AnonymBruker Skrevet 15. november 2020 #1 Del Skrevet 15. november 2020 Jeg er helt avhengig av å trene. 6 d i uken. Driver med bodyfitness. Bor i gamlebyen i Oslo. Her har kommunen stengt ned alle gymmene. Hvor er det nærmeste treningssenteret utenfor Oslo? Er villig til å kjøre 1,5 t hver vei. Anonymkode: 3256d...736 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bondenisse Skrevet 15. november 2020 #2 Del Skrevet 15. november 2020 Naturen. Stua di 24 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. november 2020 #3 Del Skrevet 15. november 2020 Villig til å sitte 18 timer i bil i uka for å trene? Anonymkode: 7b7e9...762 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. november 2020 #4 Del Skrevet 15. november 2020 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Villig til å sitte 18 timer i bil i uka for å trene? Anonymkode: 7b7e9...762 Ja. Trening er veldig viktig for meg. Ikke interessert å trene i stua eller naturen. Driver med veldig spesifikk trening jeg er avhengig å gjøre på et treningssenter. Anonymkode: 3256d...736 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. november 2020 #5 Del Skrevet 15. november 2020 Vær så snill, bare hold deg til Oslo og ikke spre smitten. Anonymkode: 55bae...f06 32 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. november 2020 #6 Del Skrevet 15. november 2020 Rart at dem det gjelder fra storbyene ikke forstår at elendigheten spres og det blir fullt av folk på de andre sentrene som ikke er laget for så mange på en gang og snart stenges alt sammen. Takk skal dere F*** meg ha for omtenksomheten og bidraget liksom! Anonymkode: 9bbee...9be 25 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. november 2020 #7 Del Skrevet 15. november 2020 Er nok ingen treningssenter som ønsker folk fra Oslo uansett nå, så du får nok finne andre muligheter. Anonymkode: 671f4...eca 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. november 2020 #8 Del Skrevet 15. november 2020 Smittevernet er langt viktigere enn ditt behov for å trene. Sitat Oslo kommune har vært tydelige på at de boende i området skal holde seg hjemme Anonymkode: 0fcd6...5de 21 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. november 2020 #9 Del Skrevet 15. november 2020 Troll ... Anonymkode: 538da...43a 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. november 2020 #10 Del Skrevet 15. november 2020 10 minutter siden, AnonymBruker skrev: Vær så snill, bare hold deg til Oslo og ikke spre smitten. Anonymkode: 55bae...f06 Jeg har ikke covid-19 og er nøye med smittevern. Har ikke vært på fest siden mars. Desinfiserer absolutt alt jeg har tatt i på trening. Anonymkode: 3256d...736 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Drizzt Skrevet 15. november 2020 #11 Del Skrevet 15. november 2020 38 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg er helt avhengig av å trene. 6 d i uken. Driver med bodyfitness. Bor i gamlebyen i Oslo. Her har kommunen stengt ned alle gymmene. Hvor er det nærmeste treningssenteret utenfor Oslo? Er villig til å kjøre 1,5 t hver vei. Anonymkode: 3256d...736 Jeg anbefaler psykolog. 25 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. november 2020 #12 Del Skrevet 15. november 2020 1 minutt siden, AnonymBruker said: Jeg har ikke covid-19 og er nøye med smittevern. Har ikke vært på fest siden mars. Desinfiserer absolutt alt jeg har tatt i på trening. Anonymkode: 3256d...736 Du er ikke syk nå nei, men du blir det når du driver å farter rundt! Og så blir du en som smitter andre, så smitter de noen igjen osv. osv. Og folk blir jo ikke smittet bare på fest, er ganske tett inne på treningssentre også blant annet! Og da er dere omtrent bare fremmede som du ikke vet noen ting om. Men kan anbefale Kristparken i sentrum da feks., de har "treningsapparater" utendørs. Finnes kanskje flere sånne steder i Oslo? Anonymkode: 1989e...30a 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. november 2020 #13 Del Skrevet 15. november 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Jeg er helt avhengig av å trene. 