er smittet

Anonymkode: 1fd88...fda

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er helt avhengig av å trene. 6 d i uken. Driver med bodyfitness. Bor i gamlebyen i Oslo. Her har kommunen stengt ned alle gymmene. Hvor er det nærmeste treningssenteret utenfor Oslo? Er villig til å kjøre 1,5 t hver vei. 

Ski, Spydeberg , askim

Anonymkode: 59917...2f8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ingen tips hvor jeg kan dra?

Er du så avhengig av å trene på en spesifikk måte hadde jeg kjøpt utstyr og innredet hjemme-gym. Stengte sentre og reiserestriksjoner kan det godt hende vi må leve med et års tid.

Anonymkode: 138a5...a36

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommunene og regjeringen har sagt at Oslo folk skal IKKE dra til andre kommuner, for å eventuelt spre smitte.

Har du problemer med å forholde deg til restriksjonene? Syntes du kan respektere det som skjer her i verden/landet, akkurat på lik linje som alle andre er nødt til. Du er ikke spesiell og trenger å trene noe mer enn andre som trener, unnskyld meg!!!

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

34 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er du så avhengig av å trene på en spesifikk måte hadde jeg kjøpt utstyr og innredet hjemme-gym. Stengte sentre og reiserestriksjoner kan det godt hende vi må leve med et års tid.

Anonymkode: 138a5...a36

Nei, blir ikke 1 år uten trening senter, det koster samfunnet for mye penger, alt for mange ville gå konkurs.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

9 hours ago, AnonymBruker said:

Ingen tips hvor jeg kan dra?

Du kan trene utendørs på Tøyen, apparater rett ved siden av t-banen. Der kan du helt sikkert få gjort noen av øvelsene du pleier, og resten med kroppsvekt. Er også trapper i Tøyenparken hvis du vil bruke dem. 

Anonymkode: 64859...ead

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville faktisk vurdert å investere i utstyr hjemme. Når det er sagt så skjønner jeg deg godt. Jeg trener ikke profesjonelt, men treningsregimet mitt betinger i stor grad trening på senter og det var tungt nok i vår sentrene holdt stengt. Om sentrene her stenger i vinter vet jeg ikke hva jeg skal gjøre...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Ski, Spydeberg , askim

Takk! Da prøver jeg Ski. Ikke lenger enn 30-40 min dit. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere er ikke velkommen til treningssentrene rundt byen! Ikke kom hit med potensiell smitte! Nei til treningsflyktninger?

Anonymkode: ce269...5e8

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du trener for å stille i bodyfitness kan du bare spare deg, det blir ingen konkurranser fremover uansett

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 15.11.2020 den 5.51, AnonymBruker skrev:

Hvordan avhengig? Kommer du til å dø om du ikke trener den helt spesifikke treningen din? Er ditt behov for å trene viktigere enn andre menneskers helse? Er den viktigere enn å holde arbeidsplasser (treningssentrene) i andre kommuner åpne? 

Anonymkode: 7c099...14c

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...