6 d i uken. Driver med bodyfitness. Bor i gamlebyen i Oslo. Her har kommunen stengt ned alle gymmene. Hvor er det nærmeste treningssenteret utenfor Oslo? Er villig til å kjøre 1,5 t hver vei. Anonymkode: 3256d...736 Naturen så klart. Nordmarka. Holmenkollen er super til å løpe i trapper. Vekter kan du kjøpe selv. Det er også såkalte utegymmer rundt om, blant annet mellom Blindern og Forskningsparken - det var mange der under forrige nedstengning. Anonymkode: 438fb...8a8 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. november 2020 #14 Del Skrevet 15. november 2020 VÆr så snill, ikke bidra til at enda flere blir permittert/mister jobben fordi de må stenge pga oslofolk Anonymkode: 45d09...864 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. november 2020 #15 Del Skrevet 15. november 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Jeg er helt avhengig av å trene. 6 d i uken. Driver med bodyfitness. Bor i gamlebyen i Oslo. Her har kommunen stengt ned alle gymmene. Hvor er det nærmeste treningssenteret utenfor Oslo? Er villig til å kjøre 1,5 t hver vei. Anonymkode: 3256d...736 PGA folk med din tankegang så stenger andre kommuner treningssentrene sine. Ullensaker/Jessheim hadde køer på fredag og lørdag og ordføreren vurderer stenge siden det kommer folk fra bl.a Oslo for å trene. Snakk om å være høy på seg selv. Du risikerer arbeidsplassene til andre og helse til andre som trener på senteret ved å skulle farte rundt. Hva er det med å hold deg mest mulig hjemme du ikke skjøner? Dette gjelder ikke bare Jessheim, men treningssentre rundt om, flere har stengt for bruk av regionsmedlemskap og setter min 6-12 mnd min.medlemskap for nye medlemmer. Du vet jo ikke om du kan bli smittet uten at du har symtomer, regner ikke med at du har sittet inne hos deg selv siden mars, bortsett fra når du dyrker egoet ditt 6 dager i uken Anonymkode: 99e1d...8ab 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. november 2020 #16 Del Skrevet 15. november 2020 6 minutter siden, AnonymBruker said: PGA folk med din tankegang så stenger andre kommuner treningssentrene sine. Ullensaker/Jessheim hadde køer på fredag og lørdag og ordføreren vurderer stenge siden det kommer folk fra bl.a Oslo for å trene. Snakk om å være høy på seg selv. Du risikerer arbeidsplassene til andre og helse til andre som trener på senteret ved å skulle farte rundt. Hva er det med å hold deg mest mulig hjemme du ikke skjøner? Dette gjelder ikke bare Jessheim, men treningssentre rundt om, flere har stengt for bruk av regionsmedlemskap og setter min 6-12 mnd min.medlemskap for nye medlemmer. Du vet jo ikke om du kan bli smittet uten at du har symtomer, regner ikke med at du har sittet inne hos deg selv siden mars, bortsett fra når du dyrker egoet ditt 6 dager i uken Anonymkode: 99e1d...8ab Flere steder har stengt av den grunn. Skikkelig dust Anonymkode: 46b7c...3f2 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. november 2020 #17 Del Skrevet 15. november 2020 Så dere mener det er bedre at TS blir feit og stygg? Anonymkode: ea6a3...5ef 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. november 2020 #18 Del Skrevet 15. november 2020 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Så dere mener det er bedre at TS blir feit og stygg? Anonymkode: ea6a3...5ef Klart det. Anonymkode: 69043...275 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. november 2020 #19 Del Skrevet 15. november 2020 19 minutter siden, AnonymBruker skrev: Så dere mener det er bedre at TS blir feit og stygg? Anonymkode: ea6a3...5ef Blir vedkommende det automatisk av å ikke kunne trene på et senter? Anonymkode: 438fb...8a8 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rant Skrevet 15. november 2020 #20 Del Skrevet 15. november 2020 Naturen eller stua di, som en annen nevner. Finn en work-out video på YouTube, ellers så har vel SATS hjemmetrening? 21 minutter siden, AnonymBruker skrev: Så dere mener det er bedre at TS blir feit og stygg? Anonymkode: ea6a3...5ef Man blir feit av dårlig kosthold (overskudd av kalorier). Muskelmasse svinner ikke hen i løpet av tre uker. Man kan f.eks trene styrke ved hjelp av egen kroppsvekt. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå